A történet pár századdal régebbre nyúlik vissza. Spence Broughton kivégzése után 36 évig lógott egy út mellett.
Spence Broughtont egy postakocsi kirablásáért ítélték el a 18. században. Testét kivégzése után 36 évig közszemlére tették. A holttest később azért lett eltávolítva, mert a föld tulajdonosainak elege lett abból, hogy a turisták folyamatosan látogatják a helyszínt.
Akkoriban az ilyen fajta bűnökért az akasztás volt a legnépszerűbb büntetés, de érdekes módon csak Spence ügye maradt ennyire híres. A testét a kivégzés után szállították vissza a bűntett helyszínére, ahol újra akasztófára helyezték és otthagyták, hogy mindenki megnézhesse.
Elhelyezése napján 40 ezer ember nézte meg a ceremóniát, a helyi kocsma tulajdonosa egy kisebb vagyont halmozott fel a hirtelen megnőtt turizmus nyomán. Emellett azonban egyáltalán nem volt elrettentő hatással az emberekre, pedig ez lett volna a cél.
Még érdekesebb, hogy Spence esete sem volt egyedi, hiszen akkoriban legalább 100 testet hagytak kint London környékén, hogy az emberek szeme láttára rothadjanak el. Mindegyik arra szolgált, hogy megmutassák az embereknek, hogy is jár az, aki a törvény ellen cselekszik. Azonban Spence teste helyi látványossággá változott, amely inkább szimpátiát ébresztett az emberekben. Még a helyi újság is foglalkozott az üggyel. Sokan megsajnálták, és szerették volna. hogyha leveszik a testet.
Később egész egyszerűen a helyi földtulajdonosok vetettek véget Spence esetének. Hat évvel ezután Angliában betiltották a nyilvános kivégzéseket.
YOU ARE READING
Public horror (HUN)
Paranormal"Mark Twain szerint az állatok közül egyedül az ember kegyetlen.Ő az egyetlen aki azért okoz fájdalmat,mert örömét leli benne."