Nienke kijkt Noa nog na en dan neemt ze een besluit: Ze belt aan bij Fabian. "Wat is er?" Vraagt Fabian. "Wat deed Noa bij jou?! Wil je nou wraak nemen op Jeroen? Dit is echt zo zielig!" Roept Nienke. "Nien...ik..." "Weet je?! Ik wil niet eens je uitleg horen!" Nienke loopt boos terug naar haar appertement. Fabian zucht. Nienke is terug in haar eigen appertement en zit nu in tranen op de bank op haar nagels te bijten. Dan komt Jeroen binnen. "Schat?!" Jeroen gaat naast haar zitten. "Fabian, hij neemt wraak op ons! Noa kwam net uit zijn appartement gelopen." Jeroen kijkt haar dan niet aan. "Jeroen?! Weet jij soms meer?" Opdat moment stormen Fabian en Noa binnen. "Wat doen jullie hier?!" Roept Nienke boos. "Jullie moeten het haar vertellen." Zegt Jeroen. Nienke kijkt nu Jeroen stomverbaasd aan. "Nienke, toen ik je vertelde dat ik vreemdging met een meisje van mijn opleiding, bedoelde ik eigenlijk Noa." Biecht Fabian. Nienke kijkt overstuur van Fabian en Noa naar Jeroen. "En jij wist dit?" Jeroen knikt. "Noa en ik hadden ruzie en toen zei ze dat ze verliefd was op Fabian. Ze gingen al een tijdje vreemd." Nienke kijkt hem ongelovig aan en rent overstuur weg. "NIEN!" Jeroen rent haar achterna. Nienke is in de tuin en zit op de bank te huilen. Wie kan ze in dit huis nog vertrouwen. Dan komt Jeroen.hij ziet dat ze weg wil gaan, maar houd haar tegen. "Laat het mij vertellen?" "Waarom heb je mij dit niet eerder vertelt?" Nienke is helemaal overstuur. "Omdat ik vind dat Fabian eerlijk tegen jou moest zijn." Zegt Jeroen. Nienke droogt haar tranen. "Ben je daarom dronken met mij in bed beland?" Vraagt ze. "Nee! Het ging allang niet goed tussen haar en mij, dat weet je toch? Nien, ik kan niet zonder gevoel en alleen maar met medelijden met je vrijen. Ookal waren we dronken. Ik zou nooit uit medelijden en zonder gevoel met je vrijen. En vooral niet met zoenen. Nien, alles wat wij die nacht samen deden, meende ik echt met je. Het kwam recht uit mij hart." Zegt Jeroen lief. "Jij kan ook alles mooi zeggen, he?" Nienke zoent hem. "Ik meen het echt met jou,Nienke." "Ik ook met jou, liefje." Nienke zoent hem. "Ik moet even met iemand praten." Nienke loopt naar Fabian. Hij staat in de gezamelijke ruimte. "Waarom?" Vraagt ze meteen. "Ik kreeg gevoelens voor Noa. Ik had het gevoel dat het tussen ons echt klaar was en dat je dacht dat ik teveel met mij werk en opleiding bezig was." Fabian zucht. Nienke is stil. "Hoe kon het zo mis gaan tussen ons?" Vraagt Fabian. "Het is nu eenmaal gebeurd, Fabian. Maar een ding wil ik niet, mijn beste maatje kwijt raken." Nienke kijkt hem aan. Fabian geeft haar een knuffel. "Ben je echt gelukkig met Jeroen?" Vraagt hij. "Ja. Heel erg." Antwoord Nienke. "Gelukkig. Ik ben blij voor je. Echt." "Dankjewel." Dan loopt ze de tuin uit. Fabian was opgelucht dat ze nog vrienden bleven. Maar op de een of andere manier had hij er een raar gevoel aan overgehouden aan hun gesprek.
Jeroen en Nienke:
Nienke en Jeroen liggen al vroeg in bed. Jeroen zit aan haar BH-band en maakt die dan los. Ze kleden elkaar uit en zoenen. "Ik heb zin in je!" Zegt hij dan en gaat boven op haar zitten terwijl hij haar blijft zoenen. Nienke hijgt en lacht. "Wat?!" Lacht ook Jeroen. "Je kietelt me!" Zegt Nienke lachend. Jeroen lacht naar haar en zoent haar opnieuw en dan vrijen ze.
JE LEEST
Het huis Anubis (Feestje loopt uit de hand.)
FanfictionHet is de ochtend na het feestje op het huis Anubis. alleen, iedereen herinnert zich er niet zoveel meer van. En Jeroen word naakt wakker naast....... NIENKE! Wat is er tijdens het feestje allemaal gebeurd? iedereen zit vol met vragen.