8 maanden later is Nienke uitgerekend. Ze zijn al in het ziekenhuis. ze ligt op het ziekenhuisbed en heeft weeën. "Je doet het goed,liefje." Jeroen houd haar hand vast. "Ik moet persen." Nienke knijpt in zijn hand en perst een paar keer en dan is hun dochter geboren. "Gefeliciteerd met jullie dochter." De verloskundige legt hun dochter op Nienkes borst. "Dag mooie prinses!" Nienke kijkt van hun dochter naar Jeroen en begint te huilen. Jeroen geeft haar een kus op haar hoofd. "Hebben jullie al een naam?" "Ja." Ze kijken elkaar aan en zijn het er over eens. Even later zijn de oude Anubis-bewoners er en staan allemaal rondom het bed van Nienke. "Hoe heet ze nu?" Vraagt Amber. Nienke geeft Jeroen het teken dat hij het mag zeggen. "Ik stel jullie voor aan: Iris, Sophie Cornellisen." Zegt Jeroen dan. Nienke en Jeroen zoenen elkaar en iedereen bewonderd Iris. "Mooi dat jullie haar als tweede naam Sophie hebben gegeven." zegt Amber tegen Nienke. "We vonden dat Iris haar tweede naam van haar zus moest hebben." Antwoord Nienke. "Mooi gebaar." Amber geeft Nienke een knuffel. "Hoe zit het nu eigenlijk tussen jou en Mick?" Vraagt Nienke dan. "Goed. Heel goed, zelfs. Vertel het nog tegen niemand, maar ik ben zwanger!" Fluistert Amber. "Wat?! Wat fantastich!" Nienke geeft Amber een knuffel. "Schat? Zullen wij gaan? Dan kunnen Jeroen en Nienke uitrusten." Antwoord Mick. "Ja. We komen morgen nog wel langs." Amber geeft Jeroen en Nienke een knuffel en vertrekt met Mick naar huis. Dan neemt de rest ook afscheid van Nienke en Jeroen en zijn Jeroen en Nienke alleen met hun gezinnetje. Jeroen aait over het hoofdje van Iris , terwijl Nienke stralend naar Jeroen kijkt. Jeroen merkt dat en kijkt haar dan ook stralend aan. "Wat is er?" Vraagt hij dan. "Ik ben zo gelukkig met jou en onze kinderen." Zegt Nienke dan. "Ik ook met jullie." Jeroen legt zijn voorhoofd tegen die van haar aan en geeft haar een lange tongzoen.
De volgende morgen zijn Nienke en Jeroen weer thuis met Iris. Nienke gaat in bed liggen en geeft Iris de borst. Dan gaat de deurbel. "Dat zullen Daan en Joris wel zijn met mij ouders." Jeroen loopt naar beneden en komt even later terug met Joris opgetild en Daan aan zijn hand. "Ga maar eens kijken naar jullie zusje?" Daan klimt op het bed en kijkt naar Iris. "Daan, Joris? Dit is nu jullie zusje , Iris, Sophie." Zegt Nienke en legt Iris in de armpjes van Daan. "Sophie." Zegt Daan dan en Nienke en Jeroen glimlachen naar elkaar. Jeroen gaat naast Nienke op bed zitten en Nienke legt haar hoofd tegen zijn hoofd aan en genieten volop van hun vijven.
9 Maanden later:
Amber en Mick hebben een zoon gekregen en Nienke en Jeroen gaan met de kinderen op kraamvisite. Ze bellen aan en Mick doet open. "Hey! Gefeliciteerd!" Nienke geeft Mick drie kussen en ze lopen naar binnen. Dan lopen ze naar boven en daar ligt Amber in bed met haar zoontje in haar armen. "Hey. Awh, wat een knapperd!" Nienke geeft Amber een kus en gaat naast haar op een stoel zitten. "Hoe heet hij?" Vraagt Jeroen dan. "Ricky." Antwoord Amber stralend. "Stoere naam voor een stoere jongen." Zegt Nienke. "Licky...Licky!" Roept Joris dan. Nienke, Amber , Mick en Jeroen schieten in de lach. "Joris, hij het Ricky. R-icky." Zegt Nienke. "Ricky." Antwoord Joris dan. "Goedzo, schat." Nienke klapt in haar handen en Joris doet enthousiast mee. De rest lacht weer. "Amber? Kijk eens naar het rompertje van Ricky?" Vraagt Mick dan aan Amber. Amber doet een stukje van de wikkeldoek opzij, en leest dan op het rompertje:"Lieve mama, wil jij met Papa trouwen?" Amber leest het voor en slaat dan haar hand voor haar mond en dan rollen de tranen van blijdschap over haar wangen. "Ja! Natuurlijk wil ik met jou trouwen!" Roept Amber blij. Mick loopt naar haar toe en zoent haar. Dan feliciteren Nienke en Jeroen de twee.1 jaar later zijn Amber en Mick getrouwd en vieren ze nu feest. Iedereen danst met elkaar. "Nien?" Jeroen neemt Nienke apart en pakt haar beide handen vast. "Ik..Ik wilde even zeggen dat ik nooit had verwacht dat jij mij de gelukkigste man van de wereld zou maken. En dat jij en ik überhaupt ooit een gezin zouden worden. Daar heb ik nooit bij stil gestaan. Maar ik ben in die 6 jaar dat wij elkaar kennen, nog meer van jou gaan houden en dat zal nooit meer stoppen. En dat wil ik ook niet. Ik hou zoveel van je, schat." Vertelt Jeroen dan. "Ik ben ook zo gelukkig met jou, schat. Jij maakt mij met de kinderen zo gelukkig. Ik wil jou ook nooit meer kwijt." Nienke en Jeroen zoenen elkaar intens wat groeit in een lange passionele tongzoen. "JEROEN?! NIENKE?! KOM? FEESTEN!" Roept Amber naar de twee en Jeroen en Nienke rennen hand in hand terug naar de zaal en dansen tot diep in de nacht.
Even later heeft Mick iedereen bij elkaar geroepen. "Lieve vrienden, ik wilde alleen maar even zeggen hoe blij ik ben dat jullie mij vrienden zijn geworden en dat ik zo dankbaar ben dat ik met jullie samen in een internaat heb gewoond en dat ik jullie heb leren kennen. Daar, daar ben ik super dankbaar voor. En ook omdat ik toch weer samen ben met Amber. Ik zou me geen leven zonder haar meer kunnen voorstellen. Op de vriendschap." Mick heft zijn glas en samen proosten ze op: "EEUWIGE VRIENDSCHAP!" En dan feesten ze nog tot in de late uurtjes.
JE LEEST
Het huis Anubis (Feestje loopt uit de hand.)
FanficHet is de ochtend na het feestje op het huis Anubis. alleen, iedereen herinnert zich er niet zoveel meer van. En Jeroen word naakt wakker naast....... NIENKE! Wat is er tijdens het feestje allemaal gebeurd? iedereen zit vol met vragen.