- Sajnálom Izuku, de ez hagy maradjon az én titkom.- kacsintottam rá. De mivel láttam, hogy nagyon feszült, én is komolyabra vettem.- Nem kell aggódnod amiatt, hogy más is megtudja.- fordultam el, neki háttal- Mindenkinek vannak olyan dolgai amit nem akar mások előtt felhozni.- fejeztem be mondandóm majd elindultam az utolsó feladathoz.
Az első Bakugou volt. Elismerem, elég erős ereje van, nagyon jó hős lehetne belőle, de hiányzik belőle a visszafogotság, vagyis inkább a hidegvér. Túl forró fejű és arogáns.
Egyszóval egy idióta.
Utána mindenki sorra került, mindenkinek megfigyeltem az erejét, de úgy láttam nem csak én folytatom ezt a tevékenységet. Nem sokkal mellettem Izuku kikerekedett szemekkel és tátott szájjal figyelte osztálytérsaink képessegiet.
Nem sokkal később én következtem. Viszont én nem akartam nagyon hasznáni képességem, mert tartottam attól, hogy valaki rá fog jönni rokonaim kilétére. Ezért életbe lépett a "B" tervem. Ami az volt, hogy sima testi erőmmel dobom el azt a rohadt labdát. Gyerekkorom óta fejlesztem inkább ezt az erőm, mert ha a képességem használtam, akkor az emberek elitéltek.
"-Na, (Név)- chan! Mutasd már meg az erőd!- szólt egyik iskolatársam.
-Nem akarom!- mondtam neki egyhangúan a szavakat.
-De légysziiiiiii!- folytatta tovább kérlelésemet.
-Azt hallottam (Név)-chan, hogy az erőd az átlagosnál hamarabb jött elő és, hogy igazán klassz!- kezdett bele egy másik
-Hagyjátok már skacok. Ha ennyire nem akarja megmutani lehet, hogy nincs is ereje.- hallottam meg magam mögül egy gúnyos hangot.
-...Lehet igazad van...- kezdett bele az előbb az eki legelőször kérlelt.
-Tényleg, mivel úgy hallottam (Név)-nek olyan ereje van ami mondhatni "földöntúli".- folytatta a másik a végét már röhögve.
Megtorpantam. Éreztem ahogy elveszítem uralmam erőm felett, és hogy egész testem átjárja a düh.
-Ó tényleg látni akarjátok az erőm?- kerdeztem hozzájuk fordulva, szarkasztikusan.- Akkor legyen...- és teljesen elöntött a vérszomj."
Mire végeztem eme emlékképpel, (aminek köszönhetően újra dühös voltam magamra) már csak a földet érő labdát vettem észre.
-10 méter.- válaszolta Aizawa-sensei.
Ahogy elindultam vissza a többiek közé, néhányan megbámultak, és össze súgtak, hogy nekem vajon mi is lehet a képességem.
- A következő Midorya.- hallottam meg a sensei hangját, mire mosolyogva Izkura néztem, és mivel tőlem jóval messzebb volt ezért oda tátogtam neki, hogy sok sikert, mire ő zavartan el pillantott.
Kiváncsi vagyok, hogy mit tesz Izuku. Ha használj az erejét akkor nagy valószínűséggel az lesz mint a felvételin.: Eléggé elfognak törni a csontjaia, ami nem lenne jó, hiszen ha sokat törnek el akkor egy idő után Recrovery Girl se tudja meggyógyítani. Amivel remélem, hogy All Might és Izuku is tisztában van.
Ahogy elmélkedtem Midorya már el hajította a labdát. Eléggé messze repült. Azt nem figyeltem, hogy milyen messze, jobban foglalkoztatott az, hogy milye tört el szegény fiúnak. Meglepetésemre csak a mutató ujja. Minden erejét egy helyre összpontosította, okos gyerek.
Ő Hősnek való.
/Javítva: 2020. 03. 25./
YOU ARE READING
Nem engedlek el! (Bakugou x reader)
Fanfiction(Név) múltja elég siralmas. Az U.A-ba jelentkezett, hogy bosszút állhasson. De kiderült, hogy nem a hősökön hanem a gonosztevőkön kell bosszút állnia. De mivan akkor, ha a bosszút elfelejteti valaki. Valaki akinek (Név) nem akarja elmondani a múltat...