23.

1.6K 134 35
                                    

Majd hátat fordítottam és mivel ez a kis párbeszéd kiűzte az álmosságot belőlem, elindultam megkeresni az osztálytársaimat.

Útba igazítást kértem egy ott dolgozótól, aki elmondta, melyik rész van kijelölve az én osztályomnak, amit megköszöntem, majd elindultam a megadott helyre.

Megérkezve az ott lévő osztálytársaim kedvesen fogadtak, majd Kirishima elmondta, hogy most a sün és Uraraka csap össze. Ha bánatani fogod azt a lányt én kiheréllek, te szerencsétlen.

A harc nemtartott sokáig Bakugou győzött utána pedig a többi harc következett, amit végig aludtam. A nagy éljenzésre keltem fel, miszerint a sündisznő lett a győztes, aki nem igazán örült ennek. Istenem mint egy gyerek, aki semminek sem tud örülni.- csóvaltam fejem.

Az esemény lezajlott, s mindenki elindult késő délután haza felé.

Már napnyugta volt mikor én is elindultam a csarnokból. Az ünnepség vége óta próbaltam egy kicsit szunyókálni mert már nagyon fáradt voltam. Lényegében abban a két hétben alig aludtam valamicskét. És amikor már sikerült volna elaludnom a takarító kezdett el bökdösni, miszerint szeretne takarítani, és én útba vagyok.

Fáradtan haladtam a kijárat felé, onnan pedig egyenes haza felé vettem az irányomat.

(...)
Haza érve behuppantam az ágyba, és minden félén gondolkoztam. Főleg a kezesköcsögön. Jó lenne megtalálni őt. Lényegében csak azért vagyok most ennyire rákattanva, mert csak ő az egyetlen nyomom Yumekon kivül a családom gyilkosaihoz.

Telefonom zümmögésére lettem figyelmes.

Eijiro Kirishima üzenetet szeretne küldeni önnek. Elolvassa?
Igen/Nem

Szia (Név)- chan! Ne haragudj ha zavarlak, viszont Te jóba vagy Baku broval igaz?

Szia. Azt azért nem mondanám, hogy olyan jóba vagyunk. Mit csinált már megint?

Nemtudom mivan vele... Olyan más.

Más?

Csöndes. Képzeld haza felé már egyáltalán nem is ordibált velem!

Kirishima lehet, hogy csak megunt veled beszélgetni...

Ez egyáltalán nem fura! Lehet, hogy csak elfáradt.

Nemhiszem. Kérdezgettem mi a baja de nem mond semmit...

Szeretnéd hogy beszéljek vele?

Megtennéd (Név)?

Úgysincs jobb dolgom

Nagyon köszi! Majd mond el mi volt!

Kirishima néha olyan, mint egy 14 éves tini kislány, aki az első szerelmét éli. Rányomtam a kijelzőn Bakugou nevére majd írtam neki.

Kirishima szerint bajod van.
elküldve 17:56

Semmi válasz. Pedig elérhető. Majd ír ha akar én ugyan nem keresem! Ma is Ő kezdte az egész veszekedést.

Elmentem valami harapni való után kutatni, majd bekapcsoltam a tévét és valami random animét elkezdtem nézni.

Nemtudom mennyit fetrenghettem a tévé előtt az ágyamon, de már eléggé besötétedett.

Nem engedlek el! (Bakugou x reader)Where stories live. Discover now