"-Ahjjj Katsuki, mit kezdjek veled?- mondtam el halkan, hajamba túrtam, majd én is elkezdtem a terem felé menni.,,
Azóta mióta meglátogattak minket a rohadék meg a bandája nem igazán történt semmi. Tekintve arra, hogy egy hete be se mentem az iskolába. Megakarom találni a kezes kis köcsögöt, majd meg csonkítani, és élve elégetni. Azt akarom, hogy százszor jobban szenvedjen mint a szüleim. Azt akarom, hogy könyörögjön az életéért, én pedig csak fapofával kínoznám tovább. Tudom, hogy ezek a gondolataim betegesek. És tudom, hogy nem is egy hőshöz méltó. De az eddigi életemet ilyen gondolatokkal éltem, csak a hősök felé. A bosszú vágy és a vérszomj mára már két olyan tulakdonságom lett, amitől hiába probálok megszabadulni nem megy. Még kicsiként anya és apa azt mondogatta nekem, hogy vigyáznom kell az erőmmel, mert képes ezrek életét megölni, de ha okosan használom ezrek életét menthetem meg.
És hogy mit is csináltam az elmúlt 1 hétben, hogy iskola kerülő lettem? Miután elmenekültek a gonosztevők vissza mentem a terembe, de onnan hazaküldtek mindenkit. Szóval egyből haza mentem, összepakoltam a legfontosabb cuccaimat és elindúltam valami nyomot kereseni Tomora hollétéről. Viszont úgy látszik ő is nagyon látni akar, mert a csatlósai eddig úgy özönlöttek utánam, mint a patkányok. Most is itt vannak a drágáim. Játszunk egy jót. Utolsó kijelentésemre megnyaltam alsó ajkam, majd hagytam, hogy a vérszomjam vegye át a vezetést.
Eközben Bakugouéknál:
Miután aznap haza küldtek minket a nap további részét gyakorlással töltöttem. Másnap a sok idióta csak arról tudott pofázni, hogy milyen jó volt, hogy egy kibekúrt pillanatra benne voltunk a tévében. Egy "kussoljatok már el" volt a válaszom a sok faszságukra, majd bejött a tanár is, aki ahhoz képst, hogy úgy nézett ki mint, egy élő múmia elég jó állapotban volt. Bejelentette, hogy nemsokára itt az iskola sportfesztiválja, ami a lehető legjobb lehetőség megmutatni a hősökkel foglalkozó cégeknek az erőmet. A többi dologra nem igazán figyeltem, az a lényeg, hogy azon a fesztiválon jól szerepeljek. Most ez a legfontosabb. Majd utunkra bocsáltottak.
Amikor ment volna ki a többi köcsög a teremből, hát nem az egész iskola az útjukat állta? Dehát mondjuk ez természetes tekintve, hogy túl éltünk egy gonosztevő támadást.
Szépen elküldtem őket melegebb éghajlatra, majd elmentem onnan. Van jobb dolgom is ezeknél. 2 Hét van a fesztiválig. 2 Hetem van, hogy bizonyítsak jobb vagyok annál az idióta Dekunál.
Vissza (Név)-chanhoz:
2 Hét telt el azóta, hogy nem voltam iskolában. Ami nem is nagyon számít, hiszen ebben a 2 hétben mindenki a sporfesztivállal lehetett elfoglalva. Én úgyse vehettem volna részt rajta, mivel egyből rájött volna a közönség, hogy a híres neves U.A-ba egy gonosztevő rokona is tanul. És őszintén szólva nem is akartam volna részt venni. Mi értelme lett volna gyerekes játékokat játszani, és úgy küzdeni, hogy nem ölhetem meg az ellenfelet? Nem szeretem az ilyen unalmas mulatságokat.
Viszont mostmár lassan vissza kell mennem, mert nem találtam semmit arról a paraszt kék hajúról. De tényleg semmit. Mintha a föld nyelte volna el. Jól elrejtőzött. Ráadásul nemcsak ő kezdett el vadászni reám; mióta megtudták a gonosztevők, hogy a hősökkel vagyok mondhatni én lettem az első számú ellenségük. Már nem is tudom számon tartani, hogy éppen Tomura csatlósait ölöm meg, vagy egy másik gonosztevőt.
Rendben. Ha holnap nem találok semmit elindulok haza.
-----------------------------------------------------------
Hy!♡
Tudom, hogy egy köcsög geci vagyok, amiért hónapokra eltűntem és még annyit se írtam, hogy bú-bá.
Tudom köcsögen fog ez hangzani, de semmi kedvem nem volt írni. Plussz nem is lett volna rá időm.
Tényleg sajnálom, és most már megprobálok aktívabb lenni.♡-------
*És Cherry nem lett aktívabb*
/Javítva: 2020. 03. 25./
YOU ARE READING
Nem engedlek el! (Bakugou x reader)
Fanfiction(Név) múltja elég siralmas. Az U.A-ba jelentkezett, hogy bosszút állhasson. De kiderült, hogy nem a hősökön hanem a gonosztevőkön kell bosszút állnia. De mivan akkor, ha a bosszút elfelejteti valaki. Valaki akinek (Név) nem akarja elmondani a múltat...