♥️MAFYANIN ESİRİ 5 (DÜZENLENDİ)♥️

156K 4.3K 862
                                    

Öylece oturmuş birbirimize bakıyorduk aslında adam ile kadın bana bakıyordu .
Adam " Bu kadın kim ? Sevgilin mi ? " dedi Mert bey'e bakarak .
Mert bey " Hayır kızımın bakıcısı " dedi .
Adam " Ben Sinan Ece su'yun dedesiyim " dedi .
Kadın " Bende Nevin Ece su'yun anneannesiyim " dedi .
" Memnun oldum efendim " dedim .
Mert bey " Kızım hadi sen Melisle yukarı çıkın biraz " dedi .
Ece su " Ama baba ben dedemlerle vakit geçirmek istiyorum " dedi .
Mert bey " Kızım ben dedenle biraz konuşacam bu yüzden sen yukarı çık daha sonra vakit geçirirsin " dedi .
Ece su " Offf tamam " dedi ve dedesinin kucağından indi ve elimden tuttu ayağa kalktım ve yukarı çıktık .

Yukarda Ece su ile evcilik oynuyorduk o sırada Mert bey'in sesi geldi .
Mert bey " Kızımı benden alamazsın " dedi bağırarak .
Ece su " Yine kavga ediyorlar " dedi Ece su üzgünce .
" Hep böyle kavgamı ediyorlar " dedim .Ece su kafasını evet anlamında salladı .
Ece su " Biliyor musun ben kavga etmelerini istemiyorum . Onlar kavga edince ben çok üzülüyorum " dedi ona sarıldım .

           Mert'ten devam
Sinan bey'le yine birbirimize girmiştik zaten birbirimizi pek sevmezdik . Melek ile evlenmemize karşı çıkmıştı ama biz yinede evlendik sonra Melek'i affetmedi taki Ece su doğana kadar Ece su'yu görünce siniri geçmişti .

Şimdi ise benden kızımı elimden alacağını söylüyordu bu asla olmayacaktı çünkü ben kızımsız yaşayamam .

" Kızımı benden alamazsın " diye bağırdım .
Sinan bey " Torunumu senden alacağım Mert , torunumunda kızım gibi senin yüzünden ölsün istemiyorum " dedi .
" Kızımı ben koruyorum Ona ben hayatta olduğum sürece hiç kimse zarar veremez " dedim bu dediğime güldü ve " Meleği koruduğun gibimi kızımı düşmanların gözünün önünde öldürmediler mi ? Benim kızım senin yüzünden öldü Ece su'yudamı böyle öldürsünler istiyorsun " dedi bağırarak .

Gözlerimden yaşlar süzüldü o gün onu kurtaramamıştım ve haklıydı herşey benim yüzümdendi bu yüzden kendimden nefret ediyordum .
Nevin hanım " Sinan haklı Mert torunumuzu bize kendi isteğinle verirsin ya da biz yasal yollarla alırız yani mahkemeyle " dedi .
" Bu asla olmayacak Nevin hanım , kızımın yanı benim yanım şimdi burdan gidin " dedim ve kapıyı gösterdim .
Sinan bey " Sen istedin Mert mahkemede görüşürüz " dedi ve kapıyı çarpıp gittiler .

Sinirden masaya tekme attım . Elime ne geçiyorsa yere atıyordum kızımı asla vermezdim .
Hemen cebimden telefonumu çıkardım ve avukatımı aradım .
Can " Efendim Mert bey " diye açtı telefonu.
"Can seninle konuşmam gerekenler var benim evime gel " dedim sert bir sesle .
Can " Peki Mert bey yarım saate sizdeyim " dedi ve telefonu suratına kapattım .

Yarım saatin sonunda Can gelmişti ona herşeyi anlattım .
" Can kızımı benden alabilirler mi ? " diye sordum .
Can " Alabilme ihtimalleri var sizin kızınıza bakamadığınızı iddia edebilirler " dedi ve devam etti .
Can " Üstelik bekar bir babasınız ve almaları yüksek " dedi sinirle ayağa kalktım .
" Sen ne diyorsun benim kızımı benden alamazlar ben buna asla izin vermem " dedim .
Can " Mert bey bir yolu var kızınızı vermemek için " dedi ona döndüm .
" Ne ? " dedim .
Can " Evlenmeniz eğer evli bir adam olursanız mahkemeyi almanız yüksek " dedi evlenmek mi ben kiminle evlenecektim .
O an aklıma tek bir isim geldi ben onunla kağıt üstünde evlenecektim.

Merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz.
Kendinize iyi bakın diğer Bölüm görüşmek üzere ...

MAFYANIN ESİRİ // TAMAMLANDI (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin