Ayaz 'dan devam
Cansu bana karşılık vermişti tam öpüşmemiz derinleşirken Ece su'yun sesi ile ayrılıyoruz Cansu kıpkırmızı bir yüz ile bakıyordu.
Ece su " Amca Cansu ablama ne yapıyorsun " diyerek yanıma geldi aklıma ilk gelen şeyi söyledim.
" Cansu ablanın ağzı yara olmuşta bende ağzına üflüyordum "
Ece su " Cansu abla iyi misin ? "
Cansu " Evet tatlım iyiyim sadece ufak bir yara " dedi ve bana sinirli bir bakış attı.
" Evet küçük hanım siz neden ayaktasınız "
Ece su " Kötü bir rüya gördüm amca ve sizin yanınıza indim bu arada annem ve babam nerde ? " diye sordu.
" Onlar dışarı kadar çıktılar birazdan dönerler ve sen doğru yatağa küçük hanım " dedim.
Ece su " Ama amca ben korkuyorum " dedi onu kucağıma aldım ve " Tamam prensesim sen uyuyana kadar ben yanında olurum eğer tekrar o rüyayı görürsen yanımıza gelirsin tamam mı? "
Ece su " Tamam amca ama masal okuyacaksın "
" Tamam okuyacağım "
Ece su "İyi geceler Cansu abla"
Cansu " İyi geceler "dedi ve biz yukarı çıktık .Ece su 'yu uyuttuktan sonra aşağıya indim .
Cansu'nun yanına oturdum omzuma bir tane geçirdi .
Cansu " Sen niye çocuğa öyle şeyler söylüyorsun Ayaz ya "
" Ne deseydim Cansu ben Cansu ablanı dudağından öpüyordum tam o sırada sen geldin mi deseydim hem aklıma ilk bu geldi "
Cansu " Yok öyle demediğin iyi oldu ama bir dahaki sefer beni böyle yerlerde öpme "
" Nasıl yerlerde öpeyim peki "
Cansu " Yalnız olduğumuz yerlerde ve çocukların olmadığı bir yerde " dedi o sırada aklıma gelen şeyle kendime küfrettim .
" Siktir eğer Ece su abimin yanında böyle konuşursa yani bu gördüklerini söylerse abim Ece su böyle bir şey gördü diye beni siker , gebertir. Helvamı yaparsın değil mi aşkım "
Cansu " Saçmalama eniştem seni öldürmez hem sen onun kardeşisin "
" Sen öyle san abimi tanımıyorsun sinirlendiği zaman gözü hiç bir şey görmüyor "
Cansu " Ya merak etme Ece su ile yarın konuşursun birşey söylemez " dedi yarın ilk işim Ece su ile konuşup bir şekilde konuyu konuşmalıyım.Kapı açıldı ve içeri abim ve yengem girdi .
" Abi yenge biz Cansu ile sevgiliyiz "dedim .
Abim ve yengem birbirlerine bakıp gülümsediler.
Abim - yengem " Tebrik ederim çok sevindim " dediler aynı anda ve Cansu ayağa kalktı .
Cansu " Film bittiğine göre bende gideyim artık " dedi .
" Bu saatte nereye gidiyorsun Cansu bu gece burda kal "
Abim " Ayaz haklı Cansu çok geç oldu bu gece burda kal "
Cansu " Peki madem burda kalıyım "
yengem " Ben sana giymen için pijama vereyim hadi gel " dedi ve yukarı çıktılar.Melis'ten devam
Cansu ile odaya çıktığımızda onu direkt yatağa oturttum bende karşısına oturdum.
" Anlat "
Cansu " Neyi "
" Kızım sen safmısın neyi diye soruyorsun birde Ayaz'la nasıl sevgili oldunuz onu anlat " dedim yüzü kızardı ve kafasını yere eğdi .
Cansu " Ayaz ile film izliyorduk ben başımı onun omzuna koydum sonra ayaz bana sorular sormaya başladı . Sevgilin varmı ? sevgilin olsun istermiydin? diye sorular daha sonra bana aşkını itiraf etti ve çıkma teklifi etti bende kabul ettim . Bu kadar yani başka birşey yok " dedi.
" Ne yani bu kadar mı ? başka birşey olmadımı? " dedim.
Cansu " Evet bu kadar başka ne olabilir ki hem ben çok yoruldum pijamamı verde ve odamı gösterde uyuyayım " dedi ayağa kalktım ve dolabımdan bir pijama takımı çıkardım ve eline verdim . Sonra odadan çıktık ve bizim odanın dibindeki odayı Cansuya gösterdim .
" İyi geceler " dedim.
Cansu " İyi geceler " dedi ve odaya girdi bende yatak odasına geri döndüm ve üzerimi değiştirdim.
Koltuğa yerimi hazırladım ve yattım sonra kendimi uykunun kollarına bıraktım.Merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz.
Bu bölüm pek içime sinmedi iyi olmadı gibi birde benden mert ve melis'i daha çok yazmamı isteyenlerden özür diliyorum ben bu bölümleri önceden yazdığım için onlara pek yer veremedim ama diğer bölüm mert ve melis daha fazla olacak , herkesten özür diliyorum kusura bakmayın.Diğer bölüm görüşmek üzere ...
Vote vermeyi yorum yapmayı unutmayın 😉
Sizi seviyorum 💙💙💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN ESİRİ // TAMAMLANDI (DÜZENLENDİ)
Genç KurguKitabın kapak tasarımı @avvilix'e aittir. Bir adam düşünün çok sevdiği karısını kaybetmiş kendini kızına adayan bir mafya herkes ondan korkuyordur . Karısından sonra hiç bir kadına aşık olmamıştır . Sadece tek gecelik ilişkileri olmuştur . Acımaz b...