♥️MAFYANIN ESİRİ 12 (DÜZENLENDİ)♥️

121K 3.2K 242
                                    

             Ayaz'dan devam

Abimle konuştuktan sonra biraz daha şirkette oyalandım .
Daha sonra abimin evine gitmeye karar verdim hem Ece Su ile Ayşe teyzeyi çok özlemiştim en çok da yemeklerini yemek demişken çok acıktığımı farkettim hemen ceketimi giydim ve şirketten çıktım ve abimin evine doğru sürdüm.

Eve vardığımda kapıyı Ayşe teyze açtı ve beni görünce şaşırdı.
Ayşe teyze " Ayaz oğlum sen nerden çıktın " dedi .
" Piyango'dan " dedim gülerek .
Ayşe teyze " Dalga geçmede söyle bakalım ne zaman döndün " dedi ona gülümsedim ve kocaman sarıldım .
" Bugün döndüm Ayşe teyzem , seni ve yemeklerini çok özledim " dedim bu halime gülerek cevap verdi.
Ayşe teyze " Geç hadi deli oğlan kaynanan seni sevecek sofra hazırken geldin " dedi ve benden ayrıldı içeri geçtik ve " Eeeeee tabi sevecek benim gibi bir damat bulmuş " dedim gülerek ve göz kırptım.
" Eeeeee benim prensesim nerde " dedim .
Ayşe teyze " Odasında bende şimdi yemeğe çağıracaktım sen geldin " dedi tam yukarı çıkacakken durdurdum.
" Sen zahmet etme Ayşe teyze ben çıkarım hem süpriz yapmış olurum prensesime " dedim ve gülerek odaya çıktım.

Kapıya vurdum ve Ece Su gir diyince odaya girdim ve girmemle çığlık koptu .
Ece su " Amcaaa " diye çığlık atarak kucağıma atladı onu sımsıkı sardım.
" Prensesim hadi yemek yiyeceğiz " dedim ve kucağımda Ece su ile aşağıya indim ve yemek masasına oturduk .
Hem Ece su ile konuşuyorduk hemde yemeğimizi yiyorduk.
Yemek bittikten sonra Ece su ile çizgi film izledik ve Ece su'yun ısrarı sonucu akşam orda kaldım ve Ece suya masal okumak zorunda kaldım en sonunda ise kendimi uykunun kollarına bıraktım.

           Melis'ten devam

1 AY SONRA ...

O günün üzerinden bir ay geçmişti.
Mahkemeyi biz almıştık ama sinan bey bize zorluk çıkarmıştı ama Mert bunu halletmişti sonuç kızımız yanımızdaydı bu arada Mert'in kardeşi Ayaz ile tanışmıştım çok kafa dengi ve komik bir çocuktu Mertle birbirlerine hiç benzemiyorlardı.
Ayaz benden altı yaş büyüktü ona adıyla sesleniyordum bu biraz tuhaf ama olsun .

Şimdi ise okulda bana Cansu'nun son bir ay içinde tanıştığı çocuğu anlatmasını dinliyordum.
Cansu " İşte kızım o günden sonra hep yanımdaydı aslında ilk başlarda sinir olmuştum ama sonra içimde ona karşı birşeyler hissetmeye başladım ben galiba aşık oldum Melis " dedi ona gülümsedim.
" Peki bunu ona söyledin mi ? " diye sordum .
Cansu " Hayır söylemedim ya beni arkadaş olarak görüyorsa ben onu kaybetmek istemiyorum Melis " dedi onu çok iyi anlıyordum bende bir aşk acısı çekiyordum yanımdaydı ama bana ait değildi . Cansu'ya sımsıkı sarıldım o da bana sarıldı.

Ayaz ' dan devam

" Abi ben bu kıza bildiğin abayı yaktım çok aşığım onu sadece bir aydır tanıyorum ama onu çok seviyorum hakkındaki herşeyi biliyorum " dedim .
Abim " Peki bunu ona söyledin mi ? " dedi , kafamı olumsuz anlamda salladım.
" Hayır söylemedim ya beni arkadaşı olarak görüyorsa onu kaybetmek istemiyorum abi ben ne yapacağım " dedim abim elini omzuma koydu ve " Ona dürüstçe söylemelisin Ayaz belki o da sana karşı birseyler hissediyordur " dedi , abim haklıydı ne olursa olsun bunu Cansu'ya söylemeliydim belki o da beni seviyordur kim bilir ...

merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz.
Bölüm nasıldı ?
Diğer bölüm sizce neler olacak?
Diğer bölüm görüşmek üzere ...

MAFYANIN ESİRİ // TAMAMLANDI (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin