♥️MAFYANIN ESİRİ 11 (DÜZENLENDİ)♥️

127K 3.3K 386
                                    

Ayaz " Abi ben bugün sayar holdingle görüştüm ve iptal etmelerinin nedenini öğrendim. Sinan Haktanır ' dan dolayı iptal etmişler " deyince sinirle ayağa kalktım.
" Bu adamı ben gebertirim Meleğin babası filan dinlemem gebertirim duydun mu beni Ayaz " dedim.
Ayaz " Abi bak sakin olmalısın yakında mahkeme var eğer o adama birşey yaparsan bunu aleyhimize kullanabilirler şu mahkeme olsun icabına bakarız "dedi .
Ayaz " Bu arada abi ben adamlarla konuştum ve hallettim bir daha aramıza üçüncü kişilerin girmesine izin vermeyecekler neyse hadi yengeme selam söyle öpüyorum sizi " dedi gözlerimi devirdim ve " Şirket sana emanet " dedim ve telefonu kapattım Melis bana meraklı gözlerle bakıyordu ona herşeyi anlattım.
Melis " Herşey düzelecek merak etme kızımız hep bizim yanımızda olacak "dedi .
" İnşallah Melis inşallah " dedim ve Melise sarıldım elim çıplak tenine değince bir değişiklik hissettim ve bir kalp atışı sesi duydum. Bu ses Melisten geliyordu kalbi çok hızlı atıyordu bana aşık olamaz değil mi? Ben Melekten başka bir kadını sevemem hayır Melis beni sevmemeli yoksa bu ona çok acı verir çünkü hiç bir zaman kendisini sevmeyecek bir adama aşık oldu, düşüncelerimden Melisin sesi ile ayrıldım.
Melis benden ayrıldı.
Melis " Mert sana birşey sormak istiyorum "
" Sor "
Melis " Mert Melek nasıl öldü "
" Neden bunu soruyorsun "
Melis " Sadece merak ediyorum "
" Etme merak filan etme sanane "dedim sesimi yükselterek o günü hatırlamıştım ve gözlerimden yaşlar aktı .
Melis " Mert ben özür dilerim sadece merak etmiştim , onu hâlâ çok seviyor olmalısın " dedi .
" Evet Melis ben Melek'i seviyorum . Bu arada benden seni sevmemi bekleme Melis ben Melekten sonra hiç bir kadını sevmedim sevmemde ben sadece Meleği seviyorum " dedim yüzüme acıyla baktı ve kendini toparladı .
Melis " Ben zaten böyle bir şey istemiyorum " dedi .
" İyi ben uyarımı yapayımda " dedim ve odaya doğru yürümeye başladım arkamda yıkık bir kız bırakarak ...

Melis ' ten devam

Mertin söyledikleri beynimde dönüp duruyordu.
Mert " Benden seni sevmemi bekleme Melis ben Melekten sonra hiç bir kadını sevmedim sevmemde ben sadece Meleği seviyorum " dediğinde kalbimde bir acı hissettmiştim yere çöktüm ve gözyaşlarımı serbest bıraktım bu acının adı neydi sanki biri kalbime durmadan hançer saplıyordu.
Düşündüğüm şey olamaz değil mi? Ben beni hiç bir zaman sevmeyecek birine aşık olamam değil mi? Allah'ım nolur bu aşkı benden al bu aşk sadece bana acı veriyor ve hep acı verecek Mert beni hiç bir zaman Meleği sevdiği gibi sevmeyecek ya da bir mucize olsun ve Mert bana aşık olsun nolur Allah'ım Mert beni Meleği sevdiği gibi sevsin ...

Merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz.
Bölüm nasıldı?
Diğer bölüm sizce neler olacak?
Diğer bölüm görüşmek üzere ...

MAFYANIN ESİRİ // TAMAMLANDI (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin