Sofrada bir sesizlik oluştu , Mert'in sert sesi salonda yankılandı .
Mert " Evet kızım ona anne diyeceksin " dedi gözlerimi dolmuştu onun Ece su bana gülümseyip baktı ve " Sen artık benim annem misin ? Lütfen beni öz annem gibi sev " dedi ve bana sarıldı bende ona karşılık verdim .
" Ben zaten seni çok seviyorum " dedim benden ayrıldı ve " Biliyor musun ben hayatımda ilk defa bir kadını annem gibi seviyorum çünkü sen benim anneme çok benziyorsun onun gibi saçlarımı okşuyorsun , saçlarımı tarıyorsun , bana annem gibi sevgi ve şefkatle bakıyorsun ve en önemlisi annem gibi kokuyorsun " dedi ve yanağımdan öptü . Mert ile aramızda bir bakışma geçti gülümsüyordu sonra benim ona baktığımı farkedince yüzündeki gülümseme silindi .Yemekten sonra üçümüz film izliyorduk Ece su Mert ile benim ortamızdaydı ve onun kucağında mısır vardı .
Elimi mısır almak için attığımda Mertte atmıştı ve elimiz üst üste gelmişti bakışlarımız buluştu hemen elimi çektim o da çekmişti kafasıyla almamı işaret etti elimi mısıra götürdüm ve bir avuç aldım.
Benden sonra Mertte elini uzatıp aldı elimiz birbirine değdiği zaman kalbimde bir hareketlik hissettim kalp atışlarım hızlanmıştı buna bir anlam veremiyordum .
Film bittiğinde Ece su'ya baktığımızda uyumuştu .
Mert " Ben Ece su'yu odasına götürüyüm " dedi ve kucağına alıp yukarı çıktı .
Bende odama çıktım pijamalarımı giydim tam yatacağım zaman kapım açıldı .
Mert karşımdaydı yavaş adımlarla yanıma geldi .
Mert " Yarın düğün alışverişine çıkıcağız " dedi.
" Ne erken değilmi " dedim .
Mert " Erken değil iki hafta sonra düğünümüz olacak ve bu arada alışverişe arkadaşın da gelebilir " dedi ve dibime girdi yine kalbimde o hissi hissettim sanki koşuya çıkmışım gibi hızlı hızlı atıyordu bana ilk defa böyle oluyordu.
Mert " Ve son olarak sana hep gecelik alalım bu üstündeki pijamalar çok çocukca " dedi ve üzerimden çekildi .
" Ben pijamalarımı seviyorum hem sen benim ne giyeceğime karışmazsın " dedim kolumu sıktı ve " Sen benim karım olacaksın ve ben senin herşeyine karışırım anladın mı ? " diye tısladı .
" Kağıt üstünde olduğunu söylemiştin " dedim .
Mert " Kağıt üstünde bile olsa sana karışırım şunu o küçük aklına sok " dedi ve kolumu sıkmayı bıraktı yüzüme son kez bakıp kapıyı çarpıp gitti arkasından yatağa oturdum ve elimi kalbime götürdüm hâlâ çok hızlı atıyordu bu ne demekti neden hep Mert benim yanımdayken oluyordu .########################################################
Günler hızlı bir şekilde geçmiş ve düğün günü gelmişti üzerimdeki gelinliğe bakarken aklıma bu gelinliği aldığımız gün geldi .
Melis'in gelinliği
Ben kabinde gelinliği giyerken dışardan sesler geliyordu dikkatli dinlediğimde Cansu ve Mert'in olduğunu anladım.
Cansu " Ya enişte ne arıyorsun sen burda Melis'i gelinlikle göremezsin uğursuzluk getirir " dedi Mert bir derin nefes aldı ve " Asıl ben Melis'i görmezsem uğursuzluk olur " dedi ve " Bu yüzden önümden çekil ve gelinimi göreyim " dedi bu dediği ile kalbim yine hızla atmaya başladı .
Gelinliğimi giymiştim kapıyı açtım ve kabinden çıktım . Mert beni süzdü ve bakışları açık olan göğüslerimde durdu . Bir kaç saniye baktıktan sonra gözlerime baktı ve " Çok güzel olmuşsun tam bir melek gibisin " dedi söyledikleriyle hem şaşırmış hemde utanmıştım .
" Teşekkür ederim " dedim Cansu yanıma geldi ve etrafımda döndü.
Cansu " Çok güzel görünüyorsun Melis " dedi ona gülümsedim .
Mert yanıma geldi ve elimi tutup kendine çekti .
Mert " İyiki karşıma çıkmışsın iyiki seni tanımışım meleğim seni seviyorum " dedi kalbim deli gibi atmaya başladı.
Cansu bir işi olduğunu söyleyip gidince Mert beni itti ve " Söylediklerimi ciddiye almamışsındır umarım hepsini arkadaşın burda olduğu için söyledim . Hiçbirini hissederek söylemedim " dedi ve o an kalbim acıdı .
Hatırladığım anı ile gözlerimden yaşlar aktı neden kalbim bu kadar acımıştı . Odaya Cansu girdi ve beni ağlarken görünce yanıma geldi .
Cansu " Ya Melis niye ağlıyorsun noldu " dedi ona bir bahane bulmalıydım çünkü bunu sorgulardı .
" Sadece aileminde bugün yanımda olmasını istiyordum " dedim bana sarıldı aslında söylediklerimde haklıydım keşke ailem yanımda olsaydı .
Cansu " Ya ben sana kıyamam ve gel şu makyajını tazeleyelim yoksa eniştem seni akmış makyajla görüp vaz geçmesin evlenmekten " dedi gülerek bende güldüm .
Cansu " İşte hep böyle gül " dedi ve makyajımı sildi sonra tekrar yaptı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN ESİRİ // TAMAMLANDI (DÜZENLENDİ)
Ficção AdolescenteKitabın kapak tasarımı @avvilix'e aittir. Bir adam düşünün çok sevdiği karısını kaybetmiş kendini kızına adayan bir mafya herkes ondan korkuyordur . Karısından sonra hiç bir kadına aşık olmamıştır . Sadece tek gecelik ilişkileri olmuştur . Acımaz b...