♥️MAFYANIN ESİRİ 32 (DÜZENLENDİ)♥️

68.6K 2K 307
                                    

2 ay sonra...

Elimi biraz çıkmış karnımda gezdirdim bebeklerimiz dört buçuk aylık olmuştu evet yanlış duymadınız bebeklerimiz diyorum çünkü ikiz çocuklarımız olacaktı bu çok güzeldi biz tek bir çocuk beklerken iki tane çocuğumuzun olacağını öğrenmek bizi biraz şaşırttı hem de mutlu etmişti.

Bu iki ayda ise Ayaz Cansu'ya evlenme teklifi etmiş Cansu'da kabul etmişti geçen hafta ise Cansu'yu istemeye gitmiştik canım arkadaşım ya çok heyecanlıydı o gün ama herşey güzel bitmişti. Haftaya ise nişanları vardı.

Benim ise düşük tehlikem geçmişti bu arada Mert'i iki aydır geceleri birşeyler almaya uyandırıyordum aslında ilk zamanlar aşermiyordum Mert'ten intikam almak için aşermiş gibi yapıyordum canım kocam biraz sorun çıkarsada her istediğimi alıyordu ama ben dururmuyum geldiği zaman benim canım artık bunu istemiyor başka birşey çekti diyerek onu tekrar gönderiyordum ve bu çok zevkliydi.

Gelelim Ceydaya o günden beri pek birşey söylemiyor sadece kötü kötü bakıyordu ve bazen hiç ortalıklarda görünmüyordu aslında bir yandan iyiydi ortalıkta olmaması.
Ha burada Ece su'ya söylediğimiz zaman çok sevinmişti aslında ben kıskanacağını sanmıştım ama o olgun karşılamıştı.

Telefonuma gelen mesajla düşüncelerimden ayrıldım.
Ceyda: Aşağıya in
Yazıyordu onun bu saatte evde ne işi vardı.
Kafamdaki düşüncelerle aşağıya indim Ceyda kapının önünde duruyordu yanına yaklaştım bana baktı bakışları soğuk ve donuktu.
" Beni neden çağırdın "
Ceyda " Gidiyoruz "
" Nereye "
Ceyda " Soru sorma sadece seninle konuşacaklarım var "
" Burda konuş ne konuşacaksan "
Ceyda " Burda olmaz hadi Melis " dedi ve kapıdan çıktı aslında Ceyda'nın halleri beni korkutuyordu. Bende arkasından çıktım ve Emre karşımızda belirdi.
Emre " Ceyda hanım , yenge nereye "
Ceyda " Alışverişe gidiyoruz Emre "
Emre " Peki Mert abinin haberi varmı bu durumdan " dedi ve ilk bana baktı sonra Ceydaya döndü.
Ceyda " Mert'in haberi yok alışverişe gidiyoruz alt tarafı "
Emre " Tamam , yenge sen iyi misin? yüzün bembeyaz olmuş "
" İyiyim Emre merak etme " dedim ve arabaya bindik Ceyda arabayı sürmeye başladı.

Yarım saatin sonunda bir uçurumun kenarına gelmiştik neden böyle bir yere gelmiştik ki içimde kötü bir sıkıntı vardı. Ceyda " İn " dedi Ceyda arabadan inmiş benim inmemi bekliyordu arabadan indim.
" Ceyda neden buraya geldik "
Ceyda " Seninle burda konuşacağım yoksa sen korktun mu ? "
" Hayır saçmalama korkmadım ben sadece "
Ceyda " Neyse ne şimdi beni dinle Melis , ben Mert'i küçüklüğümden beri seviyorum hep onunla evlenme hayalleri kurdum ben ama olmadı. Ona tam duygularımı söyleyeceğim zaman karşısına Melek çıktı ve ona aşık oldu daha sonra evlendiler çocukları oldu tam Melekten kurtuldum Mert benim derken sen ortaya çıktın onunla evlendin yetmedi çocuklar yaptın ama unutuğun birşey var her güzel şeyin bir sonu vardır " dedi sesi sonlara doğru yükselmiş sonunda ise kulağıma eğilip fısıltıyla söylemişti.
" Meleğin ölümüne sen mi sebep oldun " dedim bir kahkaha attı.
Ceyda " Evet ben sebep oldum Meleği öldüren adamla iş birliği yaptım " dedi ben şaşkındım bir insan bunu nasıl yapardı.

MAFYANIN ESİRİ // TAMAMLANDI (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin