Melis'ten devam
Derst'en yeni çıkmıştım ve Mert'i bekliyordum.
Bugün olanları düşünüyorum eğer Mert gelmeseydi kimbilir Aras bana ne yapardı .
Birde Mert'in bana güzelim demesi var neden böyle birşey söyledi ki , bana tekrar güzelim demesi için herşeyi yapardım o kadar güzel söylemişti ki o kelimeyi ona biraz daha aşık olmuştum.
Bugün çok sinirli görünüyordu beni sevmiyor ki kıskandı desem belkide mecburu bile olsa karısı olduğum için böyle yapmıştı çünkü beni sevmeyen bir insan neden kıskansın ama diğerinin olmasını çok isterdim beni sevmesini kıskanmasını ama bu hiç olmayacaktı .Düşüncelerimden ayıran şey bir arabanın sesiydi.
Kafamı kardırıp baktığımda Mert arabada beni bekliyordu hemen arabaya bindim .
Mert ben biner binmez hemen arabayı çalıştırdı .
Mert " Nasılsın biraz daha iyi misin? " dedi yüzümü ona döndüm.
" Biraz daha iyiyim Mert sana birşey sormak istiyorum " dedim.
Mert " Sor " dedi.
" Mert bu sabah neden öyle sinirliydin ? Nede olsa sen benle mecburiyetten evlendin bu kadar sinirlenmen biraz yersiz " dedim bedeni gerilmişti .
Mert " Bak Melis mucburiyetten bile olsa sen benim karımsın , namusumsun , sen benim soyadımı aldığın gün benim oldun bana ait oldun bu yüzden hiç kimse benim olana zarar veremez , ben buna asla izin vermem " dedi ben ağzım şaşkınlıkla açılmış bir şekilde Mert'i dinliyordum.
Biraz sonra kendime geldim ve " Ama bana sende zarar veriyorsun " dedim bu dediğime güldü.
Mert " Seni herkesten korurum ama kendimden koruyamam Melis ben sinirli ve zor bir adamım , heleki sinirlendiğim zaman gözüm hiç kimseyi görmez " dedi .
Öyle mi Mert bey bende sizden yumuşak , pamuk gibi bir adam yapmazsam hiç yokken benim yanımda yumuşak ,pamuk gibi bir adam yapacağım göreceksin !Mert ile arabadaki o konuşmamızdan sonra bir daha hiç konuşmadık .
Araba evin önünde durdu ve kapıyı açıp ineceğim zaman Mert'in sesiyle ona döndüm.
Mert " Akşam geç gelebilirim beklemeyin "
" Ama Ece su seni görmeden uyumak istemiyor zorluk çıkartıyor "
Mert " Ona işlerimin olduğunu söyle ve eğer uyumazsa benim üzüleceğimi söyle benim üzülmeme dayanamaz "
" Tamam söylerim " dedim ve arabadan indim ve eve doğru yürüdüm anahtar ile kapıyı açıp içeri girdim .
O sırada Mert evin bahçesinden hızla çıktı .Yatak odasına gittim ilk önce kısa bir duş aldım daha sonra üzerimi giyindim ve saçlarımı kurutma makinesi ile kuruttum .
Saçlarımı taradıktan sonra at kuyruğu bağladım ve aşağıya indim.
Mutfağa gittim Ayşe teyze yemek yapıyordu .
" Kolay gelsin " dedim Ayşe teyze bana bakıp gülümsedi.
Ayşe teyze " Sağol benim güzel kızım " dedi.
" Yardım edeyim mi ? " diye sordum hiç yokken kafam dağılır .
Ayşe teyze " Madem yardım etmek istiyorsun o zaman şu patatesleri soymaktan başla " dedi hemen elime bir bıçak aldım ve patatesleri soymaya başladım.
Ayşe teyze " Kızım noldu koluna " dedi mor kolumu göstererek şimdi ben ne cevap verecektim.
" Şey Ayşe teyze ben kolumu bugün kapıya çarptım o yüzden morardı " dedim aklıma ilk bu gelmişti ve Ayşe teyze buna inanmış görünmüyordu .
Ayşe teyze " İnanmadım ama neyse " dedi ve işine döndü bende geri patatesleri soymaya başladım.Yemekler yapıldıktan sonra mutfakta Ayşe teyze ile kahve içiyorduk .
Kapı zili çalınca ayağa kalktım ve kapıyı açmaya gittim.
Kapıyı açtığımda Ece su direkt bana sarıldı bende onu kucağıma aldım ve kapıyı ayağımla örtüp içeri geçtik , koltuğa oturdum kucağımdaki Ece su ise bugün okulda yaptıklarını anlatıyordu.
Ece su " Anne bugün okulda öğretmenim annenizin resmini çizin dedi ve bize kağıt dağıttı ben iki tane istedim . Öğretmenim neden iki tane istiyorsun diye sordu bende ona benim iki tane annem var , biri melek oldu gökyüzünde diğeri ise yanımda bu yüzden iki tane istiyorum dedim öğretmenim iki kağıt verdi bana ve birine seni diğerine ise öz annemi çizdim " dedi ona sımsıkı sarıldım gözyaşları içinde ben böyle güzel yürekli bir çocuğu hakedecek ne yapmıştım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN ESİRİ // TAMAMLANDI (DÜZENLENDİ)
Fiksi RemajaKitabın kapak tasarımı @avvilix'e aittir. Bir adam düşünün çok sevdiği karısını kaybetmiş kendini kızına adayan bir mafya herkes ondan korkuyordur . Karısından sonra hiç bir kadına aşık olmamıştır . Sadece tek gecelik ilişkileri olmuştur . Acımaz b...