♥️MAFYANIN ESİRİ 29 (DÜZENLENDİ)♥️

73.4K 2.1K 480
                                    

Medyayı ben açın dediğimde açın keyifli okumalar

" Sen ciddi misin? "
Melis " Evet aşkım ben düşündüm de aslında bende bir bebeğimiz olsun istiyormuşum " dedi ona sımsıkı sarıldım.
" O zaman bugün çalışmalara başlarız güzelim "
Melis " Aşkım hemen mi ? "
" Zaman kaybetmeye hiç gerek yok hatta şimdi gidelim eve "
Melis " Mert daha yemeğimiz bitmedi hem ne bu acele "
" Başlatma şimdi yemeğinden eve gidince ben seni yiyeceğim karnım doyacak zaten "
Melis " Ya Mert sen ne biçim konuşuyorsun böyle tövbe tövbe "

Mert'in beni ani bir şekilde kucağına almasıyla çığlık attım.
Melis " Mert ne yapıyorsun sen "
" Karımı kucağıma aldım "
Melis " İndir beni "
" Hayır "
Melis " Off Mert o zaman masanın üzerinden kutuları ve çantamı al "
" Sen bana emir mi veriyorsun " dedim sinirli bir sesle
Melis " Şey ben emir vermedim sadece rica da bulundum malum kucağındayım nasıl alabilirdim ki " dedi sesi titremişti onu korkutmuştum.
" Melis "
Melis " Neyse Mert sen beni indir de ben alıyım "
" Hayır Melis ben alırım "
Melis " Gerek yok sen beni indir ben alacağım lütfen ihtiraz etme " dedi onu indirmek zorunda kalmıştım bana kırılmıştı bir şekilde gönlünü almalıydım.

Melis eşyalarını toplayıp önden yürümeye başladı hemen yanına gittim ve elini tuttum bana baktı sonra önüne dönüp yürümeye devam etti.

Arabaya bindiğimizde Melis somurtuyordu belki keyfi yerine gelir diye radyoyu açtım şansa bak Melis'in en sevdiği şarkı çalıyordu.
Biraz sonra Meliste söylemeye başlar çünkü o bu şarkıyı söylemeye bayılırdı aslında bende bir kaç kez Melis'in ısrarı üzerine şarkıyı söylemiştim.

Medyayı şimdi açabilirsiniz

Aradan biraz zaman geçmişti ama Melis hâlâ şarkıya eşlik etmemişti kendini zor tutuyordu belki ben söylersem o da söylemeye başlardı derin bir nefes aldım ve şarkıyı söylemeye başladım.
Melis bana baktı ve biraz bekledikten sonra o da söylemeye başladı amacıma ulaşmıştım.

Sen uyurken hasretin dökülür gecelerden sokaklara
Gelir yüreğime çöker
Gelir yüreğime çöker ( Mert söyler )

Her gün başka bir pencereden sensizliğim yollarıma bakar ve boynunu büker ( Melis söyler )

Her gün başka bir pencereden sensizliğim yollarıma bakar ve boynunu büker ( Mert söyler )

Ben bir tek kadın sevdim
O da sensin , o da sensin ( Mert söyler )

Ben bir tek sende yandım
Alevlendim , delilendim ( Melis söyler )

Ben bir tek adam sevdim
O da sensin, o da sensin ( Melis söyler )

Ben bir tek sende yandım
Alevlendim, delilendim ( Mert söyler )

Ben bu sevdayı yemin bildim , söz bildim
Ben bu sevdayı kutsal bildim ( birlikte söylerler )

Sen uyurken hasretin dökülür gecelerden sokaklara
Gelir yüreğime çöker
Gelir yüreğime çöker ( Melis söyler )

MAFYANIN ESİRİ // TAMAMLANDI (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin