♥️MAFYANIN ESİRİ 26 (DÜZENLENDİ)♥️

81.4K 2.3K 587
                                    

Medya: Ceyda

Sabah uyandığımda Mert yanımda yoktu komidinin üzerindeki notu gördüm ve elime aldım .

Melis benim sabah erkenden toplantım olduğu için şirkete gidiyorum dikkatli ol , seni seviyorum

Notu okuduktan sonra kağıdı öptüm ve " Bende seni seviyorum " dedim .
Yataktan kalktım ve banyoya girdim kısa bir duş aldıktan sonra banyodan çıktım ve giyinme odasına girdim üzerime sarı diz üstü bir elbise giydim ayağımada siyah babetlerimi giydim .

Odaya geri döndüğümde saçımı önce taradım sonra tepeden bağladım biraz makyaj yaptıktan sonra odadan çıktım ve aşağıya indim .

Ayşe teyze ile Ceyda oturmuş sohbet ediyorlardı .
" Günaydın " dedim ikiside bana baktı .
Ayşe teyze " Günaydın benim güzel kızım "
Ceyda " Günaydın "
Ayşe teyze " Kızım kahvaltı hazır içerde "
" Tamam ben Ece su'yu kaldırayım "dedim ve tekrar yukarı çıktım .

Odaya girdiğimde Ece su mışıl mışıl uyuyordu yanına yavaş adımlarla yaklaştım .
" Ece su hadi uyan "dedim ve yanağına bir öpücük kondurdum gözlerini yavaş yavaş araladı .
Ece su " Anne çok uykum var biraz daha uyuyum "
" Olmaz okula gideceksin " dedim yatakta doğruldu sonra aklına birşey gelmiş olmalı ki bana tatlı tatlı gülümsedi .
Ece su " Anneeee "
" Ne istiyorsun "
Ece su " Yarın hafta sonu ya "
" Eeee nolmuş hafta sonuysa "
Ece su " Yarın pikniğe gidelim mi ?"
" Babanla konuşuyum öyle şimdi elini yüzünü yıka ve hazırlan gel kahvaltı yapacağız "
Ece su " Tamaamm " dedi ve banyoya koştu bende yataktan kalktım ve odadan çıktım aşağıya inmeye başladım .

Masaya oturmuş kahvaltı ediyorduk Ece su benim yanımda Ceyda ise karşımda oturuyordu .
Ece su " Ceyda sen niye geldin "
Ceyda " Sevinmedin mi Ece sucum "
Ece su " Hayır git istemiyorum seni "
" Ece su çok ayıp kızım kendinden büyük bir insanla böyle konuşmamalısın "
Ece su " Ama anne ben onu sevmiyorum "
Ceyda " Ama Ece sucum ben seni çok seviyorum "
Ece su " Anne ben doydum "
" Tamam kızım banyoda elini yıka gel "
Ece su " Tamam " dedi ve bu kattaki banyoya gitti bende kahvaltıma devam etmeye başladım .

Kahvaltımı ederken karnımda bir sıcaklık hissettim kafamı kaldırıp baktığımda karnıma çay dökülmüştü .

Ceyda " Ya Melis ben üzgünüm yanlışlıkla oldu "
" Önemli değil Ceyda izninle ben bir banyoya gideyim " dedim ve ayağa kalktım .
Ece su " Anne iyi misin ? "
" İyiyim kızım hadi sen okuluna git " dedim yanıma gelen kızıma ve elinden tutup evden çıktım Ece su arabaya binene kadar bahçede bekledim Ece su gidince bende eve girdim ve odamızdaki banyoya koştum .

Karnımı açtığımda mosmordu ve çok acıyordu .
Dolaptan morluklara iyi gelen bir tane krem çıkardım ve karnıma sürdüm .
Biraz o halde bekledim daha sonra ise odaya döndüm ve üzerimdeki elbiseyi kaldırdım ve çıkardım .
Giyinme odasına girdim ve üzerime salaş bir elbise giydim geri odaya döndüğümde çıkardığım elbiseyi banyodaki kirli sepetine attım ve odadan çıktım.

MAFYANIN ESİRİ // TAMAMLANDI (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin