Mert'ten devam
Melis'in bağırmasıyla gözlerimi açtım .
Etrafa bakındığımda hiç kimsenin olmadığını gördüm son olarak Melis'e baktım ve sayıklıyordu hemen yanına gittim.Elimle hem omzundan sarsıyordum hem de bağırıyordum .
" Melis uyan kabus görüyorsun Melis hadi güzelim uyan "
Melis " Hayır yapma " diyerek gözlerini açtı ve bana sımsıkı sarıldı .Melis " Çok korktum Mert "
" İşştt geçti güzelim ben yanındayım "
Melis " Mert o buradaydı yarım bıraktığım işi tamamlamaya geldim dedi ve -" dedi ve ağlayarak daha sıkı sarıldı .
" İşştt sakin ol güzelim Serkan burda yok o buraya gelemez sadece bir rüya gördün tamam mı sadece bir rüya " dedim ve Melisten ayrıldım elimi
yüzünün iki yanına koydum ." Sana söz veriyorum ben senin yanında olduğum sürece hiç kimse sana zarar veremez "
Melis " Ya senin olmadığın bir anda biri tarafından zarar görürsem ya ölürsem o zaman nolacak "
" Melis ben yanında olsamda olmasamda hiç kimse sana zarar veremez , hadi şimdi yat dinlen"
Melis " Mert - "
" Hadi Melis yat dinlen sen " dedim ve yataktan kalktım kendi yerime geçtim .Melis " Mert ben onu demeyecektim sana bir soru sormak istiyorum "
" Seni dinliyorum "
Melis " Mert beni o halde görünce ne hissettin ve eğer ölseydim üzülürmüydün? " dedi derin bir nefes aldım .
" Korktum melekten sonra ilk defa birini kaybetmekten korktum . Son olarak üzülürdüm belki daha fazlası olurdu ama senin bir daha böyle ölümlü şeyler konuşmanı yasaklıyorum . Şimdi yat ve uyu "
Melis " Mert ilk söylediğin ne demek oluyor "
" Boşver şimdi zamanı gelince öğrenirsin " dedim ve onu zorla yatağa yatırdım örtüyüde üstüne örttüm sonra kendi yerime geçtim .Melis'e şimdi onu sevdiğimi söyleyemem ona acıdığımı düşünebilir yani benim yüzümden bu durumda olduğu için öyle düşünebilir bu yüzden o iyileştiği zaman söyleyeceğim .
Gözlerimi düşüncelerimle kapattım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.Ayaz'dan devam
Evdeydim televizyon izlerken telefonum çaldı telefonuma uzanıp masanın üzerinden aldım .
" Söyle "
Emre " Abi Serkanın söylediği şey asılsız çıktı yani böyle bir şey yokmuş yalan söylemiş "
" Biliyordum yalan söylediğini Emre "
Emre " Evet abi "
" Şimdi sen nerdesin "
Emre " Depodayım abi "
" O Serkan şerefsizine yalan söylediği için öyle bir işkenceler yapın ki bize yalan söylemek neymiş görsün birde öldürmeyin onun hesabına abim bakacak "
Emre " Tamam abi " dedi ve telefonu kapattım.Biraz daha televizyon izledikten sonra televizyonu kapattım.
Yukarı odama çıktım ve kendimi yatağa attım gözlerimi kapattım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım .Melis'ten devam
Mert'in söylediklerinden hiç bir şey anlamamıştım .
Korktum demişti melekten sonra ilk defa birini kaybetmekten korktum demişti bu ne demek oluyordu.
Bunu ona sorduğumda bana zamanı var dedi neyin zamanı vardı anlamıyordum.
Gördüğüm rüyanın etkisiyle ilk uykuya dalamasamda biraz sonra uyku beni esir aldı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN ESİRİ // TAMAMLANDI (DÜZENLENDİ)
Ficção AdolescenteKitabın kapak tasarımı @avvilix'e aittir. Bir adam düşünün çok sevdiği karısını kaybetmiş kendini kızına adayan bir mafya herkes ondan korkuyordur . Karısından sonra hiç bir kadına aşık olmamıştır . Sadece tek gecelik ilişkileri olmuştur . Acımaz b...