Süpriz , bugün çok mutluyum ve size bölüm yayınlamaya karar verdim . Keyifli okumalar
******************************************************************************************
1 AY SONRA...
Melis hâlâ aynıydı durumunda bir değişiklik yoktu ve ben günden güne ölüyordum onu böyle gördükçe , Cansu ise bir dakika bile camdan ayrılmadı ikimizde camdan bakıyorduk artık Cansu bana karşı daha ılımlıydı bunu Ayaz'ın konuşmasına bağlıyorum.
Ayaz " Abi , Cansu size kahve getirdim " dedi ve elindeki tepsiden karton bardaktaki kahveyi aldım.
Bir aydır birşey yemiyordum sadece kahve içiyordum bu yüzden çok zayıflamıştım.
Camdan hem Melis'e bakıyordum hem de kahvemi yudumluyordum .
Melis gözümün önünde erimişti çökmüştü hiç bir tepki vermeden yatıyordu .Telefonumun sesiyle elimdeki kahveyi kenara koydum .
Telefonumu cebimden çıkarttım ve açtım.
" Efendim Ayşe teyze "
Ece su " Baba ben Ece su "
" Kızım birşey mi oldu " dedim endişeyle , derin bir nefes aldı.
Ece su " Baba ne zaman geleceksiniz ? Bir kaç haftaya döneriz demişsin Ayşe teyze öyle söylemişti ama dönmediniz . Baba hem ben size kırgınım bana veda etmeden gittiniz " dedi üzgünce gözlerimi yumdum.
" Kızım benim acil işim çıkınca annenle gitmek zorunda kaldım sen o zaman okuldaydın ve bizim hemen çıkmamız gerekiyordu .
Kızım burda işlerim uzadı bu yüzden ne zaman döneceğim belli değil , Ayşe teyzeni üzmüyorsun değil mi ? "
Ece su " Hayır babacım üzmüyorum bu arada baba telefona annemi versene onunla da konuşuyum " dedi gözlerimi açtım ve gözyaşlarımı serbest bıraktım .
" Kızım annen şu an yanımda değil başka zaman konuşun ve benim kapatmam lazım toplantıya gireceğim seni çok öpüyorum hadi görüşürüz "
Ece su " Bende seni ve annemi çok öpüyorum görüşürüz babacığım " dedi ve telefonu kapattım.
Ayaz " Abi , bugün seninle bir depoya gidelim "
" Şimdi olmaz Ayaz Melis'in yanından ayrılamam eğer uyanırsa karşısında ilk beni görsün istiyorum , her zaman yanında olduğumu bilsin istiyorum "
Ayaz " Peki abi sen burda kal ben bir bakayım depoya "
Cansu " Ayaz kötü birşey yapmayacaksın değil mi ? "
Ayaz " Cansu , o p*ç yüzünden yengem bir aydır yoğun bakımda bunun cezasını çekmeli "
" Ayaz git ama fazla dövme onun hesabını ben keseceğim " dedim Ayaz kafa salladı .
Ayaz " Tamam abi ben gidiyorum o zaman " dedi ve arkasını dönüp yürümeye başladı.Ayaz'dan devam
Hastaneden çıktıktan sonra arabama bindim ve depo'ya doğru sürmeye başladım.
Depo'ya geldiğimde içeri girdim Serkan p*çi sandalyede oturmuş başı öne eğik bir şekilde duruyordu hemen yanına gittim ve elimle kafasını kaldırdım .
Baygındı ve yüzünde kurumuş kanlar vardı .
" Ayıltın şunu " dedim Emre'ye bakarak.
Emre " Tamam " dedi ve biraz sonra elindeki bir kova suyla geldi .
Emre bir kova suyu Serkan'ın kafasından aşağıya döktü .Serkan uyanmıştı beni görünce sırıttı.
Serkan " Ooo kimleri görüyorum Ayaz Aksoy karşımda ne o yoksa yengen öldü mü ? " dedi onun sırıtan yüzüne yumruk attım.
" O ölmedi yaşıyor ama senin adına aynı şeyi söyleyemeyeceğim " dedim ve bir yumruk daha attım.
Serkan " Mert Aksoy niye gelmedi de seni gönderdi "
" Abim yengemin yanında ve dua et şu an burda yok yoksa şu an hayatta olamazdın "
Serkan " Ayaz beni öldüremezsiniz " dedi sırıtarak ona baktım o kadar yediği dayağa rahmen sırıtıyordu .
" Yooo seni öyle bir öldürürüz ki cesetini hiç kimse bulamaz "
Ayaz " Eğer beni öldürürseniz ben mezara abin hapise girer "
" Abim senin gibi bir p*çi öldürmekten hapise girmez o hayatı boyunca kaç kişiyi öldürdü ama hapise hiç girmedi "
Serkan " Beni öldürmekten değil zaten Ayaz abin ile ilgili elimde bir kaç belge var ve adamlarım ben öldüğüm zaman onları polis'e verecekler yani anladığın ben ölürsem abinde biter "
" Yalan söylüyorsun ama beni kandıramazsın "
Serkan " Yalan söylemiyorum Ayaz istersen deneyip görelim sen beni öldür abinde hapise nasıl giriyor görürsün "
" Bütün adamların elimizde "
Serkan " Bir kaç tanesi eksik ve belge onlarda " dedi çok sinirlenmiştim yumruk atmaya başladım hızlı ve sert atıyordum .
Sandalyeden düştü hâlâ ona vurmaya devam ediyordum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN ESİRİ // TAMAMLANDI (DÜZENLENDİ)
Teen FictionKitabın kapak tasarımı @avvilix'e aittir. Bir adam düşünün çok sevdiği karısını kaybetmiş kendini kızına adayan bir mafya herkes ondan korkuyordur . Karısından sonra hiç bir kadına aşık olmamıştır . Sadece tek gecelik ilişkileri olmuştur . Acımaz b...