Melis'ten devam
Ece su okula gitmişti bende aşağıya indim . Mutfağa geçtim Ayşe teyze mutfakta birşeylerle uğraşıyordu yanına gittim.
" Ne yapıyorsun Ayşe teyze " dedim .
Ayşe teyze " Akşam için yemek hazırlıyorum kızım " dedi .
" Yardım lazım mı ? " diye sordum .
Ayşe teyze " Yok kızım " dedi .
" Tamam " dedim o sırada Mert bey buraya geldi .
Mert bey " Melis seninle konuşacaklarım var " dedi ve mutfaktan çıktı bende arkasından takip ettim . Yukarıdaki çalışma odasına girdi bende arkasından girdim .
Mert bey " Otur " dedi oturdum o da karşıma oturdu .
" Benimle ne konuşacaktınız " dedim yüzüme ifadesiz baktı .
Mert bey " Benimle evleneceksin " dedi yüzünde hiç bir duygu yoktu , üstelik bu adam ne diyordu ne evliliği ben onunla nasıl evlenirdim hayır onunla evlenemezdim. Sinirle ayağa kalktım." Siz ne saçmalıyorsunuz ne evliliği ben sizinle asla evlenmem " dedim dişlerini sıktı ve " Evleneceksin Melis farkettiysen sana sormuyorum benimle evlenirmisin diye sana şunu söylüyorum benimle evleneceksin ve bu demek oluyor ki sana soru hakkı tanımıyorum . İki hafta sonra nikahımız var kendini buna hazırlarsan iyi edersin " dedi ben ise şuan çok sinirliydim benim düşüncelerimi önemsemiyordu .
" Hayır seninle evlenmeyeceğim ölsem bile senle evlenmem " dedim.
Mert bey " Peki " dedi ve telefonunu cebinden çıkardı ve bir numarayı tuşladı .
Mert bey " Selim Cansu Deniz'i depoya götürün ve kafasına sıkın " dedi duyduklarım ile ayağa kalktım bunu yapamazdı arkadaşımı öldüremezdi .
" Dur tamam seninle evleneceğim yeter ki arkadaşımı öldürme " dedim ağlayarak yüzüme hâlâ ifadesiz bakıyordu .
Mert bey " Selim dediğimi yapmayın , vazgeçtim " dedi ve telefonu kapattı sonra yanıma geldi ve elini çeneme götürdü ve yüzümü kaldırdı .
Mert bey " En doğru kararı verdin karıcığım " dedi .
" Benimle neden evlenmek istiyorsun " dedim .
Mert bey " Nedeni seni ilgilendirmez , sen sadece benim dediklerimi yapacaksın " dedi .
" Peki nikaha arkadaşım gelebilir mi ? " diye sordum .
Mert bey " Gelsin ama eğer ona birşeyler anlatırsan çok kötü olur " dedi ve yüzünü yüzüme yaklaştırdı.Ben geri geri gittim sırtım duvara değince durdum hâlâ yüzüme yaklaşıyordu ve dibime girmişti elini yanağıma götürdü ve elinin tersiyle okşadı ben titriyordum .
Mert bey " Korkuyor musun ? " diye sordu.
" Ha-hayır " dedim kekeleyerek Allah kahretsin kekelemiştim ondan çok korkuyordum .
Mert bey " Emin misin ? Korkuyormuş gibi görünüyorsun , bencede korkmalısın " dedi ve yanağımdan elini saçıma götürdü ve arkama doğru çekti ağzımdan bir inilti çıktı .
"Ahh " dedim yüzüme hâlâ tepkisiz bakıyordu .
Mert bey " İki hafta sonra nikahımız var ve herkes bu evliliği aşk evliliği sanacak hiç kimseye birşey söylemeyeceksin . Son olarakta bu evlilik kağıt üstünde olacak bu arada bana bir daha bey demeyeceksin " dedi kafamı salladım ve " Ta-tamam " dedim fısıltıyla yüzüme gülümseyerek baktı ve geri çekildi , geri çekilmesiyle derin bir nefes aldım .Mert'ten devam
İnsanların üzerinde böyle etki bırakmak hoşuma gidiyordu . Duvara yaslanmış bir şekilde duran Melis korkudan titriyordu geri çekildim ve yüzüne gülümseyerek baktım . Geri çekilmemle derin bir nefes aldı .
" Şimdi çık " dedim kafasını salladı ve gitti bende koltuğuma oturdum ve bugün olanları düşündüm herşey kızım içindi sırf kızım yanımda olsun diye Melisle evlenecektim .Melis'ten devam
Ece su'ya bakmak için odaya gittim uyanmış resim yapıyordu yanına gittim ve " Bunlar kim ? " diye sordum .
Ece su " Annem babam ve ben " dedi parmağı ile gösterip .
" Güzel çizmişsin " dedim zorla bir gülümseme ile yüzüme baktı .
Ece su " Birşey mi oldu Melis " dedi kafamı olumsuz anlamda salladım .
" Hayır canım " dedim .
O sırada komidinin üzerinde duran resimler gözüme çarptı. Resimde mert'in yanında çok güzel bir kadın vardı galiba ece su'yun annesiydi .(Resimdeki Melek)
"Annen mi? " diye sordum.
Ece su " Evet , daha bir sürü resmimiz var ama ben en çok beğendiklerimi koydum " dedi.
" Annen güzelmiş " dedim gerçektende güzeldi .Akşam olmuştu mutfakta Ayşe teyze'ye yardım ediyordum .
Ayşe teyze " Neyin var kızım durgun görünüyorsun " dedi ona zorla bile olsa gülümsedim.
" İyiyim ben Ayşe teyze merak etme " dedim ve hazırladığım tabakları salona götürüp yemek masasının üzerine koydum.
Biraz sonra herşey hazırdı Mert ve Ece su gelince masaya oturduk ben Ece su'yu yedirirken Mert konuştu .
Mert " Ece su sana söylememiz gereken birşey var " dedi gerilmiştim Ece su nasıl tepki verecekti .
Ece su " Noldu baba ne söyleyeceksiniz " dedi .
Mert derin bir nefes aldı ve " Öncelikle sana şunu söylüyorum kızım hiç kimse senin yerini alamayacak seni çok seviyorum ve bu hep böyle olacak , ben Melisle evlenmeye karar verdim düşündüm ki senin bir anne'ye ihtiyacın var ve bu sevgiyi sana ancak Melis verir çünkü seni çok seviyor " dedi gözlerimi Ece su'dan çekmiyordum kafasını babasından çekti ve bana baktı .
Ece su " Gerçekten Melis ile evlenecek misin baba " dedi .
Mert " Evet kızım " dedi .
Ece su " Ben Melis'i sevmeye başladım o benimle çok iyi ilgileniyor bana hata yaptığım zaman kızmıyor ama eğer onunla evlenirsen bana olan sevgin azalır mı baba ben bunun olmasını istemiyorum beni hep sev istiyorum " dedi duygulanmıştım baba aşığı bir kızdı ve düşüncelerinde haklıydı .
Mert " Hayır kızım az öncede dediğim gibi sana olan ilgim değişmeyecek ben seni canımdan çok seviyorum ve Melisle olan evliliğimiz bunu değiştirmeyecek " dedi .
Ece su " O zaman evlenmenizde bir sakınca yok ama Melis baştan söyleyim ben babamı paylaşmam " dedi bu dediğine gülümsedim.
Ece su " Bu arada baba siz evlendiğiniz zaman ben Melis'e anne mi ? diyeceğim " diye sordu ben onun annesi olabilecekmiydim öz annesinin verdiği sevgiyi verebilirmiydim bunu zaman gösterecekti .Merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz.
Kendinize iyi bakın diğer bölüm görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN ESİRİ // TAMAMLANDI (DÜZENLENDİ)
Novela JuvenilKitabın kapak tasarımı @avvilix'e aittir. Bir adam düşünün çok sevdiği karısını kaybetmiş kendini kızına adayan bir mafya herkes ondan korkuyordur . Karısından sonra hiç bir kadına aşık olmamıştır . Sadece tek gecelik ilişkileri olmuştur . Acımaz b...