♥️MAFYANIN ESİRİ 18 (DÜZENLENDİ)♥️

101K 2.9K 278
                                    

5 ay sonra ...

Mert'ten devam

Beş aydır Aras'a hergün işkence ediyordum .
Aras artık yaşayan bir ölüydü bugün onu bundan kurtaracaktım. Arabadan indim ve depoya doğru yürüdüm .
İçeri girdiğimde Aras yarı baygın bir haldeydi yanına gittim ve eğildim.
" Bugün kurtuluyorsun " dedim kafasını zorlukla kaldırdı.
Aras " Be-beni öl-öldüre-cekmisin " dedi kafamı salladım aylardır istediği şey gerçek oluyordu yüzünde bir gülümseme oluştu . Bir insan ölmeyi istermiydi ama o istiyordu çünkü ölmekten beter hale gelmişti ve ölüm onun için kurtuluştu .

Tetiği çektim ve kafasına silah'ı tuttum hiç beklemeden tetiğe bastım yüzüme kan sıçradı yüzümü elimle sildim .
" Emre şunu bir ormana gömün ben gidiyorum "
Emre " Tamam abi "
Depodan çıktım ve arbaya bindim arabayı çalıştırıp şirkete doğru sürdüm .
Şirket'e geldiğimde karşıma Ayaz çıktı.
Ayaz " Abi "
" Ne var " dedim ve odaya geçtim arkamdan Ayazda geldi.
Ayaz " Abi sen bugün yengemle konuştun mu ? "
" Hayır nerden çıktı bu "
Ayaz " Abi ben bir iş görüşmesindeyken telefonumu kapatmıştım şimdi açtım telefonu yengem beni aramış bende geri aradım ama telefonu açmadı o yüzden sordum " dedi endişeyle telefonumu cebimden çıkardım .
Telefonun açma düğmesine bastığımda telefon açılmadı.
" Allah kahretsin şarjım bitmiş ya birşey olduysa " dedim içimde oluşan endişe sesimede yansımıştı .
Ayaz " Abi sakin ol "
" Nasıl sakin oluyum Ayaz ya Serkan ona birşey yaptıysa "
Ayaz " Abi ben bir Cansu'yu arayım belki onun yanındadır "
Telefonuyla Cansuyu aradı.
Ayaz " Cansu yengem senin yanındamı ? "
Ayaz " Tamam anladım canım yok önemli birşey yok sen merak etme hadi görüşürüz " dedi ve telefonu kapattı .
" Yanındamıymış "
Ayaz " Hayır abi yanında değilmiş hatta bugün hiç konuşmamışlar " dedi sinirle masaya tekme attım .
" Ben eve gidiyorum " dedim tam gidecekken Ayaz'ın telefonu çaldı.
Ayaz " Efendim "
Ayaz " Ne biz hemen geliyoruz siz dikkatli olun " dedi ve telefonu kapatıp yanıma geldi .
Ayaz " Abi Serkanın adamları evi basmış ve çatışma çıkmış şimdi " dedi . Sinirle hemen şirketten çıktım ve arabaya bindim arkamdan Ayaz geldi o da arabaya binince gaza bastım.

Eve kısa sürede geldiğimizde direkt arbadan indim.
Bahçede bazı adamlarım yerdeydi hemen bahçeye girdim evin kapısına baktığımda açıktı .
" Ayaz ben içeriye giriyorum sen burayı hallet " dedim belinden silahı çıkardı .
Ayaz " Tamam abi burası bende " dedi , bende silahımı elime aldım ve içeri girdim .

Melis'ten devam

Evdeydim bugün dersim yoktu Mert'te sabah erkenden çıkmıştı şimdi ise öğlen vaktiydi ve ben sıkıntıdan patlamış bir halde televizyona bakıyordum.
Ayşe teyze " Kızım ben alışverişe gidiyorum birşey istiyor musun ? " diye sordu ona döndüm ve gülümsedim.
" Sağol Ayşe teyze birşey istemiyorum " dedim ve Ayşe teyze gitti.
Biraz sonra dışardan silah sesleri gelmeye başladı hemen odaya gittim ve telefonu elime alıp mert'i aradım ama telefonu kapalıydı şarjımda azdı heran kapanabilirdi bende Ayazı aradım o da açmıyordu bir kaç kere daha aradım sonra telefon kapandı şarjım bitmişti ben şimdi ne yapacaktım şu an çok korkuyordum .
Aklıma gelenle hemen kapıyı kilitledim ve banyoya girdim banyo kapısınıda kilitledim .
Hâlâ silah sesleri geliyordu ellerimi kulaklarıma kapattım ve yere çöktüm iyi ki Ece su yoktu evde yoksa çok korkardı.
" Nerdesin Mert ben çok korkuyorum " dedim kendi kendime artık ağlamaya başlamıştım.

Biraz sonra odanın kapısı oynandı sonra bir silah sesi geldi daha sonra ise kapı açılma sesi , ben ise korkuyla titriyordum .
Ayak sesleri git gide yaklaşıyordu ve bir el silah sesi geldi ve banyo kapısı açıldı .
Karşımda sıratarak bana bakan 25-30 yaşlarında bir adam vardı üzerime doğru gelmeye başladı bende geri geri gidiyordum taki sırtım duvara değene kadar o adam hâlâ üzerime geliyordu ve beni duvarla kendi arasında sıkıştırdı onu itmeye çalıştım ama bir milim bile kıpırdamadı .
Adam " Mert ne kadar şanslı bir adam böyle güzel bir kadına sahip " dedi ve bir kahkaha attı .
Elini yüzüme götürdü elini itmeye çalıştım diğer eliyle iki bileğimi tuttu .
" Yüzüme dokunma " dedim sesim kendinden emin çıkmıştı ama şu an deli gibi korkuyordum nerdesin Mert lütfen gel artık çok korkuyorum .
Adam " Seninle farklı şeyler yapabiliriz " dedi ve elini boynumda gezdirdi şu an midem bulanıyordu karşımdaki adamdan iğreniyorum.
" Lütfen dokunma bana " dedim zorlukla o ise piç bir gülüşle bana bakıyordu .
Adam " Rahat durursan canın fazla yanmaz "
" Lütfen dokunma bana , bana dokunmandansa ölmeyi tercih ederim "
Adam " Seni zaten öldüreceğim ama ilk önce biraz eğlenmek istiyorum " dedi onu itmeye çalıştım ama başarılı olamadım .
Boynumu öpmeye başladı birşey yapmalıydım o an aklıma ilk gelen şeyi yaptım ve erkekliğine dizimi geçirdim acıyla geri çekildi .
İki büklüm bir şekilde erkekliğini tutuyordu bana kötü bir bakış attı ve üzerime gelip yanağıma sert bir tokat attı yere düştüm .
Yerden kaldırdı ve saçlarımı dibinden sökmek istermiş gibi çekti çok canım yanıyordu .
Adam " Bana bak küçük or**** seni hiç acımadan burda si*** sonra öldürürüm " dedi ve elinin tersiyle yanağıma tokat attı yüzüm yanıyordu .
Belinden silahı çıkardı ve emniyeti kaldırdı sonra başıma silahı dayadı
Adam " Seninle eğlenebilirdik ama artık senin gibi bir kızla uğraşamam bu yüzden seni şimdi öldüreceğim " dedi ve tetiği çekti odada silah sesi yayıldı gözlerim kapanmadan önce düşündüğüm tek şey kızım ve Mertti , canım kızım annen gibi bende gidiyorum lütfen beni affet , Mert sana sevdiğimi söyleyemeden , sana tekrar aynı acıları yaşattığım için ama tek bir farkla ben senin sevdiğin kadın değilim sadece karınım oysa ki nede çok isterdim beni sevmeni ama bunu göremeden gidiyorum lütfen beni affedin sizi çok seviyorum dedim içimden ve gözlerimi sonsuzluğa kapattım .

Merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz.
Bölüm nasıldı ?
Diğer bölüm sizce neler olacak ?
Melis sizce ölecek mi ?
Diğer bölüm görüşmek üzere ...

Herkese hayırlı ramazanlar

Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız sizi seviyorum ♥♥♥♥

MAFYANIN ESİRİ // TAMAMLANDI (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin