♥️MAFYANIN ESİRİ 20 (DÜZENLENDİ)♥️

105K 2.7K 273
                                    

Telefonumun çalması ile düşüncelerimden sıyrıldım.
Telefonu cebimden çıkarttım Ayşe teyze arıyordu.
" Efendim "
Ayşe teyze " Mert oğlum Melis kızım nasıl " dedi gözlerimi yumdum.
" Yoğun bakımda uyanmasını bekliyoruz , Ece su ne yapıyor "
Ayşe teyze " Ece su odasında "
" Ayşe teyze Melis'in ne zaman uyanacağı belli değil Ece su'ya şunu söyle benim ve Melis'in bir iş gezisine gittiğimizi ve bir kaç hafta kalacağımızı söyle "
Ayşe teyze " Tamam oğlum söylerim bu arada bana Melis'in durumunu haber verirsin değil mi ? "
" Veririm Ayşe teyze hadi görüşürüz " dedim ve telefonu kapattım yanıma Ayaz geldi .
Ayaz " Abi "
" Ne "
Ayaz " Sen iyi misin?"
" Değilim Ayaz ben hiç iyi değilim "
Ayaz " Abi yengem uyanacak merak etme "
" Ya uyanmazsa "
Ayaz " Uyanacak "
" Ayaz "
Ayaz " Efendim abi "
" Ben galiba Melis'e aşık oldum "
Ayaz " Ne ? Abi sen emin misin ? "
" Yani evet bugün rüyamda Meleği gördüm benim Melisle mutlu olmamı onu sevmemi söyledi ve ben rüyadan sonra düşündüm . Beş aydır Melis'e karşı duygularım değişmişti ama bunun adını koyamıyordum bugün bu duygunun ne olduğunu anladım ben Melis'e aşık oldum " dedim nefes nefese Ayaz bana sarıldı bende ona sarıldım.
Ayaz " Senin adına çok sevindim abi " dedi ondan ayrıldım.
" Ayaz ya uyanmazsa ben kızıma ne diyeceğim oda annen gibi melek oldumu diyeceğim o zaman kızım çok üzülecek " dedim gözyaşları içinde Ayazda ağlamaya başladı zaten o çok duygusal biriydi.
Ayaz " Abi lütfen böyle konuşma yengem uyanacak ben inanıyorum evinize birlikte gideceksiniz ona aşık olduğunu söyleyeceksin sonra çok mutlu olacaksınız bana inan " dedi zorlukla gülümsedim.
" İnşallah Ayaz inşallah uyanır " dedim o sırada Cansu geldi.
Cansu " Neden ağlıyorsun yoksa vicdan azabımı çekiyorsun bu kız senin yüzünden bu halde ya hiç uyanmazsa " dedi bağırarak.
" Uyanacak uyanmak zorunda " diye bağırdım.
Ayaz " Cansu sakin ol hadi gel biz biraz dışarı çıkalım hava alırız " dedi ve Cansu'yu kolundan tutup sürekledi . Allah kahretsinki haklıydı ben onu koruyamadım benim yüzümden ne halde , ben iki karımıda koruyamadım ben çok kötü bir eşim kendimden nefret ediyorum.

              Ayaz'dan devam

Cansu ile bir banka oturduk Cansu başını omzuma koydu.
" Cansu "
Cansu " Hı "
" Abimin üzerine çok fazla gidiyorsun zaten perişan bir halde " dedim başını omzumdan kaldırdı .
Cansu " Bana abini savunma onun yüzünden arkadaşım ne halde ya o ölürse ve ben onu kaybedersem " dedi gözyaşları içinde ona sarıldım.
" Yengem uyanacak , gözlerini açacak merak etme " dedim .
Bir süre öyle kaldıktan sonra ayrıldık elimi omzuna koydum ve kendime çektim.
" Biz çok zor bir çocukluk geçirdik Cansu , abim o günden sonra gülmeyi unuttu ben ise acılarımı içime gömdüm dıştan herşeyi şakaya alan biriyim ama içimdeki acı o kadar büyük ki bir gün her yeri yakıp yıkabilirim. Biz daha küçükken yani ben altı yaşlarındaydım abim ise sekiz yaşlarındaydı , bizim babamızda bir mafyaydı bir gün babamın düşmanı evi bastı . Annem abimle beni hemen bir odaya götürdü ve ' Yatağın altına saklanın ve ben size çıkın diyene kadar çıkmayın ve sessiz olun ' dedi biz abimle yatağın altına girdik annem ise odada duruyordu . Abimle biz korkuyorduk silah seslerinden ve birden kapı açılma sesi geldi .
O an bir silah patladı ve annem gözlerimizin önünde yere düştü annemi o gün kaybettik babam ise annemin ölümünden hep kendini sorumlu tuttu bizimle artık eskisi gibi ilgilenmiyor sürekli çalışma odasındaydı işleride boşlamıştı . Bir kaç ay sonra babamın çalışma odasından bir el silah sesi geldi abimle koşarak odaya girdiğimizde babamın kafası çalışma masasına düşmüştü ve kafasından kanlar akıyordu . Babamı annemin ölümünden bir kaç ay sonra kaybetmiştik hem annesiz hemde babasızdık o gün biz abimle birbirimize biraz daha bağlandık bize yanımızda çalışan Ayşe teyze baktı bizi kendi çocuklarından ayırmadı yanımızda kalıyorlardı sonra çocukları evlenip gitti Ayşe teyze hâlâ abimin yanında kalıyor . Ben ayrı bir eve çıkmak istedim ve çıktım"
Cansu " Ayaz ben ne diyeceğimi bilmiyorum ben üzgünüm "
" Cansu senden tek bir ricam var abimi anlamaya çalış çünkü o çok acı çekiyor o Melis'i seviyor "
Cansu " Bir dakika Mert Melis'i seviyor mu ? "
" Evet "
Cansu " Emin misin ?"
" Evet eminim abim şimdi bana Melis'i sevdiğini söyledi Cansu abime birazcık daha anlayışlı davran o şu an çok üzgün "
Cansu " Tamam sırf senin için bu arada sende mi mafyasın "
" Evet " dedim Cansu ürperdi ve bana korkuyla baktı , benden korkmuşmuydu .
" Cansu sen benden korktun mu ? "
Cansu " Hayır Ayaz sen yanlış anladın ben senden korkmadım sadece - "
" Sadece ne ? "
Cansu " Ben yani ya bende Melis gibi bir gün burda olursam diye düşündüm " deyince ona sarıldım.
" Cansu böyle konuşma ben hayatta olduğum sürece sana hiç kimse zarar veremez , tamam bizim düşmanlarımız var ama sana zarar vermelerine asla izin vermem , sen bilmiyorsun benim sevdiğim birine birşey olursa herkes farklı bir Ayaz görür benim bu gülen sürekli şaka yapan yüzümün ardında sinirli biri yatıyor yani bu yüzüm ortaya çıkmadan bence susmalısın " dedim ve burnunun ucunu öptüm gülümsedi ve elini yanağıma götürdü.
Cansu " Seni çok seviyorum Ayaz iyi ki hayatıma girdin beni hiç bırakma olur mu ? "
" Bende seni çok seviyorum sende iyi ki benim hayatıma girdin ve son olarak ben hayatta olduğum sürece seni hiç bırakmayacağım " dedim ve ona sımsıkı sarıldım.

            Mert'ten devam

Ayaz ve Cansu gidince bende camın yanına gittim .
Camdan Melis'e bakıyordum o kadar kötü görünüyordu ki bembeyaz teni dahada beyazlamıştı gözleri dudakları mosmurdu onu bu halde görmek beni kahrediyordu . İçimde o kadar büyük bir acı vardıki Serkan'ı ölmekten beter edecektim Aras'a yaptığım şey ona yapacaklarımın yanında hiç , sen benim canımı yaktın bende senin canını yakacağım .
Doktor geldi ve yoğun bakıma girdi camdan onları izliyordum.
Biraz sonra doktor çıktı yanına gittim .
" Durumunda bir değişiklik var mı ?"
Doktor " Üzgünüm Mert bey ama Melis hanımın durumu aynı "
" Peki içeri girebilir miyim ? "
Doktor " Mert bey şimdilik giremez-"
" Lütfen sadece beş dakika " dedim ben ilk defa birisine lütfen demiştim.
Doktor " Tamam ama sadece beş dakika kalacaksınız , benimle gelin hemşire hanım size yardımcı olsun " dedi ve yürümeye başladık.

Üzerimdeki mavi kıyafetler ve başımdaki boneyle içeri girdim.
Melis'in yanına gittim ve yere çöktüm elimle saçlarını okşadım sonra alnına masum ufak bir öpücük bıraktım.
" Sana söz veriyorum küçüğüm seni bu hale getiren Serkan'ı öyle bir hale getireceğim ki nefes aldığı her saniye acı çekecek , gözlerini hemen aç tamam mı ? Ben şimdiden senin o deniz mavisi gözlerini özledim " dedim ve bir daha öptüm alnından yanıma hemşire geldi .
Hemşire " Beş dakika doldu "
" Tamam " dedim ayağa kalktım son kez Melis'e baktım ve arkamı dönüp gittim.

Merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz.
Bölüm nasıldı ?
Diğer bölüm sizce neler olacak ?
Mert sizce serkan'a neler yapacak ?
Mert ve ayaz'ın geçmişini bu bölüm öğrendik bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Diğer bölüm görüşmek üzere...

Herkesin ramazan bayramı mübarek olsun.

Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız sizi seviyorum ♥♥♥♥

MAFYANIN ESİRİ // TAMAMLANDI (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin