2 ay sonra...
İki aydır mide bulantısı yaşıyordum sabahları uyanıp hemen banyoya koşup kusuyordum ve bu durum beni yoruyordu.
Birde halsizlik yaşıyordum sürekli uyuyordum ne olmuştu bana böyle , bu sabahta mide bulantısıyla uyandım ve kendimi banyoya zor attım ve kusmaya başladım.
Ben kusarken Mert yanıma geldi.
Mert " Melis sen iyi misin? "
Konuşacak bile halim olmadığından kafamı hayır anlamında salladım.
Mert yanıma çöktü ve saçlarımı bir eliyle tuttu diğer eliyle de sırtımı sıvazlamaya başladı rahat kusmam için , en sonunda kusmam bitince beni ayağa kaldırdı ve lavaboda ağzımı çalkaladım.
Mert " Melis iyi görünmüyorsun hasta mısın? Hastaneye gidelim mi ? "
" Hastaneye gerek yok Mert ben galiba üşüttüm biraz dinlensem geçer "
Mert " Emin misin ? Güzelim "
" Eminim şimdi uyumak istiyorum " dedim zorlukla Mert beni kucağına aldı ve odamıza götürdü beni yatağa yatırdı ilk önce üzerimi örttü sonra da anlıma uzun bir öpücük kondurdu.
Mert " Güzelim benim erkenden şirkete gitmem gerekiyor bu yüzden hemen çıkacağım. Seni bu halde bırakmak istemiyorum ama gitmeliyim akşam erken gelirim "
" Tamam Mert hadi sana güle güle " dedim bu dediğime güldü ve dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu.
Mert " Seni çok seviyorum "
" Bende seni çok seviyorum ama gitmelisin " dedim kafasını salladı.
Mert " Haklısın " dedi ve odadan çıktı bende gözlerimi kapatıp uyumaya çalıştım.Uyandığımda öğle saatleriydi yataktan kalktım ve yatağı topladım .
Sonra banyoya girdim ve ihtiyaçlarımı karşıladıktan sonra odaya geri döndüm ve giyinme odasına geçtim sonra üzerimi giyindim.Odaya geçtiğimde saçlarımı taradım sonra odadan çıktım ve aşağıya indim.
Mutfağa girdim Ayşe teyze mutfağı topluyordu.
" Günaydın "
Ayşe teyze " Günaydın kızım "
" Herkes nerde "
Ayşe teyze " Ece su bahçede oynuyor, Mert oğlumla Ceyda kızım birlikte sabah çıktılar "
" Anladım " dedim ve sandalyeye oturdum Ceyda ile Mert neden birlikte çıktılar ki off içimde kötü bir sıkıntı vardı.
Ayşe teyze " Sana kahvaltı hazırlayım kızım "
" Gerek yok ben kendime bir şeyler hazırlarım sen işine bak Ayşe teyze " dedim ve ayağa kalktım.
Dolaptan kahvaltılıkları çıkardım ve mutfak masasına dizdim sonra kendime dolaptan portakal suyu çıkardım ve masaya oturdum ve kahvaltı yapmaya başladım.Mert'ten devam
Odadan çıktıktan sonra aşağıya indim karşıma Ceyda çıktı.
Ceyda " Günaydın "
" Günaydın " dedim ve yanından geçerken bana seslenmesiyle ona döndüm.
Ceyda " Mert ben artık şirkete dönmek istiyorum "
" Tamam Ceyda bugün başla " dedim boynuma sarıldı.
Ceyda " Birlikte çıkalım o zaman "
" Tamam " dedim ve ellerini tutup kendimden uzaklaştırdım .
Ayşe teyze " Mert oğlum kahvaltı yapmayacakmısınız "
" Hayır Ayşe teyze yapmadan çıkalım biz " dedim ve evden çıktık Ceyda kendi arabasına ben kendi arabama bindim ve şirkete doğru sürdüm.Şirkete geldiğimde odama çıktım ve toplantı için hazırlandım.
Yarım saat sonra toplantı odasına girdim tabi yanımda Ceyda da vardı.
" Bilmeyenler için söylüyorum yanımda ki kadın kuzenim Ceyda Aksoy artık bizimle çalışacak " dedim ve yerime oturdum Ceyda da yanıma oturdu ve toplantı başladı.Yarım saatin sonunda toplantı bitmişti odama girdim koltuğuma oturduğum zaman odamın kapısı çaldı.
" Gell " dedim odamın kapısı açıldı ve içeri Yiğit bey girdi nedense bu adama sinir oluyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN ESİRİ // TAMAMLANDI (DÜZENLENDİ)
Genç KurguKitabın kapak tasarımı @avvilix'e aittir. Bir adam düşünün çok sevdiği karısını kaybetmiş kendini kızına adayan bir mafya herkes ondan korkuyordur . Karısından sonra hiç bir kadına aşık olmamıştır . Sadece tek gecelik ilişkileri olmuştur . Acımaz b...