Medya : Mert'in giydikleri
Sabah gözlerimi açtığımda gördüğüm manzara karşısında nedensizce gülümsedim . Melis bir bacağını benim iki bacağıma atmış kolları ile belimi sarmış ve kafası ise göğüsümdeydi çok tatlı uyuyordu .
Kollarını yavaş bir şekilde belimden çektim ve kenara koydum başınıda yastığa koydum en son da bacaklarını kenara koyup yataktan çıktım ve jakuzi'nin olduğu yere gittim önce sıcak suyu ayarladım ve dolmasını bekledim sonra da duş jelini sıktım .
Üzerimi çıkardıktan sonra içine girdim ve keyif yaptım .Biraz keyif yaptıktan sonra durulanıp çıktım Melis'e baktığımda hâlâ uyuyordu.
Ona bakmayı kesip üzerimi giyindim siyah bir pantolon onun üzerine beyaz v yaka tişört giydim saçlarımı ellerim ile düzeltim ve koltuğa oturup telefondan işle ilgili bir kaç görüşme yaptım .Melis'ten devam
Dün gece Mert'ten çok utanmıştım aynı zamanda kalbim söyledikleri ile çok hızlı atıyordu birgün kalbimin sesini duyacak diye çok korkuyordum .
Mert'in sesine uyanmıştım galiba telefon ile konuşuyordu . Yatakta doğruldum ve gözlerimi etrafta gezdirdim Mert'i koltukta oturmuş telefon ile konuşuyordu yataktan kalktım .Elimi yüzümü yıkadıktan sonra üzerimi giyineceğim zaman Mert bana seslendi.
Mert " Melis hazırlanda kahvaltıya inelim çok acıktım " dedi .
" Tamam " dedim ve giyinmeye başladım.
Üzerime ince askılı pudra pembesi bir elbise giydim Saçlarımı dalgalı yapıp saçlarımı iki yandan aldım ve topladım ve hafif bir makyaj yaptım ve son olarak ayağıma siyah az topuklu ayakkabımı giydim işte şimdi hazırdım.
Mert " Hadi Melis ağaç oldum burda kaç saattir hazırlanamadın " dedi sinirli bir sesle .
" Geliyorum Mert hem abartma hemen hazırlandım " dedim ve yanına gittim bana göz devirdi .
Mert " Hemen mi yarım saattir seni bekliyorum " dedi bu sefer ben gözlerimi devirdim ve " Seninle uğraşamam şuan çok açım " dedim ve yanından geçip odadan çıktım arkamdan Mert söylenerek geliyordu .Bir masaya oturduk garson yanımıza geldi ve siparişlerimizi aldı ve gitti .
Biraz sonra elinde siparişlerle geldi koydu ve gitti bizde kahvaltı yapmaya başlamıştık ki bir kadın sesi duyuldu .
Kadın " Mert inanmıyorum sensin " dedi başımı kaldırdım ve karşımdaki kadına baktım . 30 yaşlarında yüzü boya küpü üzerinde mini bir elbise olan bir kadındı . Mert kadına baktı ve " Sude " dedi şaşırmış bir halde kadına bakıyordu bu kadın kimdi acaba içimde bir duygu belirdi sanki kıskaçlık gibi ben Mert'i kıskanıyormuydum şimdi ama neden böyle birşey hissediyorum .
Sude " Ya Mert ben şu an inanamıyorum ya sen nerden çıktın baksana kader bizi tekrar bir araya getirdi " dedi ağzını yayarak bu kadın beni görmüyormuydu ki böyle konuşabiliyordu .
" Hayatım bu kadın kim ? " dedim kadının bakışları bana döndü .
Sude " Asıl sen kimsin Mert kim bu kadın " dedi .
" Ben Mert'in — " diyecekken sözümü Mert böldü .
Mert " Karım Melis " dedi sinirle neden sinirliydi ki Sudeye baktığımda bana kötü bakıyordu ve bozulmuştu bende ona gülümsedim bu adam benim dermiş gibi bakışlarını kaçırdı ve " Mert bu ne demek sen evlendin mi ? Hemde böyle bir kızla " dedi .
Mert " Dün evlendim ve karımla balayına geldik " dedi .
Sude " Ben senin evleneceğini hiç düşünmüyordum Mert bu kızla evlenme nedenin yoksa hamilemi bebek için mi evlendin " dedi bu kadın ne diyordu ben bu kadını yolarım .
" Sen ne diyorsun be " dedim ayağa kalkarak Mertte ayağa kalktı .
Mert " Sen ne saçmalıyorsun Sude ben karımla evlenmemin tek nedeni ona aşık oluşum ve sen burdan gidersen mutlu olacağım bu arada bir daha benim karım hakkında konuşurken laflarına dikkat et " dedi bağırarak Sude ise bana kötü bakışlar attı .
Sude " Peki öyle olsun eğer bu kızdan sıkılırsan bana gelebilirsin " dedi ve gitti.
Mert " Kalkalım istersen biraz gezelim " dedi .
" Olur " dedim ve dışarı çıktık Mert burda araba kiralamıştı .
Arabanın kapısını şoför açtı arabaya bindik ve şoför arabayı çalıştırdı .Akşam ...
Yorucu bir paris turundan sonra yorularak otele geldik ve kendimizi odaya attık .
Ben direkt ayağımdaki topukluyu çıkardım ve dolaptan pijamalarımı aldım ve o sırada Mert yanıma geldi .
Mert " Melis benim bir telefon görüşmesi yapmam gerekiyor aşağıdayım birazdan dönerim " dedi ve çıktı bende fırsat bulmuşken üzerimi değiştirdim ve lavobo'da yüzümdeki makyajı temizledim ve saçlarımdaki tokayı çıkardım ve kendimi yatağıma attım ve gözlerimi huzurlu bir uykuya bıraktım .Merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz .
Bölüm nasıldı ?
Diğer bölüm sizce neler olacak ?
Diğer bölümde görüşmek üzere ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN ESİRİ // TAMAMLANDI (DÜZENLENDİ)
Novela JuvenilKitabın kapak tasarımı @avvilix'e aittir. Bir adam düşünün çok sevdiği karısını kaybetmiş kendini kızına adayan bir mafya herkes ondan korkuyordur . Karısından sonra hiç bir kadına aşık olmamıştır . Sadece tek gecelik ilişkileri olmuştur . Acımaz b...