♥️MAFYANIN ESİRİ 30 (DÜZENLENDİ)♥️

71.8K 2.2K 429
                                    

           Yiğit'ten devam

Bugün nişanlanıyordum ama aklımda Melis vardı. Onun masmavi gözleri , bakışları , güzelliği hiç aklımdan çıkmıyordu.
Ben Melis'e aşıktım onu ilk gördüğüm anda aşık olmuştum ama malesef başka bir kadınla evleniyordum sevmediğim kadınla , sırf karnındaki çocuğum için evleniyorum tabi bu evlilikte ailemin payı var.
Aslında ben Hande'yi seviyordum ama zamanla ona olan sevgim azaldı ve Melis'i gördüğüm zaman tamamen bitti.

Şimdi ise Handeyle dans ediyordum biraz ilerimde ise Mert ve Melis dans ediyordu.
Mert'in yerinde olmak için herşeyi yapardım şimdi ben Melisle dans ediyor olacaktım.

O an içimde kıskançlık ve öfke belirdi .
Melisle gözlerimiz buluştu biraz öyle durduktan sonra Mert'e döndü bakışları ve başını Mert'in omzuna koydu ve dans etmeye devam ettiler.

Hande " Aşkım "
" Ne var Hande "
Hande " Neyin var senin iyi misin ? "
" Birşeyim yok Hande "
Hande " Emin misin ? "
" Eminim "
Hande " Seni çok seviyorum Yiğit " dedi birşey demedim ne diyebilirdim ki onu üzmek istemiyordum.
Hande " Birşey demeyecek misin? "
" Bende seni seviyorum " dedim yalan söylemiştim çünkü onu üzmek istemiyordum o benim çocuğumun annesiydi ve onu kırmamaya çalışacaktım.

Hande dudaklarıma yapıştı bende içimdeki sinirle dudaklarını sert ve hızlı öpmeye başladım.

           Melis'ten devam

Eve geldiğimizde yorgunlukla kendimi yatağa attım ve gözlerimi kapattım uykunun beni esir almasını bekledim.

2 gün sonra...

Bugün Ece su'ya cevizli kek yapacaktım.

Mutfakta bütün malzemeleri hazırladım ve hepsini sırasıyla çırptım.
En son olarak hazırladığım harcı yağladığım kek kalıbına koydum ve fırının içine kalıbı yerleştirdim.

Mutfağı toplarken içeri Ceyda girdi onun bu saatte ne işi vardı ki
Ceyda " Napıyorsun Melis "
" Cevizli kek yaptım Ece su için , senin bu saatte ne işin var burda "
Ceyda " Bir dosya unutmuşumda onu almaya geldim . Sana kolay gelsin görüşürüz " dedi ve gitti bende işime geri döndüm.

         Yazar'dan devam

Ceyda mutfaktan çıktığında sinsice gülümsedi ve içinden şunları geçirdi " Bu kız gerçekten salak bilmiyor mu Ece su'yun cevize alerjisi olduğunu neyse bilmemesi daha iyi eğer Ece su rahatsızlanırsa araları bozulur" dedi ve dosyayı alıp evden çıktı.

           Melis'ten devam

Kekim piştikten sonra tabağa koydum yanına da portakal suyu koydum.
Tepsiyi elime aldım ve bahçede oynayan Ece su'yun yanına gittim.

" Ece su sana kek yaptım hadi ye acıkmışsındır "
Ece su " Tamam anne " dedi ve kekten bir dilim aldı ve yedi.
Bir kaç dakika sonra yüzü değişti.
" Ece su iyi misin? " dedim elimi yüzüne götürdüm.
Cevap veremeden kucağıma bayıldı ne olmuştu şimdi neden bayılmıştı ki birşey mi dokunmuştu. Onu hastaneye götürmem lazım hemen Ece su'yu kucağıma aldım ve bahçeden çıktım.

MAFYANIN ESİRİ // TAMAMLANDI (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin