Melis'ten devam
Cansu ile oturmuş tabletten gelinliklere bakıyorduk düğünlerine son bir ay kalmıştı.
Kucağımdaki kasedeki karpuzu yerken Cansunun sesiyle ona baktım.
" Noldu "
Cansu " Melis bu gelinlik çok güzel baksana " dedi sesi heyecanlıydı. Gelinliğe baktığımda çok güzel olduğunu gördüm.
" Evet bence de çok güzel bence almalısın " dedim kafasını salladı ve tablette birşeyler yaptı.
Cansu " Tamamdır aldım bir haftaya gelirmiş , Ayaz naptı acaba aldı mı damatlığını ki "
" Damatlığını aldı mı bilmem ama kesin Mert'i delirtiyordur "
Cansu " Aman senin kocan zaten deli "
" Hey enişten hakkında doğru konuş " dedim gülerek Cansuda gülmeye başladı.Cansu " Melis sen bu koca göbeğinle ihtiyaçlarını nasıl gidiriyorsun kızım ya " dedi gülmeyi kesip ona baktım.
" Yapamıyorum zaten Mert yardım ediyor "
Cansu " Nasıl yani duş alırkendemi "
" Evet Cansu bu halde hareket bile zor ederken nasıl kendi başıma duş alabilirim "
Cansu " Tamam orası doğruda utanmıyor musun ?"
" Eskiden utanıyordum ama şimdi adamdan çocuklarım oluyor niye utanıyım ki "
Cansu " Orası da doğru Mert senin kocan utanman saçma "
" Neyse bırakalım bu konuyuda bizimkiler naptı acaba "
Cansu " Seninki delirmiştir Ayaza kök söktürüyordur " deyince gülmeye başladık .Mert'ten devam
Ayaz " Abi sence hangisi daha güzel " diye sordu yüzüncü kez derin bir nefes aldım ve gözlerimi yumup açtım.
" Ne bileyim Ayaz al birini işte gidelim güzelimi özledim ben offf niye senle geldiysem şimdi güzelimin yanında olacaktım ama senin gibi bir salağın yanındayım " dedim Ayaz bana kırılmış bakıyordu.
Ayaz " Abi aşk olsun ne salaklığımı gördün de öyle diyorsun kalbimi kırdın hem bu damatlık en güzeli olmalı bana yakışmalı "
" Bir kere ne akıllı davrandığını gördükte ikincisi alt tarafı bir damatlık ve yüz kez denedin sinirlerim tepemde , karımın erken doğum riski var her an doğurabilir ve ben onun yanında değilim bu da beni çok sinirlendiriyor "
Ayaz " Abi yanında Cansu var hem de korumalar var eğer yengemin sancıları tutarsa hastaneye götürürler "
" Öyle mi ben bunu bilmiyorum Ayaz sen geri zekalımısın tabi ki biliyorum korumaların Melis'i hastaneye götürebileceklerini asıl mesele bu değil önemli olan karım bu acıyı çekerken elini tutup destek olmam "
Ayaz " Anladım abi o zaman ben bunu alıyorum sende karına kavuşursun bende Cansuma " dedi onun bu saf aşık hallerine güldüm.Eve geldiğimizde kapıyı açıp içeri girdik Melis ve Cansu koltukta oturmuş televizyon izliyorlardı Melis'in yanına gittim ve oturdum.
" Nasılsın güzelim ağrın varmıydı bugün "
Melis " Hayır Mert bugün hiç olmadı "
" İyi "
Cansu " Neyse artık ben gideyim iyi günler size "
Ayaz " Ben seni bırakırım sonrada eve geçerim " dedi ve birlikte çıktılar bizde film izlemeye başladık.1 ay sonra...
Melis'ten devam
Cansu üzerindeki gelinlikle kendisine bakıyordu şu an çok heyecanlıydı elleri titriyordu.
" Çok güzel görünüyorsun canım arkadaşım "
Cansu " Çok teşekkür ederim " dedi ona içten gümsedim.Odanın kapısı açıldı ve içeri Mert ve Ayaz girdi.
Mert benim yanıma geldi ve elimi tuttu.
Ayaz " Çok güzel olmuşsun " dedi Cansu gülümsedi.
Cansu " Teşekkür ederim " dedi.
Mert " Melis biz çıkalım istersen "
" Olur " dedim ve yavaş yavaş odadan çıktık.Biraz sonra Ayaz ve Cansu el ele merdivenlerden idiler ve alkışlar içinde nikah masasına oturdular bizde şahit olduğumuz için oturduk.
Nikah memuru " Sayın Cansu Deniz Ayaz Aksoyu iyi günde kötü günde kocalığa kabul ediyor musun ?"
Cansu " Evettt " dedi bağırarak birden karnımda bir kasılma oldu hayır şimdi olmaz biraz daha bekleyin bebeklerim galiba doğumum yaklaşmıştı.
Nikah memuru " Sayın Ayaz Aksoy Cansu Denizi iyi günde kötü günde karılığa kabul ediyor musun ?"
Ayaz " Evet "
Nikah memuru " Siz şahitlik ediyor musunuz? " diye sordu zorlukla evet dedim sancım git gide artıyordu. Zorlukla imzalayacağım yeri imzaladıktan sonra çığlığı bastım.
Mert " Melis noldu iyi misin ?"
" Mert geliyorlar çok ağrım var beni hastaneye götür " diye bağırdım Mert beni kucağına aldı ve dışarı çıkardı .Arabanın arka koltuğuna beni oturttu ve kendi yerine geçip arabayı çalıştırdı çok hızlı sürüyordu.
Kısa sürede hastaneye geldik Mert beni tekrar kucağına aldı ve hastaneden içeri girdik.
Mert " Doktor , hemşire karım doğuruyor yardım edin " diye bağırdı bir hemşire sedye ile geldi ve beni sedyeye yatırdılar.
************************************************************
Derya hanım " Hadi Melis biraz daha ıkın bebeğin başı göründü hadi " dedi Mert'in elini biraz daha sıkıp son gücümle ıkındım ve bir ağlama sesi duyuldu.
Derya hanım " Nurtopu gibi bir oğlun oldu tebrikler " dedi ve oğlumu kucağıma verdi kokusunu daha tam alamadan Derya hanım kucağımdan aldı ve yanındaki hemşireye verdi.
Derya hanım " Bebeği kuveze koyun ve testlerini yapın " dedi sonra hemşire gitti.
Derya hanım " Evet şimdi küçük hanımı doğurtturalım Melis senden tekrar ıkınmanı istiyorum "
" Ihhh ıhhhh " dedim çok canım yanıyordu bu yüzden Mert'in elini çok sıkıyordum.Biraz daha ıkındıktan sonra bir rahatlama oldu daha sonra ise bir ağlama sesi duyuldu.
Derya hanım " Evet küçük hanım anneye ve babaya merhaba de " diyerek yanımıza geldi ve kızımızı kucağıma verdi ve ben kokusunu içime çektim sonra ise kardeşinin yanına götürdüler kızımızı .Odada kucağımdaki kızımı emziriyordum Mert ise oğlumuzu kucağında odanın içinde geziyordu.
" Mert daha çocukların isimlerini koymadık ben buldum sen buldun mu isim"
Mert " Evet güzelim bende buldum hadi isimlerini koyalım "
" O zaman aynı anda söyleyelim "
Mert " Tamam "
" Masal "
Mert " Gece "
" İsim çok güzelmiş "
Mert " Senin koyduğun isimde çok güzel seni çok seviyorum nefesim "
" Bende seni çok seviyorum herşeyim "Yıllar sonra...
Mert " Gece , Uraz hadi pas atın oğlum "
Bahçede futbol oynayan kocam ve oğullarımın sesleri yüzümüzü gülümsütüyordu Allaha şükür çok mutluyduk bu mutluluğumuz ömür boyu sürer inşallah, kızımın sesiyle düşünmeyi bırakıp kızıma dönüyorum.
" Efendim kızım "
Ece su " Anne babama ne zaman söyleyeceksin benim Can ile sevgili olduğumu biliyorsun ben bunu babama söyleyemem "
" Ah kızım ah baban böyle bir şeye asla izin vermez ama ben onun sakin bir anında söyleyeceğim sen hiç merak etme " dedim ve bahçeye çıktık babasını gören Masal hemen bağırdı.
Masal " Baba gol at "
Gece " Offf masal bir sus dikkatimizi dağıtıyorsun " dedi Gece ahh hiç anlaşamıyorlardı.Ayaz " Biz geldik "
Bahçe kapısından içeriye Ayaz Cansu ve kızları Buse girdi.
Masal koşarak Ayaza sarıldı tabi Buse kıskanç olduğundan babasıyla Masalı ayırdı.
Buse " O benim babam Masal uzak dur "
Onların bu hallerine güldük umarım her zaman böyle güleriz...SON
Merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz.
Bölüm nasıldı?
Evet herşeyin bir sonu varmış bu kitabında sonuna geldik umarım güzel olmuştur saçmaysada kusura bakmayın biraz hastayım saçmalamış olabilirim.
Bana destek olan herkese çok ve sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum iyi ki varsınız sizi çok seviyorum kendinize iyi bakın başka kitaplarda görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN ESİRİ // TAMAMLANDI (DÜZENLENDİ)
Novela JuvenilKitabın kapak tasarımı @avvilix'e aittir. Bir adam düşünün çok sevdiği karısını kaybetmiş kendini kızına adayan bir mafya herkes ondan korkuyordur . Karısından sonra hiç bir kadına aşık olmamıştır . Sadece tek gecelik ilişkileri olmuştur . Acımaz b...