Süpriz özel bir bölümle karşınızdayım umarım beğenirsiniz. Keyifli okumalar ★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Odamda davet için hazırlanıyordum o sırada Mert'in sesini duydum.
Mert " Melis hadi bir hazırlanamadın "
" Tamam geliyorum " diye bağırdıktan sonra aynada son kez kendime baktım ve kapıyı açıp aşağıya inmeye başladım.Aşağıya indiğimde Mert bir sağa bir sola gidip duruyordu.
" Mert " dedim durdu ve bana baktı sonra beni baştan aşağıya süzdü ve yutkundu.
Mert " Çok güzel olmuşsun güzelim " dedi gülümsedim.
" Teşekkür ederim " dedim ve çocuklara döndüm.
" Çocuklar biz gelene kadar ablanız ve Ayşe teyzenizin sözünden çıkmıyorsunuz tamam mı?" Dedim üçü birden aynı anda " Tamam " dediler ve o sırada Ece su merdivenlerden hızlıca inip yanımıza geldi.Ece su " Anne baba size birşey söylemem gerekiyor "
" Ne söyleyeceksin kızım " dedim ve Ece su derin bir nefes aldı.
Ece su " Anne baba birazdan Can gelecek birlikte film izleyeceğiz hatta çocuklarlada oynarız " dedi hızlıca söyledi göz ucuyla Mert'e baktığımda yüz hatları belirginleşmiş sinirlenmişti kocam malesef ki Can'dan nefret ediyordu bu yüzden kızımızın yanında görmek onu sinirlendiriyordu.Mert " Ne işi var o çocuğun biz yokken evimizde " dedi sesi çok sertti Ece su yutkundu.
Ece su " Şey baba biz aslında sinemaya gidecektik sen benim akşam çıkmama izin vermezsin diyede Can gelecekti "
" Hayatım sakin olur musun evde yanlız olmayacaklar ki çocuklar var Ayşe teyze var o yüzden bırak gelsin çocukta birlikte vakit geçirsinler " dedim Mert derin bir nefes aldı.
Mert " Peki gelsin ama sana çok yakın olmasın "
Ece su " Peki baba "
" Hayatım gidelim mi?"
Mert " Gidelim " dedi ve Mert elimi tuttu birlikte evden çıktık.★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Arabada giderken Mert sürekli söyleniyordu.
Mert " Hep senin yüzünden Melis beni bir şekilde ikna ediyorsun önce sevgili olmalarına ikna ettin şimdi de o çocuğun bize gelmesine "
" Hayatım kızımız onyedi yaşında tabi ki erkek arkadaşları olacak onun yaşı için bu çok normal , hem için rahat olsun yalnız değiller " dedim ve Mert'e baktım.Araba durunca kapımı açıp indim ardımdan Mertte indi ve el ele kapıdan içeri girdik Mert bir masaya doğru beni çekiştirdi.
Masadakilerle tanımıştım Mert ve bir kaç adam iş konuşuyorlardı ben ise çok sıkılıyordum.
Lavabo'ya gitmek için yanlarından ayrıldım ve lavabo'ya gittim.
İlk önce ihtiyaçlarımı karşıladım daha sonra makyajımı tazeledim aynada son kez kendime baktım ve lavabo'dan çıktım.Mert'in yanına giderken Hande'nin sesiyle duruyorum.
Hande " Melis " arkamı döndüğümde Hande bana gülümseyerek yanıma geliyordu bende ona gülümsedim.
" Hande canım nasılsın , Arda nasıl "
Hande " Ben iyiyim de Arda için aynı şeyi söyleyemeyeceğim Yiğit'in yokluğunu çok derinden hissediyor " dedi üzgünce Yiğit beş yıl önce bir trafik kazasında hayatını kaybetmişti.
Hande " Peki sen nasılsın çocuklar nasıl "
" İyiyim onlarda iyi "
Hande " Ya Melis benim sana birşey söylemem gerekiyor "
" Ne söyleyeceksin "
Hande " Benim hayatımda biri var ve ben galiba ona aşığım o da beni seviyor hatta benimle evlenmek istiyor "
" Ya senin adına çok sevindim canım benim "
Hande " Ama ben endişeliyim ya Arda'ya babalık yapamazsa ya da babasının yokluğunu ona hissettirirse birde Arda'nın vereceği tepki beni korkutuyor "
" Canım endişeni anlıyorum ama eğer sen bu adamla mutluysan eğer bu adama güveniyorsan Arda'ya iyi babalık yapacağını düşünüyorsan gerisini boşver herşey olacağına varır "
Hande " Galiba haklısın "
" Gidelim mi?"
Hande " Olur " dedi ve birlikte yürümeye başladık.Masaya döndüğümüzde bir kadınla Mert'i çok samimi bir halde gördüm şu an bir kaplan gibiydim resmen kadın kocama sarkıyordu.
Kıskançlıkla yanlarına gittim.
" Hayatım bu kadın kim " dedim ikisininde bakışları bana döndü.
Mert " Güzelim bu Deniz hanım şirketimizin yeni ortağı "
" Öyle mi memnun oldum Deniz hanım bende Mert'in eşiyim " dedim ve elimi uzattım kadının yüzü düştü ama sonra kendini toparladı ve elimi tuttu.
Deniz " Bende memnun oldum " dedi ve elimi bırakıp önüne döndü ben ise kocamla arasına girdim.★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
Eve geldiğimizde çocukların odasına girdim ve kontrol ettim hepsi uyuyordu.
Yanaklarına birer öpücük kondurduktan sonra odalarından çıktım ve kendi odama girdim.Tam o sırada Mert banyodan çıkmıştı ve yanıma gelip sarıldı.
Mert " Sen Deniz hanım'ı kıskandın mı?"
" O kadının neresini kıskanacağım Mert ya "
Mert " Bana biraz kıskanmışsın gibi geldide "
" Yanlış anlamışsın kıskanmadım hem ben ondan daha güzelim "
Mert " Evet sen çok güzelsin herşeyden çok güzelsin sen benim güzelimsin " dedi ve dudaklarıma minik bir öpücük kondurdu.
" Seni çok seviyorum " dedim ve ona sımsıkı sarıldım.
Mert " Bende seni çok seviyorum "★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
1 hafta sonra...
Bugün doktora gitmiştim ve hamile olduğumu öğrenmiştim.
Bu çok güzeldi sanki bu duyguyu ilk kez yaşıyormuş gibi hissediyordum.
Mert buna çok sevinecekti ilk önce bir mağazadan kutu aldım ve ultrason resmini kutuya koydum daha sonra şirkete girdim.Mert'in odasına girdiğimde kafasını dosyalara gömmüş bir haldeydi.
" Hayatım sana bir süprizim var " dedim sesimi duyunca kafasını kaldırdı ve gülümsedi.
Mert " Neymiş bu süpriz " diyerek ayağa kalktı ve yanıma geldi.Elimdeki kutuyu ona uzattım ve kutuyu açtı.
Bir kutuya bir bana baktı sonra " Hamile misin?" diye sordu bende kafamı olumlu anlamda sallayınca kutuyu kenara koyup beni belimden tutarak döndürdü.Biraz sonra beni yere indirdi ve dudaklarıma minik bir öpücük kondurdu.
Mert " Seni ve bebeğimizi çok seviyorum "
" Bizde seni çok seviyoruz " dedim ve sevdiğim adama sımsıkı sarıldım.Merhaba arkadaşlar bir özel bölümle karşınızdayım umarım beğenmişsinizdir.
Özel bölümü nasıl buldunuz?Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız sizi çok seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN ESİRİ // TAMAMLANDI (DÜZENLENDİ)
Fiksi RemajaKitabın kapak tasarımı @avvilix'e aittir. Bir adam düşünün çok sevdiği karısını kaybetmiş kendini kızına adayan bir mafya herkes ondan korkuyordur . Karısından sonra hiç bir kadına aşık olmamıştır . Sadece tek gecelik ilişkileri olmuştur . Acımaz b...