♥️MAFYANIN ESİRİ 16 (DÜZENLENDİ)♥️

113K 3.1K 741
                                    

Mert'ten devam

Yolda giderken yan koltukta Melis'in telefonunu gördüm unutmuş olmalıydı hemen arabayı geri okula sürdüm Melis'e telefonu vermek için , okul'un bahçesine girdiğimde elime telefonu aldım ve arabadan indim .
Okul'un içine girdiğimde nereye bakacağıma dair birşey bilmiyordum .
Yürümeye başladığım zaman bir kız sesi duydum dikkatli dinleyince Melis'in sesi olduğunu anladım ve direkt sesin geldiği yere girdim .
Gördüklerim ile öfke ruhumu ele geçirdi birde içimde nedensizce bir kıskançlık oluştu .

"Bırak lan karımın kolunu " dedim sinirle bakışları bana döndü ben ise Melis'in kolunu tutan herifin eline bakıyordum sinirle yanlarına gittim .
" Karımın kolunu bırakmanı söylemiştim " dedim dişlerimin arasından tıslayarak o ise beni takmayarak " Bırakmıyorum lan o benim anladın mı ? Ben bu kızı iki yıldır seviyorum . Herifin biri gelipte benden sevdiğim kızı alamaz " dedi .
" Ama Melis seni sevmiyor eğer seni sevseydi benimle evlenmezdi ve sana son kez söylüyorum ya karımın kolunu bırakırsın ya da senin açından hiç iyi olmaz " dedim dişlerimden tıslayarak o ise gülerek " Bırakmıyorum " dedi bu sefer ben yandan güldüm ve " Sen istedin " dedim sonra burnuna kafa attım .
Acıyla geriye doğru gitmişti bu sayede Melis'in kolunu bırakmıştı.
Melis'in koluna baktığımda bembeyaz teni mosmordu bu beni daha çok sinirlendirdi ve burnunu tutan herifin üzerine yürüdüm ve yumruklarımı yüzüne indirdim .

Her vuruşumda " Benim olanın canını yakanın canını yakarım " diyerek yumruklarımı indiriyordum .
Bana karşılık vermiyordu çünkü verecek hal kalmamıştı , yüzünün her tarafı kandı ama ben bir türlü sinirimi alamıyordum daha hızlı ve sert yumruklar atmaya başladım .

Melis " Mert daha fazla vurma öldüreceksin " dedi fısıltıyla ona baktığımda yere çökmüş ağlıyordu.
Onu ağlarken görünce bir acı hissettim .
Önümdeki herife baktım ve üzerinden kalktım ve adamlarımdan birini aradım .
" Nerdesiniz lan siz ben sizi neden Melis'in peşine onu koruyun diye taktım ama adamın biri karıma zarar veriyor ortada koruma filan yok ben sizi Melis'i koruyun diye tuttum ama siz ortalıklarda yoksunuz " dedim tıslayarak.
Emre " Abi Melis hanım bizi farketmesin diye biz uzak-"
" Tamam kes " dedim bağırarak.
" Bana bakın bir daha Melis'i yalnız bırakmayacaksınız . Ya ben gelmeseydim ve Melis'e birşey olsaydı bunun hesabını kim verecek ha cevap ver " dedim sinirle bağırarak .
Emre " Abi bir daha olmayacak "
" Olamaz zaten kafeteryadayız buraya gelin ve bu herifi alıp depoya götürün ben akşam geleceğim ben gelene kadar ellemeyin " dedim .
Emre " Tamam abi " dedi ve telefonu kapattım .
Kafeteryada hiç kimse yoktu hemen Melis'in yanına gittim ve onu yerden kaldırıp ona sımsıkı sarıldım .
Ben sanki Melis'e karşı farklı duygular hissetmeye başlamıştım onu bu heriften kıskanmıştım .
Melis " Mert ona ne yapacaksın " dedi .
" Gerekeni yapacağım güzelim " dedim ben Melis'e güzelimmi demiştim Melekten sonra ilk defa bir kadına güzelim demiştim .
Emre " Abi adamı aldık "
" Tamam koçum dediğim gibi ben gelene kadar ellemeyin " dedim .
Emre gitmişti biz Melis ile hâlâ sarılıyorduk .
Melis " Mert "
" Hı "
Melis " Bana neden güzelim dedin " dedi cevap vermedim .
Nasıl cevap verebilirdim ki nedenini ben bile bilmiyordum.

Melis'ten devam

Mert'le birbirimize sarılmış halde kaç dakika durduk bilmiyorum ama bana ilk defa güzelim demişti bunu demesinin nedenini sordum ama cevap vermemişti . Onun yanında iken kalbim çok hızlı atıyordu ben bu adama fena halde aşık olmuştum .
Mert benden ayrıldı ve iki elini yüzüme götürüp gözyaşlarımı sildi .
Mert " Şimdi gitmeliyim dersin bitince seni almaya gelirim bu arada telefonunu arabada unutmuşsun , dikkatli ol "
" Mert sormayacakmısın o kim diye "
Mert " O zaten kendini tanıttı ama sana şunu sormak istiyorum . Sen ona karşı birşey hissediyor muydun ? "
" Hayır Mert ben Aras'ı sevmiyordum o benim iki yıldır peşimdeydi ve sürekli rahatsız ediyordu "
Mert " Tamam ben anladım seni bu arada bu Aras'ın soyadı ne ? "
" Neden soruyorsun ? "
Mert " Soru sorma Melis sadece söyle "
" Yılmaz "
Mert " Tamam "
" Mert "
Mert " Şimdi gitmeliyim görüşürüz " dedi ve arkasını dönüp gitti içeri yeni yeni doluyordu.

Biraz sonra Cansu yanıma geldi ve endişeyle bana neler olduğunu sordu ona herşeyi anlattım .
Cansu " İnanmıyorum ya eniştem gelmeseydi kimbilir ne yapardı bu Aras manyağı sana " dedi.
Siz bilmiyorsunuz bu Aras beni geçen sene kaçırdı ve zorla sahip olmaya çalıştı eğer polis gelmeseydi bana sahip olmuş olacaktı o günden sonra hiç görmedim okulada gelmiyordu . İlk bugün gördüm o günler aklıma gelince gözlerimden yaşlar süzüldü ve Cansuya sımsıkı sarıldım .

Mert'ten devam

Melis'in yanından ayrıldıktan sonra arabaya sinirle bindim ve şirkete doğru sürdüm.

Yarım saatin sonunda şirkete varmıştım.
Şirkete sinirle girdim ve asönsörle son kata çıktım .
Odaya gireceğimde durdum ve Alev'e döndüm.
" Alev bana bugün hiç kimseyi bağlama " dedim ve odaya girdim.
Üzerimdeki ceketi çıkardım ve koltuğa fırlattım .
Cebimden telefonumu çıkardım ve Selimi aradım .
" Selim bana birini araştırmanı istiyorum "
Selim " Tabi abi kim ? "
" Aras Yılmaz bu kişi hakkında herşeyi öğrenmek istiyorum 15 dakikaya elimde olsun "
Selim " Tamam abi 15 dakikaya elinde , görüşürüz "
" Görüşürüz " dedim ve telefonu kapatıp masaya attım .

Kapım açıldı ve içeri Ayaz girdi .
Ayaz " Abi noluyor neden bu kadar sinirlisin "
" Bugün ben Melis ve Cansu'yu okula bıraktım ya " dedim olanlar aklıma gelince aras için işkence planları yapıyordum.
Ayaz " Eeeee " dedi ona herşeyi baştan sona anlattım sinirle ayağa kalktı.
Ayaz " Abi akşam bende geliyorum o şerefsiz bugün benim yengeme yaptıklarını ödeyecek "
" Hayır Ayaz sen yengenin yanında olacaksın ben o şerefsizi halledeceğim ona öyle şeyler yapacağım ki ölmek için bana yalvaracak ama onu kolay kolay öldürmeyeceğim "
Ayaz " Tamam abi sen nasıl istersen öyle olsun " dedi ve kapı çaldı.
" Gel " dedim içeri Selim girdi elindeki dosyayı aldım ve okumaya başladım .
Okuduklarım ile sinirle ayağa kalktım ve dosyayı parçalara ayırdım .
O şerefsiz benim olana nasıl dokunmaya kalkabilir bunun hesabını bugün vereceksin seni ölmekten beter hale getireceğim.

Merhaba arkadaşlar umarım beğenirsiniz .
Bölüm nasıldı ?
Diğer bölüm sizce neler olacak ?
Diğer bölüm görüşmek üzere...

vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız sizi seviyorum ♥♥♥♥

MAFYANIN ESİRİ // TAMAMLANDI (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin