mamy coś wspólnego?

292 15 2
                                    

* Bell*
- pewnie musisz za nią tęsknić... - powiedziałam ze smutkiem. Niewiem dlaczego, ale zachciało mi się płakać i go przytulić. Bell co z tobą jest nie tak?! - ale dzięki, że w jakiś sposób podziękowałeś... Idę na dół
Gdy byłam już przy drzwiach to się w końcu odezwał!
- była moją przyjaciółką... Nazywała się Maria...
Popatrzyłam się w jego stronę. No i powróciła jego wieczna zagniewana mina...
- gdzie ona teraz jest? - dopytałam
- zginęła ratując mnie... - On przeżył dosłownie to co ja... On też ma za sobą straszne wspomnienie... - a pracuje dla Eggmana dlatego, że mnie wybudził... Zadowolona?
Zdziwiły mnie jego słowa, po co on mi to mówi? Czy wie, że nie odpuszcze?
- nie prosiłam cię o to... Ty masz jeszcze Rouge... Moja matka, siostra i tata zgineli... Z wójkami bardzo żadko się widzę... - zaczęłam płakać - i dlatego jestem skazana na siebie! Pewnie myślisz teraz, że histeryzuję, ale nie... Po prostu straciłam najbliższą mi rodzinę! - usiadłam na moim łóżku i oparłam łokcie o moje kolana, próbowałam się uspokoić, ale miałam przed oczami ten straszny wypadek. Nagle poczułam jego dłoń na moim ramieniu. Popatrzyłam się w jego stronę.
- nigdy nie będziesz zdana na siebie - westchnął
Tak jakoś nie wiem czemu, ale go przytuliłam. Ku mojemu zdziwiniu odwzajemnił uścisk
- dzięki Shadow...
- za co?
- że mnie wkurzasz - zaśmialiśmy się i przestaliśmy się obejmować - idziemy do tamtych?
- jak chcesz

Na dole

Zastałam z Shadowem niepokojący spokój... Nawet mnie to martwiło, bo wiedziałam, że Eggman prędzej, czy później coś przeskrobie. Ale Sonic i reszta nie kłócili się z doktorkiem, co było dziwne.
- co by tu porobić? - zastanowiłam się chwilę co zrobić, ale przyszedł mi genialny plan - może jesteście głodni - Oczywiście wszyscy przytakneli- no to może byśmy razem coś ugotowali? - od razu się zerwali z kanapy i zabrali najpotrzebniejsze rzeczy. Szybcy są, ale zobaczymy co z tego wyjdzie...
- poczekajcie! Nie wszyscy na raz! Przydziele was na grópy i każda inna grópa będzie robiła co innego... Więc tak... Sonic z Eggmanem, Tails z Amy, Cream i Chees z knukles' em... Zostali Rouge Shadow i ja... Wiem kogo trzeba wezwać!

No kogo? XD jestem ciekawa waszych odpowiedzi. I tak o to kończę rozdział, bo idę do szkoły... Narka...

Prawdziwa Miłośc Shadow The Hedgehog X ReaderOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz