2.

66 8 0
                                    

-Успокои ли се?

-Мхм.

-Радвам се.

Усмихнах се на лежащото на дивана момиче и занесох празните ни чаши от кафе до кухнята. Почувствах се по-добре,че вече спря да плаче,защото ми бе наистина много мъчно за нея.

След като се върнах в хола и седнах до приятелката си ,тя ми бутна отново албума.

-Колко пъти съм го гледала?

-Моля?

-Така де..колко пъти след като съм си изгубвала паметта?

-О,ами... това всъщност е първият път. Брат ми го направи преди два дни с надеждата днес да ти го даде да го погледнеш след шопинга,но ти припадна и изгуби спомените си отново.

-Значи е перфектно!

-Какво??

-Така де..не помня нищо от преди и каквото и да се е случило лошо преди няма да се повтори сега,стига да ми разкажеш всичко...

-Тогава питай каквото поискаш. Ако мога ще ти отговоря!

-Супер! Ами...колко пъти съм си губила спомените?

-О,ами...с този път са общо пет.

-Пет...пъти...-думите заседнаха в гърлото ми.

-Мхм. Първия път се съвзе след около четири часа,втория,както казах ,след три дни,третият път се случи една седмица след втория и след като се събуди губенето на спомените ти стана по-често. Оставаше и за по-дълго в безсъзнание...Но сега ти се събуди едва след половин час ,ако е вярно това,което Надя казва. Няма причина да лъже,затова ѝ вярвам. Но брат ми май не...

-А има ли...още снимки в албума?- задавах въпрос след въпрос,защото толкова много се бяха появили в съзнанието ми, карайки ме да се чудя какви са отговорите им.

-След първото ти губене на спомени ли? Не. Но ...Ноа остави за всеки случай пет празни страници,ако някога отново решиш,че сме приятели..

Кимнах. Не можех да ѝ отговоря с нищо.. Или по-точно... не знаех как. Но усещах,че тя е добра. Тя и всички останали. И щях да се постарая да си върна всички спомени.
Ами ако не можех?
И този въпрос изникна в ума ми.
Но не исках да губя повече време тук, стоейки с плачещата ми предполагаема приятелка. Тя вярва,че не може да ми помогне.

Но както аз мога да помогна на нея,така и тя може да помогне на мен. Ако ме подкрепя, ако и брат ѝ ме подкрепя, ще можем всички отново да сме приятели ,дори и ако нямам спомени от първите ни моменти заедно.

Истината за СмърттаWhere stories live. Discover now