-Очите ѝ побеляха...ирисът ѝ се раздвуи и след това изгуби цвета си и се сля с цялото ѝ око и после...после започна да тече кръв от носа ѝ. Истинска кръв!
Чувах по-силно от обикновено крещящия изтеричен глас на Бакара. Мисля,че този звук може да спука тъпънчетата ми,усещах ги как вибрират толкова бързо...
-И след това припадна...
Мисля,че говореше на някого. Бях на удобното легло в стаята ми,но не бях сама. Сигурно Бакара говори с Ноа ...може пък и с Надя...
Дали Амбър се навъртва някъде наоколо?
Опитах се да се извъртя на една страна,но не успях. Или поне не виждах да съм успяла. Затворих за кратък момент очите си и когато ги отворих всичко бе нормално. Дори успях да се изправя на леглото.
Чувствах всичките си крайници нормално, не ме дразнеха скърцанията от леглото, защото вече бяха толкова тихи,че само ако се заслушам бих ги чула.
-Ще повикам брат ти! - Надя пребледня като ме видя. Някакси Бакара не бе в стаята , скоро разбрах,че е в банята. Когато излезе Надя вече я нямаше в спалнята.
-Лий! Лайла,добре ли си???
Тя се хвърли върху леглото до мен и ме прегърна силно.
-Трябва да се сбогуваме по-бързо,нали?- попитах колебливо.
Тя бавно се отлепи от мен и ме остави да си поема въздух,след което се отпуснах назад и паднах върху мекия матрак.
-Спомни ли си нещо?
Кари се премести в края на леглото ,явно вече разбра,че ми бе нужно пространство.
-Амбър тук ли е?
-Не,в стаята ми с Ейдън са. Но сигурно след малко ще дойдат...затова..
-Бях в галерия. Худоществена галерия. С още някого...но не видях с кого. - Реших да ѝ разкажа спомена си. Просто изпитвах нужда да споделя на някого ,както Тиодора преди..- Влязоха някакви странни мъже с маски и обгазиха залата ,явно бяха крадци. Помня съшо така,как този някой крещеше името ми,но аз не му отвръщах. Бях на земята ,някъде близо до изхода,но той се бе измъкнал...и след това изгубих съзнание. И се събудих.
Странно е защо помнех това. Дали има някакво отношение със случващото се? Или просто някакъв странен спомен,който съзнанието ми е изнамерило от графата забравени неща.
YOU ARE READING
Истината за Смъртта
FantasyПърва книга от поредицата "Двата свята" Да се събудиш и да не помниш или да не се събуждаш и да не забравиш? Защото момичето ,което дори не помни името си, попада в дълбок и продължителен сън,в който то вижда бъдещето,което е отредено за нея. Тя изж...