Всички закусвахме мълчаливо. Бакара почти не яде от бекона си,затова Ейдън го премести в неговата чиния. Ноа така и не вдигна поглед от своята закуска,а когато приключи с яденето стана от масата и излезе от трапезарията.
Дори Мориган сякаш нямаше настроение,за да говори. Но за разлика от Ноа, тя закусваше възможно най-бавно сякаш искаше да се задържи колкото се може по-дълго на масата.
Мен пък от друга страна ме бе страх да проговоря да не би случайно да се издам за странния сън,който имах. Защото някакси вътрешно в мен знам,че е мой спомен, първият ми спомен с Бакара. Нямах си и на представа обаче какво значи всичко това.
Заради лошото настроение на всички някакси и аз ,от солидарност може би, започнах да се чувствам като мокър парцал и едвам вървях в коридора без да падна. Подпирах се понякога на стените,но само когато зрението ми се замъгли. Едва ли и това се дължи на тревогата,която изпитвах вътрешно,по-скоро съм гладна ,защото и аз като Кари хапнах малко.
Свлякох се на пода и усетих как по лявата ми буза се стича малка сълза. Не знаех защо,но нещо вътре в мен ме болеше. Имах чувството,че съм изгубила нещо скъпо, което исках да си го върна,но не можех. Дали това нещо има общо и с Бакара?
-Какво ще правим??
Изправих се и отидох до близката врата, защото чух треперещия глас на Бакара. Мисля,че плачеше.
-Не трябва ли...не трябва ли Надя...да дойде тук?
-В никакъв случай! Как си представяш този дух да е близо до Виола!? Отново ще я открадне от нас,а аз искам да сме с нея, когато се събуди!
-Но Ейди...Надя ни е..приятелка...
Все по-тихо и по-тихо говореше Кари. Какво става по дяволите??
-Батко! Кажи нещо! -накрая изписука тя.
Явно и Ноа бе в стаята,защото чух и неговия глас:
-Майкъл ни беше преди всичко приятел. И той го знаеше много добре. Съжалявам ,че е направил такава глупост,знаеше,че с нищо това няма да помогне...
Говореше тъй студено и спокойно,не показваше скръбта си както сестра си..ако въобще изпитваше такава болка.
-Да,но...Представете си какво ѝ е на Надя. Да погребе една купчина пепел!
-Достатъчно Бакара! Няма да допусна Надя в двореца и точка по въпроса!
YOU ARE READING
Истината за Смъртта
FantasyПърва книга от поредицата "Двата свята" Да се събудиш и да не помниш или да не се събуждаш и да не забравиш? Защото момичето ,което дори не помни името си, попада в дълбок и продължителен сън,в който то вижда бъдещето,което е отредено за нея. Тя изж...