Все едно досега съм се давела в дълбок воден басейн и щом отворих очи си поех дълбоко въздух,мислейки си че пак ще потъна.
-Извикайте лекаря! Бързо!-изкрещя някаква жена. Предполагам бе медицинската сестра.
Някакво странно момче се доближи до мен , но едвам успявах да фокусирам обстановката.
-Къде съм... -от кога не бях чувала гласа си...и на какъв език говорех по дяволите??
-В болницата. Бе в безсъзнание три дена, откакто онези терористи нападнаха галерията.
-Терористи ли...
Това е онзи спомен,който видях ,когато бях в стаята си с...Бакара!
Помня ги! Помня имената им! Помня лицата им,почня всички и всичко,което съм преживяла там!
Изправих се рязко на леглото,но не можех да стъпя на краката си,затова просто се облегнах назад.
Загледах се в момчето,което бе на около метър разстояние от мен. Някакси знам и той кой е, част от тукашния ми живот.
Името му е Браян. Учи с мен заедно в Колумбийския университет в Ню Йорк. Колебая се дали това е истина,защото нали съм била в кома,когато съм попаднала в Долната земя? Вече мисля,че щях да се съмнявам във всичко,което ме заобикаля...И тогава се сетих за шибаното време:
-Коя дата е днес?
-О,ами..момент!- Отвърна любезно момчето и включи телефона си,за да провери .- Дванадесети октомври.
-Коя година?
-2018, как коя! -изгледа ме възмутено той.
И някакси съжалих ,че го попитах,защото сигурно сега ще мисля само за тази дата и за разликата от близо една година от датата ,която ми каза Ноа. Той не би ме излъгал...но защо по дяволите съм толкова далеч от..
-Ще звънна на Даяна! Ще се зарадва,че си се събудила!
Още едно познато име. Даяна. Най-добрата ми приятелка,с която заедно от родната ни страна дойдохме тук,за да учим. Тя е заедно с нас с Браян в един випуск. Мисля...
-Добре..- Бе всичко,което му казах.
Той излезе от стаята,но влезе някакъв странен мъж с престилка. Явно това е лекарят.
-Показателите ѝ са добри и..
След като каза това спрях да го слушам,и без това Браян бе тук. Скоро и Даяна щеше са цъфне,защо направо целия випуск не ми дойде на свиждане!
YOU ARE READING
Истината за Смъртта
FantasyПърва книга от поредицата "Двата свята" Да се събудиш и да не помниш или да не се събуждаш и да не забравиш? Защото момичето ,което дори не помни името си, попада в дълбок и продължителен сън,в който то вижда бъдещето,което е отредено за нея. Тя изж...