-Къде сме?! -не спирах да питам Бакара през целия път,докато вървяхме към непознатата за мен част на помещението.
-В Залата на Камбаната!
-Къде??- попитах отново недоумяващо.
-Хайде! Ще те заведа до Портата!
-Портата??
-Мхм! Хайде!
Почти не виждах къде стъпвам затова вървях плътно зад Бакара. Скоро започнах да чувам различни викове, стонове,които деряха ужасно тишината около нас и гласовете ставаха все по-силни и по-силни, разнасяйки се като ехо из залата.
-Какво е това?
-Сигурно душите на мъртвите,които влизат в Ада.
-Ада??
-Мхм. А! Ето я и Портата!
Не бях виждала друго такова нещо преди...
Портата представляваше една голяма арка, която имаше два свода. Общите им краища образуваха някаква странна каменна пружина, която се спускаше към земята. Плавно камъкът след третото усукване преминаваше в желязо,на чийто край бе закачена голяма камбана. От нея се спускаха две тънки златни въженца.
-Какво е това...-ахнах смаяно.
-През тази Порта преминават всички мъртви,които някога са били живи. Душите им отиват където им е мястото,а то се определя от това как ще зазвъни камбаната. Гледай!
Бакара седна на камения студен под и ме подкани да се присъединя към нея.
-Гледай внимателно какво прави онази жена там!
Проследих погледа на Бакара до една дама на средна възраст,не много стара,облечена в дълга черна рокля. Беше събула обувките си и ги носеше в ръката си.
Тя се доближи до камбаната и тогава забелязах,че зад Портата имаше някакво странно сиво поле,през което многократно преминаваха бели светлинки.
-Ако някоя душа мине през Портата без да е проверена, тя умира. Много души ,които знаят ,че ще отидат в Ада,където ще бъдат подложени на жестоки мъчения,просто минават през този сив прах,който виждаш. Това е окончателната смърт,когато тялото им се върне в пръста,а душата им стане на прах.
-Истинското самоубийство...
-Мхм. Той го е измислил.
-Той..?
-Гледай!
Отново върнах погледа си върху онази жена,която дръпна двете въженца,висящи от камбаната. В резултат на това тя издрънча, но почти не долових звука,а по-скоро вибрациите във въздуха.
YOU ARE READING
Истината за Смъртта
FantasyПърва книга от поредицата "Двата свята" Да се събудиш и да не помниш или да не се събуждаш и да не забравиш? Защото момичето ,което дори не помни името си, попада в дълбок и продължителен сън,в който то вижда бъдещето,което е отредено за нея. Тя изж...