Скоро демоните от градинското парти се преместиха в големия салон,където би трябвало да е и самия купон. Идваха нови и нови хора,които никога не съм виждала преди,но нямах против да бъдат тук...
Едва ли може да ми направи нещо. Едва ли би искал...
Въртях момента,в който сключихме сделката с Ноа и момента,когато Бакара ми се развика,като на лента през съзнанието ми,докато седях на пода в единия край на залата.
***Преди час***
-И какво поиска брат ми? -каза това тя след като се поуспокои.
Наистина не виждах причина да се ядосва толкова много,сделката не бе нещо голямо. Просто глупава игра...
-Да му отговоря на три въпроса до края на вечерта в замяна на едно желание.
-Желание? Ще ти изпълни желание?!
-Не знам...аз...
Бакара вдиша дълбоко и клекна до мен, хвана ръцете ми и ги стисна силно,но не прекалено силно,че да ме нарани:
-Той не изпълнява желания. Може,но ще ти струва скъпо,ако си пожелаеш нещо. Всичко има цена.
-Дори не знам какво ще си пожелая, спокойно.
-Ти..наистина си го приела като игра...- възмути се тя.
Не разбирам защо Бакара е такава параноичка и толкова се превзема за едното нищо. Зениците на очите ѝ бяха разширени,а сивият цвят на ириса ѝ ги правеше още по-зловещи и изцъклени, защото се сливаха със склерата...
-Не знам защо толкова се напрягаш,щом съм се съгласила аз...
-Той може да ти зададе всеки един въпрос на света! И ти трябва да му отговориш честно,нали?
Кимнах. Не разбирам накъде бие, ще му отговоря толкова като иска ,не мога да се отмятам.
-Познавам брат си. Досещам се и какъв въпрос може да ти зададе...
-Какъв?!
-Трябва да го изиграеш! Той има още два опита да ти зададе въпрос. Накарай го да ти зададе някакъв,без да се усети. Така поне ще има един останал опит и...
-Какъв може да е въпросът му?? -повторих по-настоятелно. Какъвто и да е щом така стряска Бакара значи е нещо наистина тревожно. Или тя отново прекалява или наистина въпросът си го бива.
-Просто...направи каквото ти казах,става ли?
Кимнах и след като приглади дългата си коса назад тя тръгна с бавна и грациозна походка обратно към масите и гостите.
YOU ARE READING
Истината за Смъртта
FantasyПърва книга от поредицата "Двата свята" Да се събудиш и да не помниш или да не се събуждаш и да не забравиш? Защото момичето ,което дори не помни името си, попада в дълбок и продължителен сън,в който то вижда бъдещето,което е отредено за нея. Тя изж...