12.

45 6 0
                                    


Седнахме на една пейка в един малък парк, на спокойствие,където да може Ноа да ми разкаже...

-Бях момче,както повечето тук са били хора преди. -започна той -Не помнех майка си, веднага след като е родила Бакара и е изчезнала. Тогава съм бил на две години. Сестрата на баща ни ни отгледа,тъй като той умря,когато бях на седем. Спомням си как веднъж дойде странна жена в дома ни,когато бях на около седемнадесет. Носеше черно наметало с голяма качулка,от която не ѝ се виждаше лицето. Каза ми да повикам сестра ми, защото трябвало да ѝ каже нещо важно. Тогава Бакара бе малка, не разбираше какво ѝ говори тази странна жена. Но аз разбрах....

Той спря,давайки ми време да осмисля всичко дотук.

-Това е било майка ви,нали?

-Да. Това беше Мориган. Искаше от сестра ми да я замести,но аз възразих. Не позволих да я отведе. И тогава майка ни ми каза ,че след три години,когато Бакара навърши осемнадесет години,ще дойде да я вземе. Беше ме страх,че под вземе има впредвид , че сестричката ми ще умре и повече нямаше да я видя. И денят преди да навърши осемнадесет се появи леля ни. Авалина. Каза ми,че мога да спася Бакара,ако душата ѝ е получовешка, полубожествена. Така се появиха и смъртните надарени със сили демони,които имат и тяло,и душа.

-Тя е...била първата?

-Да. Много са малко демоните,които имат тела. Повечето души са се превърнали в демони,след като човешките им тела са сдали багажа Горе.

Направи кратка пауза и се изхили на това,което току що бе казал. И продължи:

-А мястото,което тя трябваше да заеме,го заех аз. И ето ме тук, защото на майка ми ѝ скимнало да пожертва децата си...

-А кой е...създал това място?

-Аз направих този свят по подобие на Горния,а майка ми го напълни с демони. Нашият дом,дом за всички демони...Дом далеч и от Ада,и от Рая.

Еха.
Толкова бе странно. Сякаш той не е имал кой знае колко голям избор дали да стане такъв,какъвто е сега.
Той въздъхна и затвори за кратък момент очите си. И през тази една минута ми зададе следния въпрос:

-Би ли изричала името ми след всяка смърт, която видиш?

Това дойде от нищото. Въобще не очаквах , че може да ме попита нещо такова. Не мислех,че би могъл да ми зададе какъвто и да е въпрос,не и сега.

Истината за СмърттаWhere stories live. Discover now