-Влез! Отключено е!
Още щом Ноа ми отговори,след като почуках,минах набързо през хола и влетях в спалнята му. Той седеше на бюрото си и пишеше нещо в онази дебела книга,като преписваше от някакви други листи.
Нямах смелост да го накарам да ми покаже къде е написано името ми в нея...-Какво има..Виола?
-Офертата ти да избягаме още ли е валидна?!
-Да избягаме? Чакай... какво?!
Чувствах,че не мога да дишам,задушавах се. Може би защото тичах от стаята си до тук...Просто седнах на леглото му и го погледнах още по-сериозно от преди:
-Искам да се махна оттук. Сега.
Той стана от стола си и дойде до мен:
-Какво се е...
-Ще ти разкажа по пътя! Може ли вече да тръгваме? С колата?
Очаквах да се поколебае или направо да ме отреже,но вместо това отиде до дрешника си и започна да вади дрехи от него.
-Приготви ли си багажа?
-Да! Казах на една от прислужничките да го остави в багажника на джипа.
-О. Значи си говорила с Надя...
-Казах,че ще говорим за това,докато пътуваме.
-И имаме ли дестинация?
Вече бяхме в колата,където той запали двигателя ѝ и натисна газта.
-Карай нанякъде. Да не мислиш,че знам къде искам да отида.
-Просто да се махнем?
-Да!
След известно време се качихме на някаква голяма магистрала ,по която ние бяхме единствените живи съшества. Това място бе толкова пусто...как преди не ми правеше впечатление??
-Толкова ли е късно,че няма хора?
-Един часа през нощта е,какво очакваш.
-Аха...
Облегнах се на прозореца и оставих очите ми да прескачат от една звезда на друга, гледайки небето. Бяха толкова истински... реалистични...
-И какво ти е разказала Надя?
Не ми се говореше за това. Бях прекалено объркана, защото някои нейни думи ми се губят в съзнанието. Но знаех едно:
-Всичко...-отговорих му тихо накрая.
***********Четири часа по-рано****************
YOU ARE READING
Истината за Смъртта
FantasyПърва книга от поредицата "Двата свята" Да се събудиш и да не помниш или да не се събуждаш и да не забравиш? Защото момичето ,което дори не помни името си, попада в дълбок и продължителен сън,в който то вижда бъдещето,което е отредено за нея. Тя изж...