Umut: Karnıma vurdular karnım ağrıyo~~Umut: Belime vurdular belim ağrıyor~~
Aslan: Duyan da dayak yedin sanır. 😑
Umut: Ayağımı kırdın Aslan.
Aslan: Habire hareket ettiğin için oldu o. Beyinsiz diye diye cidden beyinsiz olduğunu düşündürttüm galiba ama Umut, senin bir beynin var.
Aslan: Kullan arada bir Allah aşkına.
Umut: Popomu ellemeseydin tepinmezdim ve düşmezdik bay zeki.
Aslan: Yanlışlıklaydı o. 😑
Aslan: İlk kez dokunmuşum gibi davranmasaydın şimdi başımız rahat olacaktı !
Umut: Ee ama refleks !
Aslan: Refleksini s*keyim Umut.
Umut: Tuvalette götür beni.
Aslan: Neden ?
Umut: Fayanslarımı özledim, görmezsem hasretimden öleceğim (!)
Umut: İşemem lazım Aslan, işemem. 😑
Aslan: Su içip geliyorum.
Umut: Yav çişim var !
Aslan: Mutfaktan salona geçmek yıllar almıyor ve sen çocuk değilsin. Tut.
Umut: Allahım tuvalete bile gidemeyecek hâle getirdi beni bir haftada. 😭
Aslan: Ben mi getirdim Umut !?
Aslan: Benimde kolum kırıldı, bak gıkım çıkıyo mu ? 😑
Umut: Allahtan çıkmıyor. Çıksa ne yapardım valla bilmiyorum. 🤦🏻
Aslan: Nankör, götürmüyorum lan tuvalette. İstediğini yap.
Aslan: Koray'ın çenesi sussun diye geldim bi ağzıma etmediğin kaldı sabahtan beri Aslan yastık Aslan çips Aslan tuvallet. Yeter lan !
Umut: Aşkım valla birşey demedim 💜💜💜
( Görüldü )Umut: Ağzımı açarsam şerefsizim valla bak. N'olur gel artık bak salacağım koltuğa. 😔
( Görüldü )°°°
Koltukta iki büklüm bir sağa bir sola sallanırken Aslan mutfaktan çıkıp yanıma geldi, derin bir nefes verirken dudaklarımı büzüp öpücük attım. Yüzünü buruşturarak kolumdan tutup, yavaşca kaldırdı. Kolumu omzuna atıp destek alarak zıplamaya başladım, hızlı yürüyordu. Bu yüzden tuvalett kapısının önüne geldiğimizde nefes nefese kalmıştım ya zaten. Ağzımdan nefes alıp verirken başımı kaldırdım. Gözlerini kaçırıp kapıyı araladı.
" Ayı falansın ama iyisin galiba sen. "
Durumumuzu fırsata çevirip gergin kaşlarının ortasında dokundum, yüz ifadesi gerilirken elimi itme gibi bir şansı yoktu bu sefer. Biri alıcıda biri de belimdeydi ve bildiğimiz gibi, insanların iki kolu vardı. Anlını ovaladığımda kikir kikir gülmeye devam ediyordum, başını sallayarak elimden kurtulmaya çalışsa da başarılı olamıyordu ve bana karşılık verememesi acayip keyifliydi.
" Umut ! "
Gülümseyerek yüzüne bakıp kaşlarımı kaldırdım. Bir şey yapamazdı şu an bu yüzden istediğimi yapabilirdim, bence.
" Efem aşkım ? "
Gözlerini devirdikten sonra kapıyı kapatıp beni oraya itti, tokmak belime sertçe çarptığı için canım acımış bir dakika önceki keyifli ifademden eser bırakmamıştı geriye. Zar zor ayakta dururken sağlam olan elini başımın yanına koydu ve nefesini verip konuştu. Sakin kalmaya çalışır gibiydi, Aslan'dan alışkın olmadığımız hareketler !
" Elini çekiyo musun çektireyim mi ? "
Battı balık yan gider hesabı başımı sallayıp ' Iı-ıhh ' sesi çıkartarak gülümsedim. Kızmasını bekliyordum ancak aksine, gülümseyerek başını eğip beni taklit etti. Elini karnıma götürdüğünde gözlerim büyüdü.
" Demek ıı-ıh ? "
Elimi anlından çekip karnımda duran eline götürdüm, çok fena huylanırdım ben oradan. Ve şu an çişim vardı !
" No father no ! Demedim valla bişi demedim ! "
Eli hareketlenmeye başladığı sırada çalan kapıyla derin bir nefes verip benden uzaklaştı. Kapıyı açıp kendimi zar zor banyoya atarken içimden gelen kişiye üç tane çikolatalı pasta alacağımı tekrar edip durdum, kurtarıcımdı O benim !
•••
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzak dur ! | Texting• BxB|
Teen Fiction" Tam da burası çok acıyor, şimdi bile. Sevdiğin öperse acın hafifliyormuş, öpsene beni Aslan. Tam da kalbimden. Olmaz mı? Hı? " | Yarı Texting | | Sezon finali verdi gibi bir şey | Gay #5 24/1/20 #3 26/1/20 Teşekkürler..