Aslan: Neden gelmedin?Aslan: Diye soruyor Koray. Ne diyeyim?
Umut: Hastalandım.
Umut: Ama yoldayım, geliyorum.
Aslan: Git zıbar gelip de ne yapacaksın salak!?
Aslan: Diyor Berkay.
Umut: Neden sana söylüyorlar?
Umut: Kendileri yazsa ya?
Aslan: Berkay masanın ayağını tamir ediyor Koray camları siliyor ondan.
Umut: Anladım.
Umut kişisi çevrimdışı
Aslan: Gelme, git dinlen. Ben yaparım senin işini.
Umut kişisi çevrimiçi
Umut: Orada çalışan benim. Sen değil senin yapman saçma olur.
Umut: Yine de teşekkür ederim.
Umut kişisi çevrimdışı
Aslan: Peki.
•••
" Army olduğunu bilmiyordum Umut. "
Burnumu çekip siyah personel kıyafetini hızla üzerime geçirdim, Koray gelmeden hemen önce giyinebildiğim için kendimi tebrik ettim. Maskeyi düzeltip boğazımı temizledim.
" Ordu? Ne alaka? "
Koray'ın durdurğunu göremediğim için ona çarparak durduğumda oflamamak için kendimi tuttum. Şapka ve maskeden önümü zar zor görüyordum ki Koray şapkayı aldıp maskeyi indirdiğinde gizlenmeme gerek kalmamıştı. Yaralarım ap acık ortadaydı şimdi.
Gözleri büyürken yüzümü avucları içine alıp endişeyle incelemeye başladı. Kaşıma dokunduğunda acıyla yüzümü ekşittim, bu daha çok acı hissetmeme neden olmuştu ama şu an umrumda olan bu acı değildi. Az sonra, başıma toplanacak Berkay ve Aslan ikilisinin atarları daha çok endişelendiriyordu beni. Koray inlediğimi gördüğünde ellerini hızla geri çekti. Sessizce ellerini tutup fısıldadım.
" Şş sessiz ol açıkl-"
" BU YÜZÜNÜN HÂLİ NE!? "
" Harika.. "
Sesi duyup koridorun başına gelen ikili, beni görür görmez sinirle alev topuna dönerken sıkıntıyla iç çektim. Abartısız bir saat boyunca, beni döven sokak serserilerini bulup dövmemeleri için üçünü de ikna etmeye çalıştım. Koray sessiz kalabilseydi, dün komşum ile kavga ettiğimi ve bunun bilinmemesi gerektiğini ona söyleyebilirdim. İyi ki de kalmamıştı.
Çünkü bir süre sonra Koray'ın içinden çirkef ve kavgacı bir kabadayı çıkmıştı ve o ana kadar sinirle olmayan sokak serserilerini bulma planları yapan Aslan ve Berkay bam başka bir yönünü gördüğümüz Koray'ı sakinleştirmeye çalışıyordu. Bir an, Alperen salağının üzerine Koray'ı salmayı düşünmemiş değildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzak dur ! | Texting• BxB|
Teen Fiction" Tam da burası çok acıyor, şimdi bile. Sevdiğin öperse acın hafifliyormuş, öpsene beni Aslan. Tam da kalbimden. Olmaz mı? Hı? " | Yarı Texting | | Sezon finali verdi gibi bir şey | Gay #5 24/1/20 #3 26/1/20 Teşekkürler..