Aslan: Umut.Aslan: Öylece çekip gittin mi gerçekten?
Umut: Pardon?
Umut: Sen daha ne yüzle yazıyorsun bana?
Aslan: Umut'um. Lütfen gel, konuşalım.
Umut: En son konuşalım dediğinde ne olduğunu hatırlıyor musun?
Umut: Peki banyoda yaptıklarını. Hatırlıyor musun ne kadar aşağı düşürdün beni?
Aslan: Sarhoştum yemin ediyorum sarhoştum
Aslan: Kendimi kontrol edemedim.
Aslan: Böyle dayanaksız biri değilim ama sevdiğim adam çok güzel.. Sarhoşken kendimi kontrol edemiyorum.
Aslan: Çok özür dilerim Allah benim belamı versin!
Umut: Deme şöyle şeyler!
Umut: Bunca zaman gözlerime her baktığında eski sevdiceğini görürken de sarhoş muydun Aslan?
Umut: Seni bırakıp gitti diye, en ufak sorunda bana kıyarken de sarhoş muydun?
Aslan: Umut.
Aslan: Söz veriyorum dokunmayacağım sana. Ne olursun gel şuraya oturup konuşalım anlatayım her şeyi
Aslan: Bende bilmiyorum ki nasıl kıydım birtaneme..
Umut: Birtanen?
Umut: Ben mi?
Umut: O kadından bahsediyorsun herhalde. Ya da benimle taşak geçmeyi sevdin?
Aslan: Umut
Aslan: Yemin ediyorum sandığın gibi değil
Umut: Anlat da bileyim bari
Umut: Sen seversin yalan atıp beni mutlu etmeyi. Kokum olmadan uyuyamıyormuş, hah.
Umut: Rüyalarında bile o kadını görüyorsun. Bu yüzden uyuyamıyorsun değil mi?
Aslan: Umut.
Aslan: O kadın dediğim, benim öz annem. Ve evet, rüyalarımda bile onu görüyorum.
Aslan: Koray'ın Babası ile kaçtıkları geceyi. Babamın kendini asmaya çalışmasını, Koray'ın çığlıklarını ve Türkan annemin gözyaşlarını..
Aslan: Her şeyi görüyorum. Yaşıyorum ilk gün ki gibi.
Umut: Ne?
Umut: Ha???
Aslan: Onun gibi bakıyorsun Umut. Dünyadaki en değerli şeyin benmişim gibi, hayatına bensiz devam edemezmişsin gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzak dur ! | Texting• BxB|
Teen Fiction" Tam da burası çok acıyor, şimdi bile. Sevdiğin öperse acın hafifliyormuş, öpsene beni Aslan. Tam da kalbimden. Olmaz mı? Hı? " | Yarı Texting | | Sezon finali verdi gibi bir şey | Gay #5 24/1/20 #3 26/1/20 Teşekkürler..