yirmidört

8.3K 499 121
                                    


Koray: İyi misin ?

Umut: Hayır.

Koray: Anlatacak mısın peki ?

Umut: Hayır.

Koray: Bizi endişelendiriyorsun :/

Koray: Şu sıralar moralin hep bozuk, anlıyoruz bir şey oldu ama ne sen ne de Arslan ağabeyim anlatıyorsunuz.

Umut: Nasıl yapıyorsunsunuz bunu Koray ?

Koray: Anlamadım ?

Koray: Neyi ?

Umut: Sana tecavüz eden bir adama neden bu kadar iyi davranıyorsun ?

Umut: Berkay nasıl beni dövmek yerine sıkıntımı anlamaya çalışıyor, nasıl beni affettiniz anlamıyorum

Umut: Bu kadar iyi olmayın. Aslan'ın yaptığının bin katını yapsanız gıkım çıkmaz, hak ettiğimi biliyorum.

Umut: Ben bile kendime iyi yaklaşamazken siz sorun olmadan yapıyorsunuz bunu. Anlamıyorum.

Koray: Ne saçmalıyorsun Umut ?

Umut: Özür dilerim bu konuyu açmanın zamanı değildi. Sadece, kafam pek yerinde değil açıkçası

Koray: Umut sen bana tecavüz etmedin

Koray: Başlarda sınırını geçiyordun evet ama o dönem hepimizin kafası karışıktı. Mantıklı davranan bir kişi bile yoktu akıl verecek ki sonradan toparladık zaten biliyorsun.

Umut: Ne ?

Umut: O gece olanlar neydi o zaman ?

Umut: Aklını çelmiştim,  içip sarhoş olmuştuk. İlişkinizin bir kesinliği yoktu o zaman, sana dokunmaya çalıştığımı çok net hatırlıyorum ben Koray.

Umut: Ağladığını hatırlıyorum. Aklımdan çıkmıyor bu.

Koray: Sana inanamıyorum

Koray: Bu yüzden mi o kadar uzak duruyordun bizden ?

Koray: Dediğin gibi sarhoştuk, üzerime geliyordun ama hiç bir şey yaşamadık biz.

Koray: Ağladığımı gördüğünde sende benimle ağladın. Sarıldın, özür diledin uykuya dalana kadar.

Umut: Ben

Umut: Ben ne

Umut:  Kelimeleri toparlayamıyorum bir dakika

Umut: Sabah öyle dağınık görünce seni ben, ben çok kötü bir şey yaptım sandım. Bir süre sonra siz normal davranınca bende öyle devam ettim. Aslan yüzüme vurana kadar dikkate almadım bu durumu ama sonra çok yandı canım. Kendimi affedemedim.

Koray: Neden aylar önce gelip sormadın bunu !?

Koray: Gerçekten öyle bir şey olsaydı Berkay seni yaşatır mıydı Allah aşkına -_-

Koray: Berkay'ı geçtim Arslan abime söylemez miydim sanıyorsun

Koray: Çok sevdiği adanadan buraya sırf benim için gelen adam seni yaşatır mıydı

Umut: Söyleyemedim işte, uzaklaşmak daha mantıklı geldi. Sen uzaklaşmadın, Berkay yakınlaştı. Anlam veremiyordum, ne salakmışım meğersem

Koray: Bir daha böyle işler yapma, sormadan etmeden acı çekmek gerçekten salaklık. -_-

Koray: Sinirlendim !

Umut: Yine de, taciz ettim.. Özür dilerim, tekrar tekrar..

Koray: Biz seni çoktan affettik, özür dileme artık.

Koray: Hayatımda olduğun için memnunum. Geçmişte hoşlanmadığım biriydin evet ama şimdi aniden yok olsan ne yaparım bilmiyorum. Berkay'ın bir şey olursa kapısını çalacağı ilk kişisin, aynı şekilde benim. Hatta Arslan abimin bile.

Koray: Çevrene gösterdiğin ilgi, yardım etmen. O deli hâllerin, yeri geldiğinde aşırı ciddi bir adama dönüşmen. Herşeyine alıştık biz.

Umut: :')

Umut: Şu an çok mutlu oldum.

Umut: Kendimi sevebileceğim :')

Umut: Nefes almak bile farklı hissettiriyor.


Koray: Hepimiz seni seviyoruz Umut bey.  :)


Umut: Aslan benden nefret ediyor, ne sevmesi ?

Koray: Aaa benim şarjım bitmiş

Koray: Gidim şarja takıyim

Koray çevrimdışı

Umut: Seni yiyeceğim, yanak bırakmayacağım göreceksin sen kaçmayı -_-

•••

Şu konuyu anlatabildiğim için mutluyum, başından beri Umut'un böyle bir şey yapmayacağını düşünüyordum ama konuyu nerede açacağıma karar verememiştim. Olay akışı rezil biri gibi gösterse de Umut'um iyi ya :)

Bu arada, en sevdiğiniz karakter kim ?

Ve neden ' Onu ' seviyorsunuz ?

Uzak dur ! | Texting• BxB|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin