SEZON FİNALİ

6.1K 186 84
                                    


Alp: Tuna'yı öpmek? Sen?
( Görüldü )

Alp: Lütfen duyduklarım şakadan ibaret olsun.
( Görüldü )

Umut yazıyor..

Umut yazıyor...

Umut kişisi çevrimdışı

Alp: Afferin orospu çocuğu afferin

Umut kişisi çevrimiçi

Umut yazıyor.

Umut yazıyor..

Umut: Karanlıktı ve sarhoştuk. Yemin ederim onun Tuna olduğunu fark etmemiştim!

Alp: Aslan sandım dersin şimdi kesin

Alp: Aslan ve Tuna'nın arasında ne kadar boy ve vücut farkı var, eminim biliyorsundur.

Alp: Senden bunu beklemezdim.

Umut: Alp.. Aslan'a hiç bir şey söyleme. Lütfen..

Alp: Sikik herif

Alp: Dua et seviliyorsun piç. Yoksa eğlence olsun diye ortalığı karıştırmaktan geri durmazdım ambaş.

Umut: Sonunda beni sevdiğini itiraf ettin, gözüm açık gitmeyecek geri zekalı. Çok lazımdı beni sevmen zaten.

Umut: Sanki bilmiyorum ekran görüntüsü aldığını. Unuttuysan hatırlatayım, galerimde bikaç! kez yaramazlık yaparken çektiğim fotoğrafların duruyor.

Umut: Tuna'yı üzemem ama seni harcamaktan hiç korkmam, pislik herif.

Alp: Gerçekten.. Tanıdığım Umut'tan eser yok. Sen başka biri oldun.
( Görüldü )

Alp: Ve ben eski Umut'un hatrına susacağım.
( Görüldü )

Alp: Her neyse. İyi geceler.
( Görüldü )

Alp: Bunu diyeceğimi hiç düşünmezdim ama.
İyiki kaybetmişim seni.
( Görüldü )

°

Oflayarak başımı kaldırıp kalabalığa baktığımda kalbim sözlerinin ağırlığı altında eziliyordu. İtiraf etmekten nefret etsem de o piçe değer veriyordum. Telefonum tekrar titrediğinde mesaja bakmadan kafenin küçük odasına ilerledim. Mesajın kimden geldiğini adım gibi biliyor, dün geceden beri kendimi hazırladığım konuşmaya tüm endişelerim ve korkularımla adım adım yaklaşıyordum.

Mert ve Gökhan'ı duvarda bir birlerini yerken gördüğümde yüzümü buruşturup yanlarından geçtim hızla, ah ah. Ter temiz kafemiz ne hale gelmişti. Saat muhtemelen 2 veya 3'tü ve herkes alkollün etkisiyle kendinden geçmişti. Müzik olmadığı hâlde dans eden mi dersin, masanın altında kusan mı tuvalette bağırarak şarkı söyleyen mi ne ararsan vardı.

Uzak dur ! | Texting• BxB|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin