" Bir şey dememe gerek yok, anladın zaten. "Gülümseyerek başını salladı ve yakınıma gelip kulağıma uzandı. Gözlerim oradan oraya koşan Aslan'a takılı kaldı, o kadar kalabalığın içinde tek bakışla onu bulabilmem bile çok şey anlatıyordu.
" Sana bir sır vereyim mi ? "
Başımı sallayıp derin hir nefes aldım. Koray çok iyiydi, harbi harbi iyiydi ve damarına basılmadığı sürece melek gibi biri olduğu herkes tarafından bilinirdi. Kimin ne derdi varsa ona anlatırdı mesela, korkmadan sakınmadan. Sırlarla doluydu ve şimdi o sırlardan birini bana söyleyecekti, kalbim bile yavaşlamış ne diyeceğine odaklanmıştı.
" Aslında- "
" UMUT ! "
Müziğin sesini bastıran bağırtının sahibi hızla buraya gelirken elim ayağıma dolandı, Koray'ı iterek kendimden uzaklaştırıp değneklere uzandım ancak Aslan yakalarımdan tutarak kaldırmıştı beni bir çırpıda. Gözlerinden ateş çıkıyordu sanki, baktığı heryerim yanmaya başlamıştı. Kıp kırmızı olan yüzünü yüzüme yaklaştırdığında gözlerimi yumup bedenimi kastım. Kafa atacaktı.
" KORAY'DAN UZAK DUR DEMEDİM Mİ BEN SANA ! "
Yumduğum gözlerimi açıp yutkundum, kafa atmamıştı. Keşke atsaydı da bu kadar durmasaydı yakınımda. Koray Aslan'ın kolunu tutup bir şeyler söyledi Aslan onu iterek kolumdan tuttu. Tek ayakla zıplamaya başladım, az daha düşecektim.
" Aslan düşeceğim dursana ! "
Durup kan ter içinde kalan bana baktı, ifadesi okadar sinirliydi ki beni şuracıkta dövüp gideceğini düşündüm. Yine, vurmadı. Yakınıma gelip beni kuçakladıktan sonra ilerlemeye devam etti, gözlerimi kırpıştırarak gülerek bana bakan Seda'yla göz göze geldim. Merdivenlerin yarısında durup bana baktı Aslan, yutkunup nefesim tuttum.Deminden beri onu kokladığımı mı anlamıştı ?
"Nefes al beyinsiz. "
Gözlerimi kırpıştırıp derin bir nefes çektim içime, kokusu hoşuma gidiyordu. Kıpırdanıp yere inmeye yeltendiğimde beni zıplatıp daha iyi kavradı ve merdivenleri çıkmaya devam etti. Sondaki kapıyı ayağıyla iterek açıp beni yatağa oturttu ve bir sandalyeyi çekip tam önüme oturdu. Parmaklarımla oynamaya başladım. Ben böyle biri değildim.
Koray ile tanışmadan önce her günüm kavga yapmakla geçerdi, dövüşmeyi iyi bilirdim ve kendimi ezdirecek bir tip değildim. Konu Aslan olunca süt dökmüş kediye dönüyor olmam benim için de şaşırtıcıydı. Demin ettiğim laflardan sonra yüzüne bakmaya utanıyordum, ki ben utangaç biri de değilimdir.
" Gerçeği söyle. Neden Koray'ın peşini bırakmıyorsun ? "
Omuz silktim.
" Onun peşinde olmadığımı söyledim ki ben. Arkadaşım olarak görüyorum onu. "
Sandalyeyi yakınıma çekip oturduğunda yutkundum, çok güzel kokuyordu. Göz atmayı deli gibi istediğim odada onun kokusu heryerdeydi. Derin bir nefes alıp yutkundum.
" Lafımı ikiletme. Neden onu rahat bırakmıyorsun !? "
Dudaklarımı ıslatıp parmaklarımla oynamaya devam ettiğimde çenemden tutup göz göze getirdi bizi. Gözlerimi kırpıştırdım. Pekâlâ, en azından sakindi. Çenemi eline yaslayarak başımı sağa eğdiğimde kaşlarını çatıp elini çekmeye çalıştı, iki elimle elini kavrayıp onu durdurdum.
" Ben senin peşindeyim Aslan. "
Elini çekip ayağa kalktı. Burnumu işaret parmağıyla orta parmağı arasına aldığında boynumu geri çekip şaşkınlıkla ona baktım. Gözlerini boynumda gezdirip tekrar gözlerimle buluşturduğunda yutkundum.
" Bak ufaklık. Ben senin yutabileceğin bir lokma değilim, kendi çapında birilerine yavşa. Koray'dan uzak durduğun sürece ne halt yediğin umrumda değil. Anladın mı ? "
Omuz silkip başımı salladım. Burnumu serbest bırakıp kapıya ilerlediğinde ayağa kalkıp dikkatle yürüyerek ona yetiştim. Kollarımı beline dolayıp yanağımı sırtına sürttüm.
" Doğum günün kutlu olsun. Nice benli yıllara. "
Ellerimi tutup başını yana çevirerek bana baktığında çenemi sırtına yaslayıp gülümsedim. Kaşlarını çatıp bileğimden çekerek sırtımı kapıya yasladı, işaret parmağını şakağıma bastırıp sinirle konuşurken bile gülümsemeye devam ettim. Ne ?
Onu sinir etmek hoşuma gidiyordu.
" Kıt mısın lan sen ? Az önce dediklerimi anlamadın mı beyinsiz ? "
Omuz silkerek şakağımdaki elini tutup yüzümü eline yasladım, inatçılığımdan asla vazgeçmeyen biri olarak bu adam beni sevecekti !
" Anladım aşkım anladım. Ama sende şunu unutma, ben Umut'um ve kafaya koyduğumu elde etmeden rahat duramam. "
Beni itip kapıyı açtı, koridorda sabır dileyerek ilerlerken arkasından bağırdım.
" Rahatıma düşkünümdür ! "
•••
Bölüm depoladım son gaz devam ! Xd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzak dur ! | Texting• BxB|
Teen Fiction" Tam da burası çok acıyor, şimdi bile. Sevdiğin öperse acın hafifliyormuş, öpsene beni Aslan. Tam da kalbimden. Olmaz mı? Hı? " | Yarı Texting | | Sezon finali verdi gibi bir şey | Gay #5 24/1/20 #3 26/1/20 Teşekkürler..