Umut: Öyle bir yerde bırakıp gittiğim için üzgünüm.
( Görüldü )Umut: Gitmem gerekiyordu. Kırılmaman ve kırılmamam için.
(Görüldü)Umut: Şimdi sus ve beni dinle.
(Görüldü)Umut: Oku falan işte ne sikimse
(Görüldü)Umut: Seninle tanışmadan önce, hatta Korayla tanışmadan önce.
(Görüldü)Umut: Ailevi sorunlardan kaçmak için birileriyle birlikte oluyordum ve kavgalara karışıyordum. Kafamı dağıtmak için.
(Görüldü)Umut: Şu an anlatamayacağım şeylerle büyüdüm. Sorma. Sorumluluk almak nedir öğretmediler. Sevmek, sevilmek aslında ne bilmiyordum. Başka tenleri denemek sevgi gibi bir şeydi benim için. Dedim ya, bilmiyordum işte.
(Görüldü)Umut: Sonra Korayla tanıştım.
(Görüldü)Umut: Yaptığım hatalara rağmen bana sevgiyi öğretti. Yaptıklarıma rağmen beni bırakmadı. Durmadan kavga ediyorduk, uzaklaş diyordu. Sonra gelip sarılıyordu. Ve tekrar gidiyordu. Bana neden sarıldığını çok sonradan öğrendim.
(Görüldü)Umut: Uzaklaş diyordu ama yaptıkları beni iyi bir insan olmaya yaklaştırıyordu yavaş yavaş.
(Görüldü)Umut: Sonra sen geldin.
(Görüldü)Umut: Bir güzel dövdün. Sövdün de.
(Görüldü)Umut: Ama pansuman yapan da sendin. Döven de.
(Görüldü)Umut: Zarar verende sendin iyileştiren de.
(Görüldü)Umut: Söven de sendin ilgi gösteren de.
(Görüldü)Umut: Ne zaman sana tutuldum bilmiyorum. Küçük bir hoşlantıdan aşka dönüşürken hisslerim ben büyüdüm.
(Görüldü)Umut: Koray sayesinde sevgiyi, Berkay sayesinde kardeşliği öğrendim.
(Görüldü)Umut: Senin sayende aşkı.
(Görüldü)Umut: Biliyorum, yavşak piçin tekiydim. Tavrım, davranışlarım tam bir pislik gibiydi.
(Görüldü)Umut: Ama dedim ya, büyüdüm. Sevgiyi bu yaşta öğrenmeyi ben istemedim. Çok daha önce olgunlaşmam gerekliydi.
(Görüldü)Umut: Ama artık öyle olmadığımı biliyorum.
(Görüldü)Umut: Evet seni istiyorum. Benim olmanı istiyorum.
(Görüldü)Umut: Sana doya doya, çekinmeden dokunmak istiyorum.
(Görüldü)Umut: Ellerini bedenimde istiyorum.
(Görüldü)Umut: Dudaklarını dudaklarımda.
(Görüldü)Umut: Kalbini kalbimde.
(Görüldü)Umut: Sandığın gibi sabah çekip gitmek için değil. Seninle kahvaltı yapmak için uyanmak istiyorum.
(Görüldü)Umut: Sadece bedenini değil, kalbini de istiyorum ben Aslan.
(Görüldü)Umut: Bana inanmazsan seni suçlayamam..
(Görüldü)Umut: Sadece düşün.
(Görüldü)
Umut: Bunun bir şaka olmadığını, benim O ilk tanıdığın Umut olmadığımı anla. Lütfen anla..
(Görüldü)Umut: Şimdi hiç bir şey deme bana.
(Görüldü)Umut: Ben oraya gelene kadar düşün ve ben karşına geçtiğimde kararını bana söyle.
(Görüldü)Umut: Seni seviyorum.
(Görüldü)Umut: Kendine ve diğerlerine iyi bak.
(Görüldü)Umut kişisi çevrimdışı
•••
Selam, nabersiniz?
Ben hastayım •_•
Ama konu bu değil. Evet normalde haftada üç gün gelen bölümler şu sıra her gün geliyor.
Bu 15-20 gün içerisinde beni sık sık bölüm atarken göreceksiniz. Tüm yayımda olan kitaplarıma depoladığım veya yeni yazmakta olduğum bölümleri atabildiğim kadar atacağım. Ancak ramazan geldiğinde bölüm atacağımı hatta yazacağımı sanmıyorum, buraya girer miyim onu bile bilmiyorum. 🤷🏻🤷🏻🤷🏻
Ve bir diğer konu..
Geçenlerde sevdiğim, değer verdiğim yazarların bulunduğu kategoride Uzak Dur'un 12. sırada olduğunu söylemiştim.
Şu an 9.sırada..
Yani..
Duygularımı iyi anlatabilen biri değilim. Şu an zorlanıyorum. 🤦🏻
Sadece, mutlu oldum. Evet, demek istediğim bu.
Mutluyum.
Hayalet okuyucuların bir kısmı vote vermeye başladı. Beni dikkate aldığınız için teşekkür ederim, umarım geri kalanlar sizi örnek alır.
Hadi eyv
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzak dur ! | Texting• BxB|
Ficção Adolescente" Tam da burası çok acıyor, şimdi bile. Sevdiğin öperse acın hafifliyormuş, öpsene beni Aslan. Tam da kalbimden. Olmaz mı? Hı? " | Yarı Texting | | Sezon finali verdi gibi bir şey | Gay #5 24/1/20 #3 26/1/20 Teşekkürler..