oniki

10.6K 633 106
                                    


Aslan: Dur orada Umut !

Umut: Nerede ?

Aslan:  Şu an her neredeysen orada dur. Kovalamaca oynamıyoruz !

Umut: Şey ama ben hiperaktifim. Duramam ki yerimde.

Aslan: Menemeni beğenmedim diye üç saat oturdun o sandalyede, nerenin hiperaktifliği bu ?

Aslan: Gördüm seni, kal orada !

Umut: Hı-hı kalırımda zatenn

Aslan:  Oğlum neden kaçıyorsun bir dur yerinde anasını satayım.

Aslan:  O değneklerle nasıl ortadan yok olabilmeyi becerdin !?

Umut:  Utanıyorum şu an bulma beni.

Aslan: Neyden ?

Umut: Ya demin çok havalı konuştum

Umut: Bünye kaldırmadı domates gibiyim şu an bulma beni daha iyi sonra konuşalım.

Aslan: Tamam.

Aslan çevrimdışı

°°°

Derin bir nefes verip başımı duvara yaslayarak karanlık ortamda dans eden insanlara baktım. Değneklerle hızlı hareket etme gerçekten çok zordu, neyse ki kalabalığın boy ortalaması işimi kolaylaştırmıştı. Kaşlarımı çatarak telefon ekranına baktım.

" Tamamına sokayım. "

" Bir şey mi dedin ? "

Bardağı gözüme sokan Koray'a sokulacakken kendimi geri çekip koladan bir yudum aldım. Kaşlarını çatarak beni izlemeye başladı, yutkunup ona bakmamaya çalıştım. Ondan hoşlanmıştım, onu kırmıştım, taciz etmiştim. Düşünmeden yaptığım şeyler yüzünden zor anlar yaşamıştı ve küçücük bir özürle beni hemen af etmişti. Onun kalbi en az yüzü kadar güzeldi.

" Artık şakaklarımı öpmüyorsun. "

İç çekerek başımı salladım. İki şakağında da küçük birer ben vardı, her zaman oradan öperdim.Her sabah kafeye gider, akşam olana kadar onun her hareketini izlerdim. O davranışlarıma rağmen beni seven belki de tek kişi Koray'dı.Olduğum gibi davranmaktan çekinmeyeceğim tek insana zarar vermiştim ve şimdi kalbim ağrıyordu ona bakarken. Bu yüzden olabildiğince uzak duruyordum ondan.

" Neden öpmüyorsun artık ? "

Dudağımın kenarı yukarı kalkarken içimde oluşan çocuksu sevinçi umursamadım. Ona bakmak için yanıp tutuşan gözlerimi daha fazla uzak tutamayarak ona çevirip omuz silktim. Dudaklarını bükerek bana yanaşıp başını omzuma yasladı, yutkunup yanağımı başına yasladım.

" Aslan abim geldiğinden beri hep onunlasın. Bu gidişle ona aşık olursun ben diyim. "

Gülerek yanağımı saçlarına sürttüm. Sadece beş dakika böyle kalsak yorgunluğum geçerdi.

" Sana bir sır vereyim güzellik. "

Geri çekilip gözlerimin ta en içine baktı, ne söyleyeceğimi bilir gibi gülümsedi ve kalbim tekledi.

•••

Bir süre yeni bölüm gelmeyecek.

Uzak dur ! | Texting• BxB|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin