memandangkan esk sy bz so sy update double rini - please enjoy ur reading ❤ || and this beautiful cover is from airuml tq dear .
A.R.T.S
12____
Coffee buatannya ditatap kosong. Kepulan wap dibibir cawan itu seakan kabus yang membawa ingatannya kembali pada lelaki itu. Perbualannya dengan Daneiel Haxer Black yang jelas tidak akan terpadam dari ingatan. Tersimpan kemas dalam kotak fikirannya.
" aku anggap apa yang kau katakan ni ... bermaksud - sebuah peluang. Peluang yang aku tahu , aku tak akan dapat lagi jika aku ...sia-siakannya. Kenyataan kau tadi , bermaksud kau ... sedia untuk beri peluang untuk kita berdua. Bersedia untuk ... merancang future yang ada kau juga aku - "
" - dan kali ni , kau akan terlepas lagi dari dakapan aku. Aku tak akan biar kau tinggalkan aku ... dan aku pun tak tinggalkan kau. Dan kalau - ini adalah kemuncak kehancuran aku , so fuvk them all . Aku rela hancur ... asalkan aku dapat bersama kau... meski segalanya hancur musnah ... asal kau ada disisi aku - aku akan berjuang habis-habisan, to keep you close. "
Cawan itu dibawa ke ruang tamu. Serentak matanya melirik pada skrin TV yang kebetulan sedang memaparkan berita terhangat tika ini.
Duduk dilabuhkan disofa bertentangan dengan skrin TV itu.
Potret wajah Daneiel Haxer Black yang terpapar disrin itu membuatkan Estella pantas menaikkan volume." - terkini , pernyataan oleh business man terulung Demerez Black telah menggemparkan seluruh ibu kota malam ini. Rata-rata netizen dan para wanita diluar sana meluahkan rasa hampa sebaik sahaja pernyataan mengenai anak beliau, Daneiel Haxer Black akan menamatkan kehidupan bujangnya hujung tahun ini"
" dikhabarkan juga bahawa anak sulung kepada Demerez Black dan Elise Kimberlin Black ini akan melangsungkan pertunangannya dengan seorang wanita yang tika ini masih dirahsiakan identitinya. Namun - sumber kami menyatakan bahawa wanita ini berkemungkinan besar salah seorang doktor yang bertanggungjawab dalam pembedahan Daneiel Black beberapa tahun lepas- yang juga dikatakan sering dilihat bersama lelaki itu beberapa tahun ini. Pernyataan penuh masih belum dinyatakan oleh Demerez Black mahupun Daneiel Black sendiri , "
" namun begitu, rata-rata netizen menyatakan kegembiraan mereka atas keputusan itu dan menyatakan bahawa perkahwinan pasangan ini bakal menjadi topik hangat tahun ini. Tidak terlepas juga luahan tidak puas hati netizen yang menganggap berita ini hanya mainan bisnes semata-mata selagi belum ada pernyataan penuh daripada tuan badan sendiri iaitu Daneiel Black.
Seterusnya - kita ke segment kesihatan "Estella menundukkan wajah , merasai beban berat yang menjengah didada. Wajah doktor wanita itu terbayang dibenak memorinya, menambahkan lagi rasa hati yang kurang senang.
Bibir merengus halus tatkala perasaan negatif meluap-luap naik ke jiwa raga.Lantas kepala digeleng cuba menidakkan rasa hati.
" - dia bukan milik kau sepenuhnya ... kau - seriously kau tak patut fikir macam perampas Este. Kau bukan perampas "
Rengusan halus melata dibibir lantas rambut diraup kebelakang.
Bibir diketap lembut apabila memori kembali pada bicara lelaki itu." aku sanggup lepaskan semuanya demi peluang ini. Tapi aku perlu tahu - sama ada kau sanggup bersama-sama lalui perjalanan ni dengan aku . Aku perlu tahu - andai kau ragu-ragu , yang bakal buat kau undur diri. "
YOU ARE READING
A Reason To Stay
Romancestatus:complete This book is a sequel from A SINGLE TRUTH. Before you proceed, please do read A Single Truth in advance.