S Thomasem a Chuckem trávit Vatru bylo více než skvělé. Dozvěděla se o dalších vzpomínkách dvou chlapců, kteří tu také nebyli moc dlouho , ale poznala že Thomas ví o čem mluví. Chuck kolikrát jen přikývl, nebo se zasmál nějakému vtipu, který Thomas řekl. Zkrátka se dokázala cítit mnohem lépe, než když přijela v Kleci celá vystrašená a s ustavičným strachem který ji způsobil pocity, že jí něco ždímá žaludek.
Celou dobu, co si trojice povídala, nenarazila ani jednou na hrůzy za vysokými hradbami. Stále totiž mluvili o různých zážitcích a příjemných momentech tady v Placu.
Chuck z nenadání stoupl ze svého místa na trávě u teplého ohně. Thomas ho přejel pohledem." Už jdeš spát? " zeptal se a upil ze svého džbánku nějaké zlatavé tekutiny.
" Jo, začíná mě přemáhat únava a nechci o něco z tvého vyprávění přijít, takže zítra u snídaně. Dobrou lidi. " popřál Chuck a za chvíli už mizel z dohledu.Dívka se dívala jak odchází a poté se pohledem vrátila k Thomasovi.
" Půjdeme si taky lehnout? " položila otázku a Thomas se na chvíli zamyslel, potom se podíval na druhou stranu.
" Klidně běž, já půjdu spát až to zabalí všichni. Ještě potřebuju mluvit s Minhem a Newtem. " odpověděl Thomas.
" Dobře, " zvedla se a chtěla odejít, ale Thomas ještě zřejmě neměl domluveno.
" Počkej, " zvolal a došel ji. Tázavě se otočila a než stačila cokoli říct, Thomas ji dal do ruky tu láhev s tekutinou.
" Dej si. " přikázal a ona si ho sjela pohledem.
" Co to je? " zeptala se.
Thomas se zasmál a rukou pokynul, aby se napila.
Dívka tak učinila a jak rychle se napila, tak rychle onu příšernou věc vyvrhla z úst do trávy.Jako by se do její mysli tajně vkradl záblesk něčeho, co z ničeho nic poskládalo rozumná písmenka, jak šli po sobě.
A L E X A N D R A
Bylo to její jméno.
" Thomasi... " upozornila a všechno šlo teď stranou.
Thomas zvážněl.
" Všechno je v pohodě? " ujistil se.
Dívka odlepila oči ze země a pohlédla mu do očí. Široce se usmála.
" Jsem Alexandra. " řekla tiše, ale přesto tak nadšeně, že to Thomas musel slyšet.
" Alexandra? " zeptal se Thomas a následně se stejně tak nadšeně zasmál.
" Hej, kluci! " zakřičel na ostatní a oni se naráz otočili.
Thomas na ni ukázal prstem a zvolal :" Je to Alexandra! Už si pamatuje své jméno! " a jakmile to udělal, všichni opustili svá dosavadní místa a nastal hluboký potlesk, přičemž Alexandru pár kluků chytlo a vysadili si ji na svá ramena." Na Alex! " zvolal jeden z nich a ostatní začali ječet.
Pro Alexandru to bylo zvláštní. Cítila se dobře, ale zároveň trapně. Zdálo se jí, že kluci tohle mysleli opravdu vážně, to štěstí a lásku, co z nich vyzařovalo.
Po dlouhém poskakování sem a tam, kdy myslela že to její žaludek už nezvládne, ji postavili na zem a Alby Alexandře podal nápoj, který ji před tím nabídl Thomas. Trochu rozklepanýma rukama si jej vzala a napila se.
"Teď, " začal Alby, " jsi jedna z nás. " dokončil svou větu a opět nastal hlasitý potlesk.
ČTEŠ
THE LAST SMILE [Thomas] - TMR FF - Dokončeno, probíhá korekce✓
FanfictionI. Díl trilogie "Co tam vůbec je?" Zeptala se zaraženě. Thomas se pousmál, přihmouřil oči a podíval se jí do očí. "Labyrint." *** Příběh o dívce, která žije v Placu mezi několika klukama. Jednoho dne přijede mezi Alexandru a ostatní Placery další...