XII. "She probably is dead"

348 15 2
                                    

Alexandra ležela na boku,  čelem vzad Chuckovi,  a přemýšlela. Poslední dobou toho bylo opravdu hodně a to ani nepominula fakt,  že je tady teprve chvíli a už tolik starostí.

Povzdechla si a vyhoupla si do sedu.

"To nemá smysl." pronesla s očima upřenýma na vzdálenou Východní bránu,  která byla ještě otevřená.

"Co nemá smysl?" zareagoval poněkud zmateně Chuck a přestal si hrát s figurkou.

Alexandra se na něho podívala a smutně se pousmála.

"Dělat,  že se nic neděje." odpověděla a znovu se položila,  tentokrát na záda.

"Nevím o čem mluvíš." zamračil se nechápavě Chuck.

Dívka zavřela oči,  načež se alespoň na chvíli chtěla přestat zabývat vším špatným -  což byl tentokrát Thomas. Ne že byl on tím špatným,  ale zkrátka si díky tomu snu si uvědomila,  že možná se v přítomnosti toho hnědookého kluka už nebude chovat tak,  jako před tím. I
když, svým způsobem se jí Thomas líbil hned,  když ho uviděla.

Otevřela oči a pohlédla na Chucka.

"Chucku? Můžu se tě na něco zeptat?" zeptal se,  ale než stačil cokoliv odpovědět,  přerušil ji velice známý zvuk.

Přijížděla Klec.

"Potom, " odpověděl Chuck a oba dva vstali ze svých míst a následně se rozběhli k danému místu,  jako všichni ostatní.

Když doběhli,  Alexandra si všimla,  že se hodně Placerů dohaduje,  co se asi tak může dít.

"Minho,  co se děje?"  zeptala se Alex svého kamaráda,  který jen zakroutil hlavou a rozhlédl se kolem sebe.

Měla jsi být poslední.

Ozval se v její hlavě opět ten ženský hlas a Alexandra sebou nepatrně trhla. Náhle strnula. Sakra,  co se to děje? Ta věc v její hlavě jí právě teď řekla něco,  co absolutně nedávalo žádný smysl a ještě k tomu to bylo divné...

"Newte,  kdo tam je?" zavolal jeden kluk a vytrhl tak Alexandru z přemýšlení.

Zamrkala a podívala se před sebe,  když si uvědomila,  že Klec je otevřená.

"Je tam další holka!" odpověděl Newt a mezi Placery se teď strhlo šuškání o té nové holce,  ale Alex se nějakým způsobem ulevilo,  že tu nebude sama.

"Asi je mrtvá." dodal a všichni ztichli a okamžitě se nahrnuli ke Kleci blíž, i když už ní byli patrně blízko.

Alexandra se snažila sebevíc prorvat přes dav kluků,  aby ji viděla a nakonec se jí to podařilo.

Když ji uviděla okamžitě se zamračila. Ta holka vážně vypadala jako by byla mrtvá,  ale k tomu všemu ji byla povědomá.
Newt se k ní sklonil a hned na to z její ruky vytáhl papírek. Ona mrtvá dívka z ničeho nic zalapala po dechu a otevřela oči. Měla je oceánově modré.

"Všechno se změní." vykoktala ze sebe a hned po tom zase upadla do bezvědomí.

Alexandra nevěřícně vykulila oči a poté se přistihla,  jak do té holky propaluje zrakem díru.
Odvrátila zrak a podívala se na Newta,  který byl bílý jako stěna.

'Ona je poslední. Úplně.' přečetl nahlas papírek a pohlédl na všechny přítomné.

"Cože?" zeptal se s přivřenýma očima.

"To je divný teda..." řekl Gally,  který se z čista jasna objevil za Alexinými zády.

Podívala se něho a ihned se podívala někam jinam,  protože si ji zmiňovaný podezíravě prohlížel. Poté si uvědomila svou chybu a vzdorovitě se mu podívala do očí.

"Co je?" zeptala se ostře.

Upřímně ji už nebavilo Gallyho zamračené pohledy.
To za to snad může,  že jsou uvězněni v nějakým pitomým Labyrintu? Náhle se ale zarazila. Co když ano?

Gally ji neodpověděl a upřel oči na bledou dívku,  která stále ležela v Kleci.

"Nepřijde vám divný,  že se ty dvě frasačky objevily tak krátko po sobě?" rozhodil rukama a Minho ho ze zadu štípl do ruky.

"Zavři hubu a přestaň ji pořád podezírat." zasyčel mu do ucha a otočil se za sebe.

"Kde je ten ztracený grind Jeff?" zaklel, načež mu lékař poklepal na rameno.

"Jsem tady,  debile." odsekl a přešel blíž ke Kleci.

"Pojďte tu holku někdo vytáhnout a odnést ji k nám. Nevypadá vůbec dobře, " poslední větu si řekl spíše pro sebe,  ale Alexandra ho slyšela docela zřetelně.

Netrvalo dlouho a kluci už dívku nesli do dřevěného stavení,  které sloužilo jako ošetřovna.
Alexandra však dlouho neotálela a rozběhla se k nim,  lépe řečeno za Jeffem.

" Chceš pomoct?" zeptala se starostlivě,  protože si všimla,  že tu jeho pomocník Clint není.

Meďoch se na ni upřímně usmál.

"Jsi hodná,  bažo,  ale ne." odpověděl mile a přidal se k davu kluků,  kteří dívku vlekli pryč od Klece.

Alex,  kde je Thomas?

Alexandra se trochu vyděšeně rozhlédla kolem sebe,  protože tento hlas neznala.
Patřil dívce. Byla si tím stoprocentně jistá,  že patřil dívce.
Další divná otázka. Které,  když je tu jedině ona a ta holka,  která je v bezvědomí? Situace už přestávala dávat veškerý smysl.

Ten večer Alexandra seděla skoro sama v jídelně a štourala se v jídle. Vlastně ani nevěděla,  co pořádně dělá.
Byla smutná. Byl to upřímný smutek,  který ještě tady v Placu nepoznala. Byla na jednu stranu ráda,  že tu ta holka je ale na druhou stranu ji to hrozně štvalo. Chuck od události,  kdy se ta podivnost objevila, mluvil jen o ní a vlastně se jaksi s ní přestal bavit a bavil se jenom s Newtem, se kterým,  když náhodnou něco zaslechla,  se bavili jen o té holce. Nikdo jiný ji už žádnou pozornost nevěnoval. Nebyla to žárlivost,  to ne,  jen se prostě bála,  že díky ní je může ztratit. Ani nevěděla jak by je mohla ztratit,  když se z tudma ještě nedostali a nemůže jak utéct,  ale prostě to bylo tak. Thomas o ní sice možná ještě nevěděl,  avšak u něho se bála nejvíc. U člověka,  ke kterému nejspíš skrývá tajné city... 
I když se na ní ostatní teď vybodli,  našel se přece jen jeden,  který k ní teď přišel a skoro až se starostí si ji prohlížel.

"Děje se něco,  Minho?" zeptala se a nuceně se usmála.

Asiat ji však úsměv neoplatil,  naopak se zatvářil ještě víc starostlivěji.

"To mi řekni ty." odpověděl ji a přisunul si židli blíž k ní.

Alexandra si povzdechla,  protože možná zrovna Minhovi by se mohla svěřit s tím,  co se děje.

A tak odhodila svou krycí masku.

Tuhle kapitolku mám už celkem dlouho zveřejněnou, ale... Když tohle je píšu je 19.4.2019, prosím přečtěte si to.
Psala jsem, asi tak minulý týden, že nevím ,kdy další kapitola vyjde, skrz špatnej mobil. Momentálně mám už nový, a tak pokud to půjde dobře, vyjde další kapitola ještě před Velikonocemi. Nebojte se, nepřestávám psát 🥰.
Doufám, že to chápete a ještě chvíli počkáte.

Mám Vás moc ráda a děkuji!✨

Vaše Zichia01

THE LAST SMILE [Thomas] - TMR FF - Dokončeno, probíhá korekce✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat