*Мислите на Изабел*
Стоях отвън и чаках Джъстин да дойде. Нямах търпение да го видя и също така исках да разбера какво е намислил. Каза, че има идея, но не спомена каква. А и аз не бях в настроение да го разпитвам. След секунди черно матирано БМВ спря пред мен. Веднага се усмихнах, когато видях човекът в колата.
-Здравейте, бъдеща госпожо Бийбър. - поздрави ме той с идеалната си усмивка.
-Какво? - засмях се и поклатих глава - Какъв е планът Ви, господин Бийбър? - отвърнах му шеговито.
-Ще разберете, госпожице. Всяко нещо с времето си. - намигна ми - А сега се качвайте в колата си и карайте след мен.
-Но къде отиваме? - погледнах го объркано, а той се подсмихна.
-Не бъдете прекалено любопитна. - предупреди ме, а аз му врътнах очи и се качих в колата, която той ми беше дал. - И не ми въртете очи! - провикна се и започна да шофира, а аз го следвах. След минута телефона ми звънна. Беше той. Усмихнах се, когато видях името му на екрана и отговорих на обаждането като го пуснах на високоговорител.
-На къде си се запътил? - попитах го и се засмях като все още карах след него.
-Прекалено си бавна. - присмя ми се.
-Хей! Я тихо! - скарах му се и за пореден път чух смеха му.
-Този го изпреварваме. - предупреди ме той и аз естествено го последвах.
-Не отговори на въпроса ми.
-Какво? - направи се на неразбрал.
-Не познавам много добре този град, но имението не е натам. Отиваме по навътре в града, а? - попитах го.
-Толкова си любопитна. - той отново ми се присмя - Не се прибираме вкъщи, знаеш това. Просто ме следвай. - каза ми, а аз въздъхнах с досада.
-Добре, добре. - отговорих.
След малко се намирахме в най-оживената част на града. Улици изпълнени с магазини, салони за красота, заведения. Джъстин зави в една улица до една наистина огромна сграда. Бих казала, че е небостъргач. Той спря на един паркинг зад сградата и аз последвах примера му. Излязох от колата и я заключих, след което отидох до него.
-Какво правим тук? - попитах го и погледнах към високата сграда.
-Красива е нали? - отвърна на въпроса ми с въпрос.
YOU ARE READING
My new life. - book 1 (BG fanfiction)
FanfictionДжъстин Бийбър е син на един от най-богатите и известни бизнесмени в света. Живее в огромно имение и никога не е бил лишаван от нищо. Той загубва ума си по момиче, което никога не е предполагал че може да хареса, момиче в което не трябва да се влюбв...