*Мислите на Джъстин*
Изабел беше със секси черна рокля и маратонки. Косата и беше накъдрена леко и нямаше много грим. Точно това харесвам в нея. Не е като останалите. Не се притеснява да отиде на дискотека с маратонки и почти без никакъв грим. Защото тя си е красива точно така.
-С коя кола сме? - попитах я когато влязохме в гаража.
-С коя кола? - попита София, но когато видя колекцията ми разбра че въпросът е излишен.
-Ти си реши. - повдигна рамене Изи и се засмя. Беше толкова сладка. Грабнах едни ключове от таблото и се качихме в една от колите ми. Започнах да карам към клуба и не след дълго бяхме там. Паркирах на един паркинг и слязохме.
-Това ли е клуба? - попита София и го посочи.
-Да. - отговори Изабел.
-Защо не ми каза? Луда ли си? Тук сумата за да влезеш струва колкото... - прекъснах я.
-Спокойно. Аз плащам. - засмях се.
-Изключено. - каза категорично тя.
-Хайде само този път. - намигнах и. Тя се замисли, но накрая се съгласи разбира се.
-Добре, да отиваме. - въздъхна и направи недоволна физиономия. Изабел се засмя и тръгна след приятелката си, но аз я дръпнах и я опрях в мен. След това погледнах очите и и я целунах.
-Няма да мога да те целувам, когато влезем там. - опрях челото си в нейното.
-Знам. - прошепна тя. -Но спокойно. Ще си изкараме страхотно. - каза тя и помилва лицето ми. Почувствах се както никога преди и затворих очи.
-Няма да позволя на никой да те докосне или да ти направи нещо, чу ли?***
Пред клуба беше пълно както винаги. Видях приятелите си и със София и Изабел отидохме при тях. Всички бяха тук. Райън, Зак и Рейчъл, Итън, Дария и Крис, както и Майк. Със разочарование установих, че и Наташа е тук. Реших да не обръщам внимание.
-Хайде. - хванах Изабел за талията и застанахме на опашката, но тя се отдръпна. Това не ми хареса и я погледнах, а тя повдигна рамене.
Платихме си и влязохме вътре. Естествено нашето сепаре беше най-голямото от тук. Клуба бързо се напълни и всички започнаха да танцуват. Дария, София и Изабел се бяха отделили в страни и си танцуваха. Изабел изглеждаше адски секси. Рейчъл и Зак се натискаха, а погледът на Итън постоянно беше в момичетата. Първоначално си помислих, че зяпа моето момиче, но след това отиде да танцува с тях и се заговори със София. Аз Раян, Майк и Крис си говорихме. Не че ги слушах много. Погледът ми беше съсредоточен върху Изабел. Беше много щастлива.
-Братле, доведената ти сестра...- започна Майк и облиза устни.
-Не е кой знае какво. - намеси се Наташа в разговора ни. - В смисъл...погледни тези дрехи. Обикновена рокля с маратонки. Сериозно ли?
-Много е секси. Бих я чукал цяла нощ без да спирам. - продължи Майк, а аз се засмях нарочно.
-Да, чудесно. По-добре млъкни. - казах му.
-О, какво? Пак ли ще ми се ядосваш заради нея? - погледна ме тъпо той - Ставаш смешен, братле. Погледни я. Не е ли супер секси?
-Така е. Обаче не ми е приятно да говориш така за нея.
-Какво ти пука, по дяволите. Тя не ти е истинска сестра. - каза той и изчезна от погледа ми.
-Спокойно, брат. - потупа ме по рамото Крис.
-Да, знаеш го че е такъв. Държи се като разгонен пубер. - добави Раян.
-Той си е такъв. - казах с пренебрежение. Усетих как едни ръце ме прегръщат отзад и започват да ме движат в ритъма на музиката.
KAMU SEDANG MEMBACA
My new life. - book 1 (BG fanfiction)
Fiksi PenggemarДжъстин Бийбър е син на един от най-богатите и известни бизнесмени в света. Живее в огромно имение и никога не е бил лишаван от нищо. Той загубва ума си по момиче, което никога не е предполагал че може да хареса, момиче в което не трябва да се влюбв...