Малко по-късно майка ми се отби при мен, за да види дали наистина съм сърдита. Не бях, естествено. Поговорихме си доста, а след това тя отиде да си ляга. Беше късно. Навън все още валеше адски силно и имаше гръмотевици. Реших да пооправя малко стаята си. Взех чантата си от леглото, за да я преместя, но вътре забелязах оранжевата тениска на Джъстин с която беше днес. Оставил я е в чантата ми, а тя беше мокра. Глупак. Взех тениската му и се запътих към стаята му. Влязох без да чукам, разбира се. Вътре беше тъмно, но когато влязох той светна нощната си лампа и ме погледна.
-Забравил си тениската в чантата ми. - казах и я хвърлих небрежно на леглото му - И следващия път не я прибирай мокра там, ако обичаш. - добавих и тръгнах да излизам от стаята му, но той буквално скочи от леглото и ме догони.
-Чакай, Изи. - каза и ме хвана за ръката като ме обърна с лице към него. - Не ми се сърдиш наистина за одеве нали? Само се шегувах.
-Не се сърдя. Но не искам нашите да мислят, че те харесвам. - обясних.
-А не е ли така? - попита ме.
-Така е. - въздъхнах и погледнах надолу - Но не искам те да го знаят. Какво ще си кажат за мен?
-Какво толкова? Харесала си момче. - повдигна лицето ми като го хвана в шепите си.
-Но това момче ми е брат. - засмях се, а той ме целуна за кратко и ме погледна в очите. След това ме целуна отново и ме притисна към вратата на стаята. Нямаше как да не отвърна. Исках го.
-Остани да спиш при мен. - каза и целуна врата ми.
-Някой може да ни види. - прошепнах и се опитах да се отдръпна.
-Сами сме на целия етаж. Никой няма да дойде. - целуна устните ми - А и ще заключа.
-Добре. - съгласих се, а той врътна ключа и ме вдигна. Постави ме на леглото и ме целуна. Аз му отвърнах и започнахме да се натискаме. Той хвана задника ми и изстенах. След това премахна сутиена и блузата ми и започна да си играе със зърната ми. Отново ме целуна, а аз отвърнах на целувката, но гръмотевицата отвън ни прекъсна и се отдръпнахме. - Май е по-добре да лягаме. - засмях се, а той кимна. - Един и половина през нощта е. А утре щяхме да ставаме рано, за да тичаме. - казах му докато навличах блузата си.
-Ще станем, не се притеснявай. - каза той и ми направи знак да легна до него. След това ни зави и се гушнахме. Усещах надървения му пенис опрян в бедрата си. Телефона ми издаде звук че съм получила съобщение. Помислих, че е от София и го взех. Не беше от нея. - Какво има? - попита Джей и надникна в екрана на телефона.
-Наташа. - Извинява се за днес.
-Да бе. Тя го направи нарочно. Сигурен съм. - каза Джъстин.
-Няма значение. Ще и напиша, че няма проблем. - така и направих, но тя написа и да се извиня на Джъстин от нея, когато го прочете той се засмя. Написах и добре, но тя продължи да пише, че до някъде не и харесва че с Джей сме толкова време заедно. На това това реших просто да не отговарям. - Жалко. Това не го решава тя. - казах му и го целунах страсно, а той отвърна.
KAMU SEDANG MEMBACA
My new life. - book 1 (BG fanfiction)
Fiksi PenggemarДжъстин Бийбър е син на един от най-богатите и известни бизнесмени в света. Живее в огромно имение и никога не е бил лишаван от нищо. Той загубва ума си по момиче, което никога не е предполагал че може да хареса, момиче в което не трябва да се влюбв...