A motorokon száguldoztunk hugommal Beacon Hills felé.Imádjuk azt a hűvösen meleg szellőt amit akkor érzünk mikor a nap még csak a horizonton van.A város szélén megálltunk,és megtámasztva lábunkkal a motort eggyensúlyban tartva feltoltuk a motoros maszkot és szemüveget.
-Érzed ezt a szagot?
-Igen..
-Olyan..hmm..észveszejtő.
Miután beleszippantottunk a levegőbe visszahúztuk a maszkokat és a szemüvegeket,és villámgyorsan mentünk tovább,olyan volt mintha a motorral repülnénk.A Beacon Hills Iskola előtt leparkoltunk.Egymásra néztünk,majd otthagyva a motorokat az iskola ajtaja felé indultunk.Minden diák megbámult minket,ahogy bementünk az ajtón,végig a folyosón,egészen az igazgatói irodáig éreztük magunkon a tekinteteket.
-Blood kisasszonyok..Ha szabad megjegyeznem..Az órarendjeiket elkérhetik a titkáromtol,de meg is nézhetik az iskola hírtábláján.-idegeskedett a diri.
-Rendben..A papírokkal kell a segítségünk?-kezdte a hugom-Vagy mehetünk végre?-felyeztem be.
-Nem kell köszönöm..Elmehetnek.-vágta rá a diri.
Mi csak felkeltünk és biccentve eggyet a fejünkel kimentünk és behúztuk magunk mögött az ajtót.A kifelé úton is megnéztek minket.Szálltam fel a motoromra mikor egy srác viharzott oda hozzánk.
-Ti vagytok az új lányok igaz?Esetleg kell segítség?-kezdett bele.
-Nem hiszem...Szerinted?-nézett rám a hugom.
Halványan elmosolyodva leszálltam és a srác elé álltam.
-Esetleg segíthetnél nekünk felzárkózni..Elvégre évközben nem lesz könnyű tartanunk a tempót..-mondtam a zavarodott fiúnak.
-Re..Rendben..De hogy segítsek?-értetlenkedett..
-Add a telódat...-utasítottam.
-Te..Tessék..
Elvettem a telóját és belepötyögtem a számomat.Visszaadtam a fiúnak a telóját.
-Majd írok.-súgtam a fülébe.Visszapattantam a motoromra és elviharoztunk a házunkig.Leparkoltunk a nyílt garázsba.Leszálltunk majd a házba mentünk.A nappaliba érve apa fogadott minket.
-Sziasztok kincseim..
-Szia apa..
-Hi.
-Na meséljetek.Hogy ment a beiratkozás?
-A nővérem már most kifogott magának egy fiúcskát a felzárkózás fedőszó alatt..-kuncogott a hugom.
-De tényleg csak a felzárkózás miatt..nem mellesleg egy vérfarkas..-tettem hozzá.
Apa meglepetten nézett rám,én csak megforgattam a szemeimet,majd mindenki a dolgára ment apa dolgozni mi pedig a szobáinkba.A szobámba érve az ágyamra zuhantam,beraktam a fülesemet,indítottam zenét,elgondolkodtam,majd valahogy az a srác befurakodott a gondolataimba..
-Volt egy jellegzetes illata..De milyen is volt pontosan?Barna volt a haja..Kék..Pontosabban azt hiszem világoskék volt a szeme...De miért is jegyeztem meg ennyire a srác kinézetét?És legfőképpen...MIÉRT GONDOLOK RÁ??
Kezdtem kiborulni...Miért?És hogyan?Ez nem oké..Próbáltam kiűzni a fejemböl a fiút,de nem sikerült..
Másnap reggel
Mikor felébredtem rögtön félrehúztam a függömyömet...A karmolásnyomok..Felsóhjtva mentem oda a szekrényemhez.Előkaptam egy fekete bőrnadrágot,egy fehér pólót,egy börkabátot,majd egy fekete motoroskesztyűt.Gyors összekaptam magamat,befújtam magam a kedvenc parfümömmel,majd a hugom ajtajához mentem,bekopogtam és beszóltam neki hogy "Reggeli utána meg suli" aztán lementem megettem egy szendvicset,az ajtóban vártam,a hugom lesietett,betolt ő is egy szenyát,majd kimentünk,motorra pattantunk és a sulinál leszálltunk.
YOU ARE READING
Teen Wolf-Alfa és Béta | 💯✔
WerewolfLili és Fanni egy testvérpár érkeznek Beacon Hills-be.A két lány közül az egyik egy igaz alfa,a másik pedig a bétája.Belecsöppennek Scott falkájábak életébe..Ellenszenv,szerelem,viták keresztezik útjukat. Figyelem..Ha esetleg van aki nem bírja a kic...